X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גיל שרון אמר את הדברים בוועידת תקשורת ונתח שוק של גלובס איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בילנאומי: "אני לא בטוח שהמודל של 'אכול כפי יכולתך' - תשלום אחיד לספקית אינטרנט - ישלוט בעתיד"
▪  ▪  ▪
גיל שרון, מנכ"ל פלאפון [צילום: יח"צ]

"אני לא בטוח שהמודל של 'אכול כפי יכולתך' - תשלום אחיד (FIX) לספקית אינטרנט - ישלוט בעתיד" - כך אמר היום (ב') איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בילנאומי, במסגרת פאנל "דיאלוגים בתקשורת" בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס", בשיתוף TWS.
בתשובה לשאלה האם הוא סבור כי יוכל להחזיר את הגלגל אחורה לתמחור פר שעות או פר ימים, אמר בנבנישתי: "אני לא כל-כך חושב קדימה. ייתכן שמה שאנחנו יודעים מחר הוא לא מה שאנחנו יודעים היום".
"התוכן הוא המלך", אמר גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, באותו פאנל. "בסלולר המוזיקה תגדל מאוד, וגם הטלוויזיה בסלולר תגיע להכנסות של מיליארדים. עם זאת, לתוכן צריך להיות מחיר ידידותי, והוא צריך להיות נגיש".
שרון דיבר בזכות מה שכינה "הגשת התוכן": "לא רק האוכל חשוב, אלא גם ההצגה שלו", ובכך דיבר בדיוק הפוך על אופן התמחיר שדיבר בנבשיתי, מנכ"ל החברה האחות, לפניו. "אני מדבר על חוויה של 'אכול ככל יכולתך' במחיר מסוים, כשאתה כצרכן לא מפחד לצרוך תוכן - אף אחד לא מגביל אותך".
פלאפון, כזכור, השיקה באחרונה חבילות לצריכה בלי הגבלה של תכנים סלולריים ומוזיקה בלי הגבלה, במקום, למשל, תשלום פר שיר.
מה נותן לכם ה-iPhone כמפעיל מעבר לתדמית נוצצת?
"כחברת סלולר שחרטה על דגלה להיות המובילה והמתקדמת ביותר בישראל, אנחנו צריכים להיות קשובים לביקוש של הצרכן. אנחנו צריכים להביא לו את ה-iPhone ואת הגוגל-פון ואת הפאלם, ואת ה-N97 של נוקיה. אנחנו צריכים לתת לו את החוויה המתקדמת ביותר. אנחנו מאוד שמחים על זה שאנחנו נשיק אותו בסופו של דבר. הצרכנים ישמחו יותר להשתמש ברשת, זה עושה את העבודה".
עו"ד בועז גולן, היעוץ המשפטי לממונה על ההגבלים העסקיים, נשאל בפאנל מהי עמדת רשות ההגבלים לגבי האפשרות שאחת הסלולריות תרכוש את מירס.
גולן: "כל בקשה נבדקת לגופה. לפחות כרגע הראייה כלפי מהלך כזה היא שלילית. קשה יהיה להעביר את זה ברשות. מירס מהווה שחקן משמעותי בזירה העסקית. היא יוצרת תחרות לחברות הסלולר בתמחיר, במגזרים שאינם ליבת הפעילות של חברות הסלולר. לא נהיה מוכנים לוותר על זה בקלות, בייחוד ביחס לבעיות התחרות בסלולר".
דורי בן-משה, ארכיטקט ראשי באלקטל לוסנט, התייחס לחזון ה-IPTV, לפיו הוא רואה כבר כיום כי כל 4 סוגי השחקנים בשוק התקשורת עוסקים בהתלכדות (convergance) המסכים: תעשיית התוכן, מפעילים וספקי שירות, יצרני חומרה, מפרסמים ומפתחי שירותים ויישומים.
לדבריו, תחת התלכדות המסכים ניכרי השינוי בהרגלי הצריכה של המשתמש (יצירת תוכן אישי, שיתוף העברות בין מכשירים, שימוש מאסיבי באינטרנט, פחות צפייה ליניארית (בזמן אמת) ויותר ניתוב לצפייה בזמן שלך (Time Shift).
לדבריו, העתיד הוא ב-network DVR (שירות הקלטת וידאו דיגיטלית מבוססת רשת) - כשכל זכיין שם את התכנים שלו על הרשת.

תאריך:  13/07/2009   |   עודכן:  13/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנכ"ל פלאפון: טלוויזיה בסלולר שווה מיליארדים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ומה עם רוחב הפס ביבשה למשל ל"ת
IPTV שואל  |  14/07/09 00:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
כתב אישום נוסף בפרשת ראשונטורס - נגד עוזרתו של אולמרט, רחל רז ריסבי    האישום מוגש אחרי שימוע    נדחתה טענתה להגנה מן הצדק בשל חקירתה לא באזהרה
איציק וולף
ראש העיר רון נחמן הביא את ההחלטה לאישור מועצת העיר בעקבות פגישה עם גלעד שרון ולמרות תוכנית ההינתקות שהגה    "אי-אפשר לקחת ממנו את זכויותיו כמקים ההתיישבות"
עופר וולפסון
חברת טיירק רכשה מפעל ייחודי שיאפשר לראשונה למחזר בקנה מידה גדול צמיגי רכבים ולהפכם למוצרים ידידותיים לסביבה    מנכ"ל טיירק: "עד היום, חרף החוק בנושא, לא ניתן היה למחזר יותר מאחוזים בודדים מהצמיגים"
איציק וולף
היחמור הפרסי נכחד מנוף ארצנו לפני כמאה שנה    בזכות פרויקט השבת חיות התנ"ך של רשות הטבע והגנים מתהדרת כיום ישראל באוכלוסיית היחמורים הגדולה בעולם    [צילום: עומרי גל]
עופר וולפסון
כך עולה מנתוני סחר החוץ של ישראל בחודש יוני    האטה נרשמה בקצב הירידה של ייבוא הסחורות    עלייה בייצוא הסחורות בהיי-טק והאטה בקצב הירידה בשאר קבוצות הייצוא התעשייתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il