X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרסומות הן לא תמיד מה שהן נראות פעם בשבועיים נעשה כאן קריאה מודרכת במוצרים החדשים שנכנסו לחיינו ובדרכים בהן מנסים לשכנע אותנו לשלוף את הארנק והשבוע: למה אבא חופף עם השמפו של אמא ואיך השוביניזם מנצח את השכל הישר?
▪  ▪  ▪
הכלב לאקי. הקמפיין עובד [יח"צ]

פרסומות הן לא תמיד מה שהן נראות. פעם בשבועיים נעשה כאן קריאה מודרכת במוצרים החדשים שנכנסו לחיינו ובדרכים נוטפות הזימה והטמטום בהן מנסים לשכנע אותנו לשלוף את הארנק. וכמובן, לא נשכח גם לפרגן למי שצריך. והשבוע: למה אבא חופף עם השמפו של אמא ואיך השוביניזם מנצח את השכל הישר? אמת בפרסום - מדור חדש.
לפחות אין לו מינכהאוזן
המוצר: שמפו "פינוק".
הטקסט: אימא יצאה מהבית, אבא חופף את שער חזהו בשמפו של אימא, מצמיד את תינוקו לשיער החזה החפוף, וכך מצליח להרדים את הפעוט, ששוגה לחשוב שהוא מנמנם בחיקה של אימא.
הסאב-טקסט: מסתבר שהתינוקות של היום נולדים עד כדי כך סקסיסטיים שהם מסוגלים להירדם רק עם ריח השמפו של אימא. חוק טבע משונה זה הוא שעומד מאחורי הפרסומת החדשה של "פינוק", שבה הגבר האבירי, שמחליט לעשות טובה לאשתו ולהרדים את התינוק שלו בכוחות עצמו כשהיא בעבודה, נאלץ להתמודד עם העובדה שהתינוק אינו מורגל בריח שלו. מסקנה מספר אחת: הגבר האבירי עושה טובות מסוג זה לעיתים מאוד רחוקות. מסקנה מספר שתיים: אין מנוס - על הגבר האבירי לחפוף את שיער חזהו בשמפו של אשתו, כדי שהריח ישבש על התינוק את דעתו, והלה יסכים להירדם בחיק אביו. אופציה אחרת, כזו שתרגיל את התינוק לריח של אבא שלו, כנראה לא נשמעה הגיונית לאף אחד מהקופירייטרים המעורבים בעניין.
עכשיו. מראש, ההנחה שלאימא יש שמפו של אמהות, שמורכב משיקוי חמציצים, פרפרים ויסמינים, בעוד שאבא משתמש על בסיס קבוע בשמפו שנגרס עבורו במיוחד משאריות חלקי חילוף של אלפא רומיאו, מריחה מאנכרוניזם עבש. ימי שמפו היוניסקס, תודה לאל, כאן כבר מזמן, יחד עם כל שאר הדברים שכבר הבנו שלנשים וגברים יש זכות שווה להשתמש בהם.
ומעבר לזה, עד שירשו לנו להפגין שיעור רגליים מפואר בפומבי מבלי לחטוף קיתונות של קללות יצירתיות, אני מסרבת בזאת לכל מפגן של שיער חזה גברי על המסך. אני יודעת, שעווה זה כואב. אבל אם אנחנו כבר משתמשים באותו שמפו, נלך גם לאותה קוסמטיקאית.
את לבד? אתה לבד? למה שלא תשלמו לנו יחד?
המוצר: פסטיבל גולדסטאר.
הטקסט: הסצנה מהפרסומות הקודמות של גולדסטאר ("אני לבד!!"), המתרחשת בפאב שכונתי, חוזרת על עצמה. אלא שהקריין ברקע, במקום להגיד תודה שהוא גבר ולסגור עניין, שואל משהו כמו: "את לבד? אתה לבד? אז למה שלא תלכו יחד ל... (מקום הזה שבו נמכור לכם הרבה דברים בהרבה כסף)?".
הסאב-טקסט: את הסיבוב הקודם כולנו זוכרות: נשים הן בלונדיניות ויבבניות ("אני לבד!"), תלותיות, לא מבינות בכדורגל, חרא של שוערות והכי גרוע, לא שותות גולדסטאר.
אלא מה? שעכשיו ביקשו בגולדסטאר לפרסם איזה אירוע, פסטיבל בירה או משהו בסגנון, אני לא מבינה בזה, כמובן. מכל מקום, הסלוגן מזמין את בני שני המינים (כי יש רק שני מינים, ושניהם סטרייטים כמובן, בכל זאת ערוץ 2) להתגבר על ההבדלים התהומיים ביניהם, לאחוז יד ביד ולשלוח את היד הנותרת לארנק. במילים אחרות: אם יש סיכוי שהדבר יגדיל את פלח האוכלוסיה הצרכנית הפוטנציאלית, אבא ילבש גם את החוטיני של אימא, ואימא תשתה גם בושמילס. ותתקע גרעפס.
לעזאזל ההבדלים המגדריים: אנחנו שוביניסטיים, אבל רוצים למכור את המצרכים שלנו גם לנערה הרכה וגם לגב-גבר שסיים ללעוס את מנת הקרבורטור היומית שלו. אמוק הצריכה מנצח כל אידיאולוגיה סקסיסטית, אפילו אם זה אומר שנשים, רחמנא ליצלן, ישתו גולדסטאר, ושיער החזה של גברים ידיף מלבנדר.
פרס הדיבוב המושלם הולך ל...
גאון שמדובב את הכלב לאקי בפרסומת החדשה למפעל הפיס, ומצליח להוציא מהקמפיין המשונה הזה את המיטב. הומור הוא לא האסוציאציה הראשונה ל"לה לה לה" במבטא צרפתי, אבל איכשהו, זה עובד.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  20/08/2009   |   עודכן:  20/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אמת בפרסום: אבא, זה השמפו של אימא
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הסתכמו בכ-21 מיליון ש"ח    הרווח הנקי עלה בעיקר הודות לקיצוץ משמעותי בהוצאות המימון, שכן מכירות החברה והרווח התפעולי ירדו
מערכת PCאון
בערעור בהול שהגישה השבוע מיקרוסופט לבית המשפט לערעורים בארצות הברית היא מבקשת לבטל, או לכל הפחות לדחות, את פסק הדין שהוגש כנגדה להסיר את Word מהמדפים    מה הסיבה לדחיפות הרבה? מה הוא הנזק הגדול, לטענת מיקרוסופט, שעלול להיגרם אם לא יתקבל הערעור?
עופר וולפסון
סך מכירות החברה ירדו בכ-30% לכ-2 מיליארד שקל במחצית השנה כולה    הירידה ברווח נובעת ממכירות חלשות ברבעון לעומת אשתקד ומירידת מתח הרווחים
גיא גרימלנד
איי-דיגיטל משווקת בישראל מחשבי מקינטוש, נגני iPod ובקרוב גם את מכשיר האייפון    וי-פרטנרס מקבוצת ויולה הינה קרן השקעות פרטית המנהלת כ-200 מיליון דולר
אבי בר-אלי
המכרז ייסגר בספטמבר    צפוי להיות מוכרע בזכות השליטה במחיר החשמל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il