X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי שעסק בהינתקות הורעל, כי רק אנשים שהמוסר האישי שלהם פגום יכלו להוביל את פשע ההינתקות כפי שבוצעה
▪  ▪  ▪

מפכ"ל המשטרה קראדי הוכה בתדהמה. הרי עם מינויו הובטח לו שאריאל שרון הוא בן אלמוות, וכל החוסה בצילו, ועושה כדברו, חסין בפני כל קופת שרצים וכל חיטוט בלתי רצוי במעשיו היותר אפלים. והנה שוד ושובר. אין שרון, יש זיילר, והשרצים זנקו מן הקופה.
עמרי שרון הוכה בתדהמה. הרי אביו הבטיח לו שגם בעוד 10 שנים ימשיך להנהיג את המדינה, תמיד יוותר בצד הטוב של מערכת המשפט, ולכן קופת השרצים של גיוס הכספים למפקד הגדול והמופרך תיקבר עמוק במרתפי החקירות, כמו חקירת צחי-בן-אור. והנה שוד ושבר, אין אריאל שרון, מזוז ללא מורא שרון, והכלא רק ממתין לבלתי נמנע.
רב אלוף דן חלוץ הוכה בתדהמה. הרי עם מינויו הובטח לו שכל עוד הוא חוסה בצילו של "מר ביטחון" אריאל שרון, ועושה כדברו, לא יוכל איש לטפול עליו כשלון של מערכה או מלחמה. והנה שוד ושבר, אין שרון, אין גיבוי, ומספר שתיים שלו יורה לו בגב.
אהוד אולמרט הוכה בתדהמה. כסגנו של אריאל שרון הובטח לו שכל עוד הוא מדבר את שפת הויתורים הכואבים החד-צדדיים, הערבים יזהרו מלפתוח חזיתות חדשות, מפחד אריאל שרון. והנה שוד ושבר, שרון התמוטט, השחיתויות כתובות על כל קירות הנדל"ן, המלחמה נפתחה בכל החזיתות, ורק האו"ם הציל את חיפה מהמשך החרפה.
המכנה המשותף הוא ההינתקות. שרון, קראדי, חלוץ ואולמרט קודמו באותה תקופה לצורך מטרה אחת בלבד: ההינתקות מן היהודים. מתן גושפנקא חוקית לכאורה לשימוש בכוח נגד יהודים במדינת היהודים. במחיר המוכנות לבצע את התועבה הזו, חנינה גורפת על כל הפשעים, כל השחיתות, וכל ההתבטאויות האומללות. ההינתקות היתה אמורה לקנות לישראל של אריאל שרון-פרס-אהרן ברק שקט שלווה ביטחון ורווחה, במחיר הפשע הפעוט נגד כמה אלפי יהודים. והנה שוד ושבר. פרות הבאושים של ההינתקות הן התגברות הטרור, התגברות האנטישמיות באירופה ובארצות הברית, ומלחמת תמוז תשס"ו, שלא לדבר על קריסתו של בן האלמוות אריאל שרון. ועתה עת נקם ושילם. שרון הורשע, חלוץ התפטר, קראדי מפוטר, פעלו של אהרן ברק מבוזה, ואולמרט על הבנקט.
רק יהודים מיוחדים היו יכולים להוביל את פשע ההינתקות, כאלו שחדלו להבדיל בין טוב ורע, בין דמוקרטיה לבין עריצות, בין ציונות לציניות. אנשים שאבד להם המוסר היסודי. קול דמי אחיהם לא הגיע לאזניהם, ואם הגיע, הרי שדרבן אותם לנחישות יתר לפגוע, לגרש, ולהרוס. הקשר הברור בין מוסר אישי ירוד ומוסר לאומי ירוד לא ניתן לחתוך. הקשר בין קשירת קשר לביצוע פשע בארץ ישראל ועם ישראל, לבין שחיתות התנשאות ויוהרה אינו ניתן למחיקה. השקר והכזב המדיניים הולכים יד ביד עם השקר והכזב האישיים. קידום קריירה דרך שיתוף פעולה עם עבריינים מתחבר יפה מאוד לקידום לצורך עבירה מוסרית כנגד עם ישראל וארץ ישראל. רק כאשר יבין העם כי מי שיעלה בהר אדוני, אל המנהיגות האמיתית, חייב להיות איש או אישה נקיי כפיים וברי לבב, תוסר הקללה מעל מדינת היהודים.

חבר בחוג הפרופסורים לחוסן לאומי
תאריך:  19/02/2007   |   עודכן:  19/02/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קול דמי אחיהם
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
40 שנות פשעי כיבוש וכניעה לטרור המתנחלים ועכו"ם משיחי הגורם לאסוננו ל"ת
ישעיהו- ק"ק ירושלים  |  19/02/07 19:43
 
- בטח בק"ק שלך לא נוסעים באוטובוסים
תוכי יוסי  |  20/02/07 07:08
2
את החנינה הגורפת לשרון,אולמרט,קראדי,עמרי וחלוץ
סדומאי  |  19/02/07 20:29
3
כול הכבוד לכותב
ZU  |  19/02/07 21:39
4
אבחון מדוייק
רמיסילם  |  19/02/07 21:45
5
Only CORRUPT JUDGES are "saved"...!l ל"ת
Eye on Corruption  |  20/02/07 06:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
כאשר מדברים על ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, צריך לקחת בחשבון גם אפשרויות בלתי נעימות: גניבת ארנקים ותיקי מסמכים של תיירים הוא דבר יומיומי, שיכול להפוך חופשה נפלאה לסיוט. מדריך קצר על הדרכים להתמודד עם גניבות טיפוסיות בניו-יורק. סיפור עם מוסר השכל, אך ללא טיפת מוסר
עוה"ד הורנשטיין ובן ברוך
שנת 2007 מבשרת את הורדת שיעורי המס ליחידים על מכירת מקרקעין בישראל ובחו"ל ל -20%. עם זאת, תקלה חקיקתית מצביעה לכאורה כי ביחס לחברות דווקא הועלה שיעור המס. האמנם? ועוד, כמה נשלם על מכירת מניות באיגוד מקרקעין והאם צפויה העלאה של המס?
שמואל קופר
ההגירה של מאות אלפי לא יהודים מחבר העמים לא רק שהגבירה משמעותית את אחוז הפשיעה במדינה, אלא גם הביאה לגל מעשי פשע ברוטליים שלא היינו אף פעם עדים להם. כל צרכן תקשורת מודע למציאות האיומה הזאת
עו"ד יוסי דר
הייתכן שעדנה ארבל תשב בדין בעניין של נאשם, שעה שבעבר היא ניהלה את החקירה הפלילית כנגד אותו נאשם עצמו?
אביתר בן-צדף
דוח זיילר גרוע מדוח אגרנט    כמו בכל מחדל - גם כאן שתקו כלבי השמירה, שמעלו בתפקידם, או היו שותפים למזימה: שרי המשטרה, שרי המשפטים ואנשי הפרקליטות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il