X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת modu מתחילה בהשקה הרכה של הטלפון הסלולרי פרי פיתוחה לקהל מצומצם של לקוחות סלקום בישראל כמה יעלה המכשיר? מה הוא מציע?
▪  ▪  ▪
בלעדית ללקוחות סלקום

modu, מתחילה בהשקה רכה של הטלפון הסלולרי פרי פיתוחה. הטלפון ישווק בלעדית לקהל מצומצם של לקוחות חברת סלקום. מהלך זה בא לקראת ההשקה המסחרית שתתקיים לקראת סוף השנה. השקות נוספות מתוכננות בהמשך השנה גם באירופה, דרום מזרח אסיה ודרום אמריקה.
ה-modu הוא מכשיר סלולרי זעיר בעל עיצוב ייחודי, אשר בנוסף ליכולותיו הסלולריות, כולל גם זיכרון פנימי של עד 2GB, נגן מוזיקה ומקלדת בת שבעה מקשים בלבד. מימדיו הם 72.1 מ"מ (גובה) 37.6 מ"מ (רוחב) ו-7.8 מ"מ (עובי).
לטלפון ה-modu מסך OLED בגודל "1.3 בעל 65 אלף צבעים, רמקול מובנה, סוללת 530mAh וחיבור Micro-USB. משתמשי טלפון ה-modu יכולים לשנות את עיצוב ותכונות המכשיר, כך שאלו יתאימו לפעילויות שונות ומגוונות בחיי היומיום, על-ידי הכנסה של מכשיר הטלפון לתוך אחד ממכשירי סדרת ה-modu jackets.
המכשירים המשווקים בארץ כוללים את הטלפון החדשני ומספר דגמי modu express jacket. שיווק הטלפון בישראל נעשה בשלב הראשון לקהל נבחר של קונים. לקוחות אשר ירכשו מסלקום בשלב מוקדם זה את טלפון ה-modu יקבלו בנוסף בחינם את ה-modu express jacket, אותו ניתן לבחור מתוך מגוון עיצובים. ערכת ה-modu (הכוללת בנוסף לטלפון ול-jacket גם פאוץ' ייעודי) תימכר בכמות מוגבלת ובמחיר מיוחד של 500 שקלים בחנות סלקום באינטרנט וכן במוקד הטלפוני.
ההשקה המבוקרת שנועדה לשמש את modu וסלקום לפני צאתם להשקה מסחרית מלאה נבנתה על בסיס שיתוף ותגמול הלקוחות כאשר הקבוצה המצומצמת של רוכשי טלפון ה-modu תשתתף במערך פידבק קבוע לצרכי למידה ושיפור עד למועד ההשקה המסחרית. בתמורה להשתתפותם יוכלו לקבל זיכוי מלא בזמן אויר בשווי עלות המכשיר.
דב מורן, מנכ"ל ומייסד modu, מציין: "ההשקה הראשונית הינה אבן דרך משמעותית בהתפתחותה של החברה. תחילת ההשקה בישראל והבחירה בסלקום, המפעילה הגדולה בישראל, כראשונה להשקת מוצרי modu, חשובה לי באופן אישי, כמי שהקים את modu בראש ובראשונה כחברה ישראלית. סלקום היא סנונית ראשונה וחשובה, בהיותה "בית" ל-modu, וההשקה בישראל היא הראשונה מבין השקות נוספות בעולם המתוכננות להמשך השנה".
עדי כהן, סמנכ"ל שיווק סלקום: "אני מאמין שהלקוחות ימצאו ב-modu לא רק מענה למגוון רחב של צרכים אלא בעיקר הנאה וחווית שימוש שונה ומיוחדת. חוויה זו מתבססת על הקונספט הייחודי של modu שמאפשר להחליף את צורת המכשיר, עיצובו ונראותו. שיתוף הפעולה המתחיל היום בהשקה הרכה ויתחזק בהשקה המסחרית שתתרחש לקראת סוף השנה מעניק לסלקום יתרון כמפעילה שפונה לקהל צעיר, דינאמי, שמעריך חידושים בתחום הסלולר".

תחקירי pCon – פיתרון, למי שחסרים זמן פנוי וגם מאות אלפי שקלים בשנה
תאריך:  21/07/2009   |   עודכן:  21/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
קרן קמ"ע של התנועה הקיבוצית תספק תוכניות ערבויות חדשה למפעלי תעשיה הנמצאים במצוקת מימון בקיבוצים    יו"ר הקרן חושף כי בכ-30 קיבוצים הפנסיה החודשית לגמלאי עומדת על פחות מ-2,000 ש"ח
איציק וולף
פרקליטות המדינה הדגישה כי טענתו של השר לשעבר כי גזר הדין המחמיר שקיבל מצדיק דיון מחודש - כלל אינה נכונה
טל לוי
מדד הבנקים זינק ב-5.2% ומשך את המדדים לשיא של 10 חודשים    מתחילת השנה, עלה מדד תל אביב 25 ב-39.3%    מדד תל אביב 100 טיפס ב-49.8%    מדד הנדל"ן זינק ב-99%
עופר וולפסון
המפקח על הבנקים אמר כי יישום המלצות הוראת באזל 2 יגביר את הקשר שבין הון הבנק לבין סיכוניו    עקרונות הממשל התאגידי, לדבריו, ישפיע על פרופיל סיכון בנקאי שאינו מיושם ביעילות
אופיר בר-זהר
המגעים - לפי שווי של 125 מיליון שקל לחברה    ירידה בשווי מאז שחיים סבן מכר את אחזקותיו בשנה שעברה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il