modu, מתחילה בהשקה רכה של הטלפון הסלולרי פרי פיתוחה. הטלפון ישווק בלעדית לקהל מצומצם של לקוחות חברת סלקום. מהלך זה בא לקראת ההשקה המסחרית שתתקיים לקראת סוף השנה. השקות נוספות מתוכננות בהמשך השנה גם באירופה, דרום מזרח אסיה ודרום אמריקה.
ה-modu הוא מכשיר סלולרי זעיר בעל עיצוב ייחודי, אשר בנוסף ליכולותיו הסלולריות, כולל גם זיכרון פנימי של עד 2GB, נגן מוזיקה ומקלדת בת שבעה מקשים בלבד. מימדיו הם 72.1 מ"מ (גובה) 37.6 מ"מ (רוחב) ו-7.8 מ"מ (עובי).
לטלפון ה-modu מסך OLED בגודל "1.3 בעל 65 אלף צבעים, רמקול מובנה, סוללת 530mAh וחיבור Micro-USB. משתמשי טלפון ה-modu יכולים לשנות את עיצוב ותכונות המכשיר, כך שאלו יתאימו לפעילויות שונות ומגוונות בחיי היומיום, על-ידי הכנסה של מכשיר הטלפון לתוך אחד ממכשירי סדרת ה-modu jackets.
המכשירים המשווקים בארץ כוללים את הטלפון החדשני ומספר דגמי modu express jacket. שיווק הטלפון בישראל נעשה בשלב הראשון לקהל נבחר של קונים. לקוחות אשר ירכשו מסלקום בשלב מוקדם זה את טלפון ה-modu יקבלו בנוסף בחינם את ה-modu express jacket, אותו ניתן לבחור מתוך מגוון עיצובים. ערכת ה-modu (הכוללת בנוסף לטלפון ול-jacket גם פאוץ' ייעודי) תימכר בכמות מוגבלת ובמחיר מיוחד של 500 שקלים בחנות סלקום באינטרנט וכן במוקד הטלפוני.
ההשקה המבוקרת שנועדה לשמש את modu וסלקום לפני צאתם להשקה מסחרית מלאה נבנתה על בסיס שיתוף ותגמול הלקוחות כאשר הקבוצה המצומצמת של רוכשי טלפון ה-modu תשתתף במערך פידבק קבוע לצרכי למידה ושיפור עד למועד ההשקה המסחרית. בתמורה להשתתפותם יוכלו לקבל זיכוי מלא בזמן אויר בשווי עלות המכשיר.
דב מורן, מנכ"ל ומייסד modu, מציין: "ההשקה הראשונית הינה אבן דרך משמעותית בהתפתחותה של החברה. תחילת ההשקה בישראל והבחירה בסלקום, המפעילה הגדולה בישראל, כראשונה להשקת מוצרי modu, חשובה לי באופן אישי, כמי שהקים את modu בראש ובראשונה כחברה ישראלית. סלקום היא סנונית ראשונה וחשובה, בהיותה "בית" ל-modu, וההשקה בישראל היא הראשונה מבין השקות נוספות בעולם המתוכננות להמשך השנה".
עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום: "אני מאמין שהלקוחות ימצאו ב-modu לא רק מענה למגוון רחב של צרכים אלא בעיקר הנאה וחווית שימוש שונה ומיוחדת. חוויה זו מתבססת על הקונספט הייחודי של modu שמאפשר להחליף את צורת המכשיר, עיצובו ונראותו. שיתוף הפעולה המתחיל היום בהשקה הרכה ויתחזק בהשקה המסחרית שתתרחש לקראת סוף השנה מעניק לסלקום יתרון כמפעילה שפונה לקהל צעיר, דינאמי, שמעריך חידושים בתחום הסלולר".