X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ריבונות משמעותה שליטה ביבשה בים ובאוויר, ביחוד באוויר
▪  ▪  ▪

השבתה של נמל תעופה בישראל היא ממשאות הנפש של ארגוני הטרור הערביים. ואכן הצליחו. נמל התעופה של ירושלים, עטרות, יענו קלנדיה, מושבת לחלוטין. ממשלות ישראל מאז שנת 1987 קיבלו עובדה זו בשוויון נפש. למי אכפת אם בירת ישראל הפורמלית, ירושלים, היא חסרת קשר אווירי עם העולם? לתל אביב לא היה אכפת, כי לתל אביב יש את בן-גוריון, דהיינו לוד, יענו לידה, הקרויה בכל מפות התעופה בעולם TLV, תל אביב.
הויתור על הריבונות האווירית מגיע בימים אלו לנמל התעופה ה"בטוח" של מדינת היהודים, צוהר הבריחה לעתיד של המנהיגות הנוכחית מן הארץ שעליה הם ממיטים את האסון. כל זב חוטם ברשות הפלשתינית, או בעיר לידה עצמה יכול לקנות לעצמו, או להרכיב לעצמו, משדר רדיו ולשבש את התקשורת עם מטוסים הנושאים מאות בני אדם אל ומאת מדינת היהודים. זה יותר יעיל מקטיושה. זה טוב יותר מקסאם. זה פוגע בדיוק במקום הכואב לאצולת הממון הזחוחה של שפלת החוף: היכול לברוח מארץ הקודש בכל עת שיעלה הרצון מלפניהם.
הקונצפציה של מסירת הריבונות על שטחי ארץ בידי עם זר ואכזר הולכת וקורסת. אותה אצולת ממון הון ושלטון החיה את חייה בין רמת אביב Lydda והמושבה הגרמנית jerusalem אשר הפעילה את הכוח הצבאי והמשטרתי של המדינה נגד היהודים, חשה עתה את משמעות הפקרת הארץ. יש קשר ישיר בין הרס עמונה, הרס חומש ושא נור, ייבוש ההתנחלות בלב הארץ ויכולתו של הפולש הזר לשבש את מהלכי החיים הנורמלים בארץ שרוצה להיות נורמלית. יש קשר ישיר בין ההיתר לקסאם שממשלת ישראל נותנת לחמאס, לתבוסה שנחל צה"ל מול מחבלי חיזבאללה, לפגיעה בריבונות היהודית באוויר של ארץ ישראל. כטייס של האווירונות הכללית אני אומר לכם ששיבוש מכוון של התקשורת עם הבקרה האווירית כמוה לניסיון לרצח, לא פחות משילוח משאית תופת לתל אביב.
הפתרון היחיד לקיום היהודי בארץ ישראל הוא החלת ריבונות יהודית על כל ארץ ישראל מן הירדן ועד הים ביבשה בים ובאוויר. וכיום גם בספקטרום האלקטרו-מגנטי. הספקטרום הזו מצוי בתחום ההסכמים של אמנות בינלאומיות שישראל חתומה עליהן אך הרשות הפלשתינית לא מכבדת ולא תכבד.
בפעם הבאה שיריב אופנהיימר או דרור אטקס או כל אחד ואחת מאלף אלפי אבירי נישול היהודים מארץ ישראל עולה על מטוס, שיתאם זאת עם מפעילי התחנות הפיראטיות. אולי יואילו להפסיק את השיבושים כדי לאפשר לו לברוח מכאן אל העולם הנאור שבו מדינות מגינות על ריבונותן ביד קשה, ולא מפקירות את אזרחיהן לכל פולש זר.

דר יובל ברנדשטטר, קצין קומינט בעבר וטייס אוויראות כללית
תאריך:  07/06/2007   |   עודכן:  07/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ריבונות יהודית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הכותב מביא כרגיל רק 50% מהאמת
דורון ט  |  7/06/07 12:20
 
- האם תדע למה
יובל ברנדשטטר  |  9/06/07 14:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שבתאי עזריאל
ביום 7.6.07, יתקיים בלשכת עורכי הדין כנס הדן בתוצאות סקר השחיתות במערכת המשפט. עיון ברשימת המרצים מבטיח גינוי גורף לציבור    כל הסיכויים, שביום זה הציבור יפוטר
עו"ד נורית פיש
יש שני סוגי מאבקים משפטיים שהם הכי קשים, בין היתר משום שהם אינם מושפעים דווקא מנימוקים רציונאליים, אלא טומנים בחובם הרבה פעמים מלחמות אגו, רגשות וסיפורים בלתי גמורים    האחד הוא גירושין והשני הוא ירושות
צילה שיר-אל
כל מחצית השנה הקרובה עומדת להיות רגישה מאוד ורוויה באלימות    ייתכן מאוד כי לא נזכה באהדה עולמית ומה שיחזק אותנו הוא ההבנה והידיעה כי "עם ישראל ערבים זה לזה"
ציפורה חלפון
אריאל אטיאס הוא הדבר הכי מעניין היום במערכת הפוליטית    אומנם רק בן 36 וקצת אבל רבים רואים בו את האיום הממשי על חברות הסלולאר    כך הגיע סוחר המכוניות לשעבר, לקרבתו הכי צמודה של הרב עובדיה    רק אל תקראו לו "אריה דרעי הבא"
גרשון אקשטיין
כולנו שואלים, מה עוד אפשר לעשות למען שדרות ויישובי הסביבה? איך מרימים את מורל התושבים? איך נותנים להם הרגשה אישית שהם לא לבד? התשובה היא, תמיכת המנהיגות במקום ומתן דוגמא אישית, עד יעבור הזעם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il