X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בועז דולב הודיע על רצונו לפרוש, צפוי לסיים את תפקידו בינואר 2010 שוקי אורן: "מערך ממשל זמין יוסיף ויתפתח לכיוונים חדשים"
▪  ▪  ▪
חשיבות רבה לממשל זמין. שוקי אורן [צילום: פלאש 90]

בועז דולב, שעמד בראש יחידת ממשל זמין מאז הקמתה בשנת 1998 ועד היום, צפוי לסיים את תפקידו בינואר 2010.
דולב החל את עבודתו במשרד האוצר בשנת 1991 כמתכנת ומדריך במסגרת הטמעת מערכות משרד ממוחשב, ומילא תפקידים שונים ביחידת מערכות המידע באוצר. בשנת 1997 היה שותף בהקמת פרויקט תהיל"ה שנועד לקשר את ממשלת ישראל לאינטרנט, תוך אספקת תשתית מאובטחת לגלישה, דואר ואירוח אתרים.
יחידת ממשל זמין מונה כיום כ-150 עובדי טכנולוגיה, ומטרתה היא בניית תשתיות ומערכות מקוונות לשירות הציבור, לשיפור השירות הציבורי וייעולו.
במסגרת תפקידו עסק בין היתר בנושאים הבאים: פיתוח ומימוש המודל האסטרטגי למתן שירותים לציבור מעל-גבי רשת האינטרנט עבור כלל משרדי הממשלה; ניהול מערך ממשל זמין; אינטגרציה ושיתופי פעולה בין עשרות גופים ממשלתיים; הקמה וניהול התשתיות המרכזיות של ממשל זמין בישראל, כולל פורטן הממשלה (www.gov.il), שירות התשלומים הממשלתי באינטרנט, מערך טפסים מקוון, מערך המכרזים המקוון, צומת השירותים הממשלתית ועוד; שיתוף פעולה עם גופי ביטחון ואבטחה בארץ ובעולם על-מנת להתמודד עם התקפות סייבר מול מערך המידע הממשלתי.
דולב ציין כי התקופה בה עבד בחשב הכללי הייתה אתגרית ומרתקת. "מדובר בתקופה שהתאפיינה בדינמיות יוצאת דופן ובשינוי משמעותי בדרך ההתקשרות שבין האזרחים לממשלה", אומר דולב וצופה, כי "מהפכת האינטרנט והסלולר תביא במהלך השנים לשינוי מוחלט בדרך עבודת הממשלה מול האזרחים והעסקים". דולב מבקש להודות באופן מיוחד לכל צוותי ממשל זמין שבמהלך השנים האחרונות מפתחים, מנהלים ומתחזקים את מערך ממשל זמין.
סגן החשב הכללי, טל הרמתי, ציין את תרומתו הייחודית של דולב לשירות המדינה, לשיפור השירותים לציבור ולקידום משמעותי של כלל המערך הטכנולוגי של ממשלת ישראל. הרמתי הדגיש את ההערכה הרבה שהוא רוחש לדולב והבהיר, כי להערכה זו שותפים גם הגורמים המקצועיים השונים במשרד האוצר ובממשלה.
החשב הכללי, שוקי אורן, הודה לבועז דולב על עבודתו החשובה ועל מסירותו לשירות הציבורי, ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו. אורן ציין, כי הוא מייחס חשיבות רבה לממשל זמין ומסר כי פיתוח הפרויקט והרחבתו יימשכו גם בעתיד. "מערך ממשל זמין יוסיף ויתפתח לכיוונים חדשים וימשיך להוביל את הטכנולוגיה הממשלתית", אמר אורן.

תאריך:  25/10/2009   |   עודכן:  25/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שוקי אורן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנהל ממשל זמין ופרויקט תהיל"ה פורש מתפקידו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
נתונים מוזרים: המשביר, שיעבור מרחוב המלך ג'ורג לבניין החדש, ישלם לבריטיש-ישראל רק 32 שקל למ"ר לחודש בכיכר ציון, שהם תשואה של 4.2% בלבד    הערכה: המסלול העיקרי יהיה לפי אחוזים מהמחזור
עידן יוסף
ערנותו של חבר-הכנסת מיכאל בן-ארי גילתה כדי שלושת ה"סטודנטים" שהגיעו לראיין אותו נשכרו כי להציג בפניו שאלות שיציגו אותו באופן מגוחך    לפחות שני ח"כים נוספים נפלו בתרמית    קצין הכנסת הגיש תלונה במשטרה
ספי קיני
צעירה פלשתינית דקרה את המאבטח בבטנו    המאבטח פונה לטיפול במצב בינוני עד קשה    המחבלת נעצרה זמן קצר לאחר מכן ונלקחה לחקירה
עידן יוסף
משקי הגליל העליון ביצעו לקיבוץ הסדר חוב    ויתרו על רווחיהם מארגון הקניות האזורי כחלק מהסיוע לקיבוצים הנמצאים בחובות    זכויות הקיבוץ ב"גליל קיבוץ" יימכרו
ספי קיני
חודשיים לאחר חשיפתו הגיעו פקחים למתקן העשרת האורניום האירני    הנציגים צפויים לערוך סיורים נוספים במתחם עד יום ג'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il