X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
תשיק אותו מחדש בגרסת אינטרנט סלולרית Zman-is-Money אפשר חיסכון בזמן האוויר באמצעות צפייה בפרסומות
▪  ▪  ▪
זמו אויר תמורת פרסומות [צילום: AP]

שנה וחודשיים לאחר ההשקה החליטה סלקום לגנוז את תוכנית התעריפים Zman-is-Money שמעניקה הנחות בזמן אוויר על בסיס צפייה בפרסומות. החברה החליטה להפסיק את שיווק מסלול תעריפים זה לאחר שהתקשתה לגייס מפרסמים.
לפני חודשיים דווח ב-TheMarker כי מיזם Zman-is-Money מתקשה להתרומם ולקוחות מדווחים כי אין בו די פרסומות על-מנת לקבל את זיכוי זמן האוויר המקסימלי ללקוח לחודש, כלומר 45 דקות. עוד דווח כי מרבית הפרסומות באתר הן פרסום עצמי של סלקום. מפרסם במיזם נדרש לשלם לסלקום 1.7 שקל על כל צפייה וסלקום ציפתה ליצור הכנסות של 15 מיליון שקל בשנה ממנו.
מדובר במסלול תעריפים בו לקוח נכנס לאתר אינטרנט ייעודי, וצופה מיוזמתו בפרסומות. תמורת הצפייה קיבל דקות שיחה חינם במכשיר הסלקום שלו. סלקום תמכה בשירות החדשני באמצעות קמפיין פרסומי, בשלטי חוצות ובאינטרנט, בהשקעה של כמה מיליוני שקלים. על-פי סלקום מיזם Zman-is-Money לא ננטש אלא עובר שלב באבולוציה שלו והוא יושק מחדש. כפי הנראה בכוונת החברה להשיק את המיזם בגרסה סלולרית: הלקוח יצפה בקטע הפרסומת באמצעות המכשיר שלו, ויקבל זיכוי זמן אוויר לשיחה.
מסלקום נמסר בתגובה כי "פרויקט Zman Is Money היה מלכתחילה מהלך שמטרתו לבחון מודלים שונים, למדנו מהפעילות במשך השנה האחרונה, אנו מאמינים במודל העסקי ובימים אלו אנו מרחיבים את הפעילות לעולמות תוכן נוספים".
האסטרטגיה של סלקום בתחומי התוכן, בהובלת סמנכ"ל השיווק עדי כהן, היא של ניסוי וטעיה. החברה משיקה מוצרי תוכן רבים ושונים, בהשקעה כספית לא גדולה ולצורך התנסות. חלק מהמיזמים מצליחים, כמו למשל פרויקט הריאליטי 'מגודלים' וכנראה גם מוצר הניווט 'סלקום המכ"מ' זוכה להיענות יפה, ומנגד חלק מהמוצרים נכשלים, כמו למשל הסדרה המוקומנטרית שסלקום הפיקה בהשתתפות דנה-אינטרנשיונל, אתר הוידאו heep שנסגר בתחילת השנה, ומיזם Zman Is Money.
סלקום השיקה לאחרונה מוצר נוסף בעולם התוכן, סמסנג'ר, שמאפשר להמשיך שיחות מסנג'ר בסלולרי באמצעות SMS. בשבועות הקרובים תשיק סלקום שירות חדש נוסף שמכונה בינתיים voicemail-to-MMS שירות שמעביר אוטומטית הודעה מהתא הקולי להודעת מולטימדיה נכנסת כך שהלקוח יכול להאזין לה בלי הטרחה בחיוג לתא הקולי.

תאריך:  30/12/2009   |   עודכן:  30/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עופר וולפסון
הסקירה השנתית של משרד רו"ח ברלב ושות' מצביע על ירידה של 31% בהיקף ההונאות השנה לעומת 2008    עם זאת, מדובר על ירידה לעומת שיא שנחשף עם תחילת המשבר הכלכלי    תופעה מדאיגה: עלייה במספר בעלי הארגון השותפים להונאות
זיו אברג'יל
שוער הפועל ב"ש לרדיו ת"א: "לא רק ההגנה אשמה בספיגת השערים"
ספי קיני
מפרץ עכו, מפרץ חיפה, תל אביב-גוש דן, פלמחים ואשדוד הם המקומות המזוהמים בישראל    ניכרת החמרה בתנאי ההיתרים שמעניקה הוועדה להזרמה לים
יואב יצחק
בפרקליטות מסרבים להתייחס לשמועות שנפוצו לפיהן הוחלט להגיש כתב אישום נגד וינרוט ושוקי ויטה
מאיה שני
בסומליה סוכל בחודש שעבר פיגוע בעל מאפיינים דומים לניסיון הפיגוע במטוס של דלתא בשבוע שעבר    נציגים אמריקנים ממהרים להקביל בין שני האירועים לאחר שקודם לא התעניינו באירוע הסומלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il