X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אומרים לנו שגאידמק קונה שלטון בכסף. ממי? מי זה שמוכר? אולמרט? רוני בראון? שודדים לא מוכרים! אפילו שוינוגרד יצמיד אקדח לרכה של אולמרט, הוא לא מוכר ולא נוטש. לא בגלל תאוות שלטון חלילה, אלא משום שנטישה פירושה בריחה מאחריות
▪  ▪  ▪

הניחו לפרשנים. תתייחסו רק לאמת. עובדות נטו. מה שראינו זה- בצד אחד אוכלוסיה במצוקה נוראית, ובצד השני נדבן שפותח את ארנקו, ומסייע. זאת הסיטואציה ואין בלתה. כל השאר זה פרשנות שמזנקת אלינו מתוך האינטרס של אלה שפוחדים מארקדי גאידמק. והם כנראה רבים.
כל מי שקיבל חינוך טוב, חש דחף אוטומטי להריע לאדם שעוזר לאנשים במצוקה. אז מה פתאום אנחנו שומעים ביקורת ארסית? הנה לכם התשובה: ה ם מ פ ח ד י ם!! הוא מאיים על ההגמוניה שלהם. גרוע מכך, קשה לרסק את תדמיתו של אדם שצובר אהדת המונים בגין נתינה ענקית. לא פטפוטי סרק, כמו שהתרגלו. עזרה אשכרה.
אומרים לנו שגאידמק קונה שלטון בכסף. ממי? מי זה שמוכר? אולמרט? רוני בראון? שודדים לא מוכרים! אפילו שוינוגרד יצמיד אקדח לרכה של אולמרט, הוא לא מוכר ולא נוטש. לא בגלל תאוות שלטון חלילה, אלא משום שנטישה פירושה בריחה מאחריות.
הם מזהירים אותנו מפניו. התצפיתנים שלהם עוקבים אחרי כל תנועה שלו. מדיווחים אחרונים, גאידמק נראה על המסלול שעשה בזמנו, ראש ממשלת איטליה לשעבר סילביו ברלוסקוני. שניהם מיליארדרים. הכסף הרב שצברו, מייגע את מוחם של חוקרי משטרה. שניהם רכשו קבוצת כדורגל, השקיעו בה מיליונים, והפכו אותה לאלופה במדינתם.
ברלוסקוני זינק לזירה הפוליטית אחרי שרכש ערוצי תקשורת. משם הדרך לשפיץ היתה קלה. לפני חודשיים נתבשרנו, שמר גאידמק רכש תחנת רדיו, והוא מתכוון על אפם וחמתם של שוחרי חופש הביטוי מהשמאל, לשדר אקטואליה. הם לא יכולים לעצור אותו. הודעה של גאידמק על כוונה לרכוש את ערוץ 10 - אם תגיע - תזעזע ותחריד אותם, אפילו יותר מידיעה על ניסוי גרעיני אירני מוצלח.
את ההתנפלות של ח"כ שלי יחימוביץ' ("גאידמק אוכל נבלות") אני מבין. הקומוניסטים מתעבים עשירים באופן אוטומטי. לא חשוב מה יעשו- אפילו יצילו אנשים מהתופת. אבל אחד כמו השחקן, הפרסומאי והפובליציסט אייל גפן - מה יש לו מגאידמק? על מה ולמה יצא קצפו, עד כי טרח לשגר את זעפו מהמקלדת.
וכך כתב: "שיעשה בעסקיו כל מה שעולה בדעתו, ושיהיה לו אלף לבריאות. אבל שיישאר בתחום עסקיו, ושלא יהפוך את הכוח והכסף למוטיב מוביל על חלשים" (nrg 25.5.07). אייל גפן הוא אחד מתוך רבים, שאין להם פתרונות לבעיות של אחרים במצוקה. ואם כבר מגיע מישהו עם יכולת, הם מתנפלים עליו.
עזרה לחלשים אסור שתינתן ע"י אנשים פרטיים. מדוע? מפני שזהו תפקידה של המדינה. אבל מה לעשות אם הממשלה לא עוזרת? לשאלה הזאת, אין למר גפן וחבריו תשובה טובה. בעיקר משום שאת האוכלוסיה הנזקקת, הם לא רואים ממטר.
ולפני שאנחנו ממשיכים, אני רוצה להסביר למר גפן וחבריו המודאגים, מה פירוש חיים בשדרות. תחשוב על זה, שאתה באמצע ארוחת בוקר/ערב ופתאום: "שחר אדום"! ואם זה נראה לך סיפור קל, אז תחשבו על זה שאתה במקלחת/שירותים, ופתאום: "שחר אדום"! קשה, הא?! לא?? או.קיי: תחשוב על זה שאתה וזוגתך משחקים ברופא ואחות, ופתאום "שחר אדום". ככה שש שנים!!
הם קלטו אותו: "הוא פועל ממניעים לא טהורים", הם מסבירים לנו. כאילו שהם כן. אלא שההסבר שלהם נופל על אוזניים עוינות. בזכותו, פעם ראשונה שתושבי שדרות חשים, שהממסד מחזר אחריהם. עד להופעתו, חשו מופקרים. אלמלא עיר האוהלים שהקים בת"א, המדינה לא היתה מציעה להם הפוגה קלה להתרעננות בתי מלון.
"קניית דעה של אנשים בכסף, זהו שבר ענק לכל דמוקרטיה", מזהיר גפן. קראתי וגיחכתי. מזמן האנשים האלה איבדו את הזכות להזהיר מפני מי שמאיים על הדמוקרטיה המתחסדת שיצרו כאן. את ערוותם המוסרית חשף אריאל שרון לעיני כל. "אלה, תן להם גירוש יהודים", כך השיח למקורביו, "והם ימחאו כפיים, אפילו תזרוק תוצאות של קלפי לפח. צבועים עם מוסר כפול".
שורה תחתונה: תומכי ההינתקות ראו את שרון מתנהל במסלול אנטי דמוקרטי- והריעו. עכשיו הם רואים את גאידמק על אותו מסלול של ברלוסקוני, והם מזדעקים. צבועים נמאסתם!

תאריך:  27/05/2007   |   עודכן:  27/05/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על המסלול של ברלוסקוני
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
נתנייהו קנה דעת בכסף לא שלו...
דורון ט  |  27/05/07 11:14
 
- לדורון ט(יזי)
דנה v יצחק  |  27/05/07 12:59
2
אמת ויציב !!! ל"ת
וואלה זבל וואלה  |  27/05/07 11:28
3
הוא עוד לו יודע לאן הוא ניכנס ל"ת
s  |  27/05/07 11:54
4
גאידמק,אוהבים אותך אבל....
שושי  |  27/05/07 13:08
5
צביעות מחליאה של התקשורת
אבי קרן  |  27/05/07 15:23
6
נרי, אתה כורת את הענף שאתה
יושב עליו  |  27/05/07 16:28
 
- נוחר בבוז...
humanape  |  27/05/07 16:56
 
- תגובה ל-"יושב עליו".
גור נישט  |  27/05/07 17:47
7
חשבתי שאתה נלחם בשחיתות
מכשיר את גיידמק ?  |  27/05/07 21:11
 
- תגובה ל- מכשיר את גאיידמק
נרי אבנרי  |  27/05/07 23:18
8
נרי יישר כח-פעם אסביר ל"ת
א מ רול  |  27/05/07 21:34
9
לנרי אבנרי
על אייל גפן  |  27/05/07 23:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי נטע
נראה שלא היה צריך את דוח וינוגרד כדי להבין שהמצב בצבא גרוע
עו"ד משה גולדבלט
אני משוכנע, עו"ד בומבך, שאתה קורא בשקיקה את כל הסקרים שהזמין מטה הבחירות שלך. יתרה מכך אני מאמין לך שעל-פי הסקרים שהזמנת אתה המועמד המוביל. אני מקווה כי כמו שמעון פרס תלמד שסקרים הם משהו שעלול לאכזב מרה את המתבשמים מהם
יוסף דוריאל
ביום בו מלאו 59 שנים לריבונות ישראל, רואים פתאום איך מישהו הפך אותה לקריקטורה משפילה
יוסי שחר
עמיר פרץ מציג בתעמולתו את אהוד ברק כמניפולטור וקומבינטור אבל הוא עצמו ראוי לתואר 'מאסטר' בתחומים אלה. התנהגותו הישירה לכאורה, הפשוטה לכאורה, העממית לכאורה – מוטב שלא תטעה איש. מאחורי הפשטות והיושר לכאורה עומדת ערמומיות זריזה וחסרת בושה
חיימקה שפינוזה
המשורר חיימקה שפינוזה מדווח לאהוד בן עזר על פסטיבל המשוררים במטולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il