X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פריצי, על החינוך המיוחד של מצגר, למני מזוז; על החינוך החדש של יולי תמיר, לילדי ישראל; ועל מה שעלול לפגוע בפרופ' פרידמן, אם יעז למכור את החמץ שלו לגוי
▪  ▪  ▪
תמיר. תם עידן הלמידה הרדודה

שרת החינוך הפרופ' יולי תמיר הכריזה במסיבת עיתונאים כי תם עידן "הלמידה הרדודה המתמקדת בשליטה במידע" ומעכשיו עוברים במשרד החינוך מ"שינון מידע לפיתוח החשיבה". לדבריה, כבר בשנת הלימודים הבאה אמורים להיפתח קורסים לפיתוח החשיבה במכללות להוראה ובהשתלמויות המורים ועלות השינויים הללו תהייה 750 מיליון ש"ח. מכיוון שמידע לא חשוב יותר, איש לא זכר שזוהי כבר המהפכה ה-33 בתולדות השרים המתחלפים של משרד החינוך, ומכיוון שהקורסים לחשיבה עוד לא נפתחו, אז איש גם לא שאל למה רק בשביל שיתחילו לחשוב במשרד החינוך צריך כבר הוצאה של שלושת רבעי מיליארד שקל.

שיעור בחוק

הרב הראשי לישראל, יונה מצגר, עתר לבג"צ נגד חוות הדעת של היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, שקראה לו להתפטר בגין קבלת טובות הנאה כלכליות ועוד כמה וכמה מעשים טובים שעשה. לא שמזוז טעה בביקורתו החריפה על מצגר, אבל אין זה תפקידו של היועץ המשפטי לממשלה לחלק ציונים ולהמליץ על התפטרויות. יש ראיות לעבירה - שיגיש כתב אישום. אין ראיות - שישתוק. זה החוק. בג"צ קיבל את הטיעון של מצגר ולכן מזוז יצטרך לתקן עכשו את הדוח שלו ולמחוק ממנו פרקים שלמים. ריח רע של ריקבון עולה מהרבנות הראשית בהנהגתו של מצגר, אבל לזכותו ניתן לומר שלפחות הוא לימד את מזוז מהו החוק החילוני.

איש מת מהלך

שר המשפטים דניאל פרידמן ממשיך בדרכו והשבוע הוא כבר הפיץ את הצעת החוק לשינוי הרכב הוועדה למינוי שופטים שגם קובעת ששניים מהשופטים החברים בה יהיו שופטים מחוזיים (בדימ.) ולא השופטים המכהנים בעליון. מה חושבת על זה ביניש כולם יודעים וחשין הזקן כבר ירד למרתף להשחיז את הגרזן. מאחר ועל פחות מזה חיים רמון מת מות נשיקה, לא נותר לי אלא לברך גם את פרידמן בברכת שלום. גם אם הוא יתרחק מנשים, מנהיגה ומאלכוהול, יעבור רק במעברי חציה וישים כרטיסי חניה באוטו גם בלילה, הסיפור שלו נגמר. מספיק שהוא ימכור את החמץ שלו לגוי והוא כבר ימצא עצמו נחקר על עבירות כלכליות וחוטף כתב אישום על מגעים עם סוכן זר. שלום פרידמן.

נייר ששווה

"כל הפרסומים על זהותו של המפכ"ל הבא של המשטרה הם ספקולציה שלא שווים אפילו את הנייר שהם נכתבים עליו" הודיע שר המשטרה שלנו דיכטר. קצת צניעות, דיכטר. ככל שאני זוכר, הנייר היחיד שהוכח שלא היה שווה כלום היה דווקא הנייר שלך, עליו כתבת שגנות ימונה לתפקיד.

הפרשנית

ליאורה גלאט-ברקוביץ', הפרקליטה שהורשעה ופוטרה מהפרקליטות (הישג מדהים בפני עצמו) הפכה להיות פרשנית בטלוויזיה הממלכתית והיא שמסבירה לנו על המסך מהו החוק ואיך צריך להתנהג. אם כך, הנה התוכניות הבאות: פינת הנשים בהגשת קצב וערוץ האתיקה בהנחיית אולמרט.

החונטה

מודעה מעוטרת ברשימת סא"ל (מיל.) ואל"מ (מיל.) הכריזה ש"דרושה מנהיגות מנוסה" וקראה לאלוף (מיל.) עמי איילון לחבור למנהיגותו המהוללת של רב-אלוף (מיל.) אהוד ברק "עמו לחמנו במלחמות ישראל לביצור בטחונה של המדינה". לא פחות ולא יותר. חשבנו שנפטרנו מאופנת מודעות הקצינים, אך מסתבר שחיילים ותיקים אינם נמוגים אלא רק מתים להגיע לשלטון. אותה חבורה, אותם מושגים, אותה רעות מזוייפת ואותם אינטרסים אישיים. יש מדינות שהולכות קדימה ויש כאלה שקציניהן מושכים אותן לאחור.

הסטודנטים

הסטודנטים ישבתו רק אחרי הפסח. שנה אחר שנה שהממשלה צוחקת עליהם, מרמה אותם, מפרה הסכמים והתחייבויות קודמות, אבל הטמבלים הללו ישבתו רק "אחרי החגים". ככה הם מודיעים כל שנה ואחרי יומיים וחצי של שביתה מדומה הם מתקפלים תמורת עוד הבטחה כוזבת שתופר (באחריות). יכול להיות שיהיה להם בעוד שנתיים תואר אקדמי, אבל לעולם לא יהיה להם עמוד שידרה. משהו מאד בסיסי השתבש באקדמיה שלנו אם זה החומר הסטודנטיאלי שמסתובב בה, ולא אתפלא אם בסוף הממשלה תגבה מהם גם תוספת ים, מהרכיכות הללו.

פסח א'

לזכותה של חב"ד שהיא נותנת מענה פראקטי לכל בעיה. השנה כבר אפשר למכור אצלה חמץ באמצעות האינטרנט. נכנסים לאתר חב"ד, יש טופס למילוי פרטים, הקלדה והופ - החמץ שלכם מכור. למעוניינים: [קישור] . תבדקו רק אם האתר מאובטח, כדי שאיזה האקר לא יגנוב לכם בדרך איזו פיתה מהפריזר. אבל כל הכבוד לצעירי חב"ד הוגי הרעיון ואני מקווה שעם הזמן נוכל לקבל מהם שירותי דת וירטואלית נוספים, כמו טבילה ב-SMS ושמירת שבת בקובץ, אם כי אני קצת מסופק לגבי שירותי ברית המילה באמצעות המדפסת.

פסח ב'

הסיאליס כשרה לחג, אבל דוקא אחותה המפורסמת, הויאגרה, אינה מופיעה השנה ברשימה שפרסמה הרבנות הראשית עם התרופות הכשרות לפסח. הנה הלכה לי שמחת החג. אבל הרב מנחם בורשטיין, ראש מכון פוע"ה (פוריות ורפואה ע"פ ההלכה), מרגיע ומודיע כי בשנה שעברה התיר הרב מרדכי אליהו את השימוש בויאגרה לכל מי שרגיל להשתמש בה, אפילו אם הוא אשכנזי. נרגעתי. ויפה לגלות שההלכה היהודית יודעת להיות רכה וגמישה דווקא כשצריך להיות נוקשה וקשוח.

תאריך:  30/03/2007   |   עודכן:  13/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטור של פריצי
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
מפעם לפעם אני נתקל בכתבה
נחום שחף  |  30/03/07 13:17
2
ט ו ב מ א ד!!! ל"ת
הניה  |  30/03/07 14:35
3
אני מסכימה עם נחום שחף
ברוריה מקרית חיים  |  30/03/07 18:35
4
hilarious - keep on writing ל"ת
elijah  |  30/03/07 18:58
5
פעם ראשונה שנכנסתי לטור הזה
חשדנית  |  30/03/07 19:16
6
ברכות על הטור השנון
ט.ג.מ.  |  30/03/07 20:09
7
כל הכבוד לליאורה גלאט ברקוביץ'
יואל  |  31/03/07 00:25
 
- שוב נשמע רק פרשנות משפטית
פנחס  |  31/03/07 16:33
8
מאלף ומהנה--רק תמשיך ל"ת
א מ רול  |  31/03/07 11:05
9
תמיר מוכיחה לנו שוב
פנחס  |  31/03/07 16:44
10
כתיבה נאה, אבל..
בטי  |  31/03/07 21:33
11
שנון, נכון, מצחיק וכ"כ עצוב... ל"ת
אבישג  |  1/04/07 11:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה גולדבלט
אם התקיים במערכת המשפט "קמפיין" נגד אדם או מוסד הוא נוהל באותם ימים ובהנהגת נשיא בית המשפט העליון דאז, אהרן ברק נגד ראש לשכת עורכי הדין ונגד הלשכה. ישנם רבים שלא שכחו ולא מחלו עד עצם היום הזה על מה שקרה
יואב לוין
כיהודים אנו מצווים מצווה מיוחדת של אהבת הגר, עוד יותר מאהבת היהודי. עלינו להזהר בכבודו יותר מכל אדם אחר. מנהיגינו, דתיים כחילונים, החליטו לאמץ פרשנות שונה – נוצרית בעיקרה - לתובנה עתיקת יומין זו
נרי אבנרי
תחת הכותרת "המחדל התקשורתי הגדול" (הארץ, 30.3.07), מאשים העיתונאי הבכיר ארי שביט, את בכירי התקשורת בישראל בהמלכת אולמרט, למרות שעד אז היה שר זוטר וראש עיר כושל. כל מי שעקב אחרי הקריירה הנכלולית של אולמרט ידע על הצטיינותו היחידה: עמידה איתנה מול חוקרי משטרה
ניר יהב
ערב פסח 2007, בעמותת "לתת" אין יום ואין לילה    כמויות חבילות המזון המחולקות בלתי נתפסות    העוני הוא לא הקשיש המחטט בפחי רחוב אלא השכן ממול שלפתע, באמצע חייו, פוטר מעבודתו, התגרש או חלה    מעבדות לחירות?
נסים ישעיהו
בימינו זה מאד פופולרי ללעוג לאלה המייחלים לבניין בית המקדש במהרה ומצפים בכליון עיניים לחידוש העבודה שם, כולל הקרבת הקרבנות. כאילו הזמן עצר מלכת אצלם ולא שמו לב שאנחנו כבר במאה העשרים ואחת, בה לא מקריבים קרבנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il