X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תגידו מה שתגידו על העונה האחרונה של "הישרדות", בניגוד לקודמותיה, היא סיפקה לנו מתמודדים שהביאו למשחק קצת יותר מעוד פנים יפות
▪  ▪  ▪
האחת והיחידה ליאורה [צילום: עידו לביא, עכבר העיר]

רגע לפני ש"הישרדות 3" סוגרת עונה, מחלקת מיליון שקלים וסוחטת מכם על הדרך כמה גרושים באסמסים (כי בארץ חייבים לשנות את חוקי הפורמט לתת לקהל לבחור את הרכב הגמר), הגיע הזמן להביט לאחור, לסכם ולתת מילה טובה. כן, מילה טובה - משהו שמבקרי טלוויזיה מקיזים דם בשבילו.
בעידן המקדש את הנעורים וסוגד לעור חלק וירכיים נטולות צלוליט, תוכניות הריאליטי הפכו מניסיון אנתרופולוגי מרתק באנושות, לתצוגות בשר הנראות יותר כמו אודישן לפרסומת מאשר כל דבר אחר. מפיקי "הישרדות" בארץ מעולם לא הסתירו את חיבתם לפרצופים יפים וכשהישבן של מרינה קבישר החל לקבל יותר תשומת לב מהמתמודדת אליה הוא מחובר, נהיה ברור שאנחנו כאן בכדי לשטוף את העיניים. גם ויקה וכמובן, נועם, מהעונה הראשונה לא הצטרפו לחגיגת האסתטיקה שרק הלכה והתעצמה עם מצעד היפיופים של העונה השנייה: גיא, עידן, מירית, איתי ונטע-לי הוכיחו שלהראות טוב בבגד ים יכול להביא אותך רחוק במשחק, ואם לא, לפחות תקבל 15 דקות מלאות של תהילת פפראצי וצהובונים.
הפרצופים היפים הללו כבשו את כותרות העיתונים, התקדמו היטב במשחק ואפילו הגיעו לגמר. ולא, אריק אלפר לא נחשב. "הישרדות הפיליפינים" יצאה לדרך כשהיא מצוידת כמיטב המסורת בגופות מחוטבים וריבועים מעוצבים ולסתות מסותתות. מי ספר בכלל את הטבח מקריית אתא עם שיניו האימתניות, את החננה הרופס שמתעסק ברפואה אלטרנטיבית או את האווזה המזדקנת שמתחזקת בעיקר טראומות ממשפט הגירושין שלה? תנו לנו את אנגלנדר, טל ירוק, אינה, ליעד, יעל, איתן ואביטל ואנחנו מבסוטים. אם חלק מהשמות הללו כלל לא נשמעים מוכרים, זו אינה הפתעה. חלקם עף עוד במוקדמות והאחרים כשלו בהמשך הדרך כשהסתמכו יותר מדי על החיוך והצ'ארם ושכחו שמדובר כאן במשחק על מיליון שקלים ולא בטורניר טאקי.
העונה הנוכחית של "הישרדות" זכתה לקטילות רבות, יש שטענו שהיא משעממת, שליהוק לא משהו ושפשוט לא קורה שם שום דבר מעניין, אבל כעת, כשהכל כבר נאמר ונגמר אפשר לומר שהעונה הזו שימשה דוגמה ומופת לקודמותיה ובתקווה גם לבאות אחריה. העונה הזו התאפיינה בעליונותם הבלתי מעורערת של הפז"מניקים. אנשים שיש להם חכמת רחוב, ניסיון חיים, הבנה עמוקה של המילה אסטרטגיה והיכולת לשקר שוב ושוב ולדעת שהשמיים לא נופלים כשזה קורה. בין אם היו אלו זיו, שי, טלכו או ליאורה - הם אלו שמשכו בחוטים כל העת. אז נכון, ליאורה שמורה היטב בגזרתה החטובה, אבל זה לרגע לא היה הקלף עימו שיחקה. בניגוד לאינה או ליעד שידעו בדיוק את מי לסובב על איזו זרת ולא השכילו להבין שבמשחק ששמו "הישרדות", זה פשוט לא מספיק.
הצעירים הלכו שבי אחר "המבוגרים האחראים" ששלטו ביד רמה במהלכים והוכיחו שהגיל הוא מתנה המעניקה לך יתרון עצום על פני כל פנים רעננות וחיוך קולגייט. טומי החמוד, אומנם הגיע לגמר בכבוד, ומבלי להתלכלך יתר על המידה, אבל גם הוא חייב הרבה לזקני השבט שבסופו של דבר, לקחו את הילד תחת חסותם וסללו את דרכו לגמר.
גם אם טומי ייצא מנצח מהעונה הזו, ורבים הסיכויים שכך יהיה, איש לא יוכל לקחת ממנה את רוחה הייחודית, בה סוכנות הדוגמנות של הפיליפינים סגרה את שעריה ופינתה את מקומה לדיוות המסלול האמיתיות. שי, טלכו והאחת והיחידה - ליאורה. שרה מ"האח הגדול" מוזמנת לקחת שיעורים.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  27/12/2009   |   עודכן:  27/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
הטלוויזיה החינוכית יצרה לכבודו עמוד אינטרנט ובו מקבץ קטעי ארכיון לצד קטעים חדשים
יפעת גדות
חוקרים גילו כי לא רק מצבה המנטלי של האם משחק תפקיד בהתנהגותו של התינוק    למעשה, הסיכוי של אב עם תסמיני דיכאון להיות הורה לתינוק שבכה באופן מוגזם היה כפול מזה של אב שלא סבל מתסמיני דיכאון
איציק וולף
דוח אדוה חושף כי מעמד הביניים בישראל הולך ומצטמק במקביל לעליית הפערים בין העשירונים העליונים לתחתונים
יפעת גדות
חוקרים מאוניברסיטת תל אביב קובעים כי שיתוף פעולה בין מדינות אגן הים התיכון יכול לחסוך 67 מיליארד דולר בעלויות השימור של המגוון הביולוגי בהשוואה למצב שבו כל מדינה פועלת לבד בנושא ללא תיאום
איציק וולף
שיא נשבר בתולדות ההגרלות בישראל    זוכה יחיד שמילא טופס דאבל לוטו זכה לבדו בפרס הראשון ויקבל 74 מיליון שקלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il