X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ICQ
▪  ▪  ▪

ICQ מכריזה היום על השקת גרסת ICQ 7 ומביאה את בשורת ה-Social Messaging המאפשרת לראשונה חיבור ישיר ואינטגרלי לרשתות החברתיות האהובות והמובילות, ביניהן גם Facebook ו-Twitter. גרסת ICQ 7 מאפשרת למשתמשים להישאר מעודכנים בכל הקורה עם החברים שלהם ברשת ולקבל עידכונים ישירות ל-ICQ שלהם, ללא צורך לפתוח דפדפן ולעבור מאתר לאתר.
גרסת ICQ 7 מציגה אינטגרציה אופטימלית בין העולם החברתי של המשתמש לכלי התקשורת האישי שלו. לצד רשימת אנשי הקשר של המשתמש ב-ICQ מופיעים בלשונית (טאב) נפרדת גם העידכונים של החברים שלו מהרשתות החברתיות השונות בזמן אמת. המשתמש יכול להגיב על העידכונים ישירות מה-ICQ והם מתעדכנים אוטומטית גם ברשת.
כיום משתמשי ICQ יכולים לחבר את האייסיקיו שלהם ל-Facebook twitter, YouTube, flicker ובקרוב תתווספנה רשתות חברתיות מקומיות כמו מקושרים בישראל.
חידוש נוסף ב-ICQ 7 הוא האפשרות לעידכוני שורת הסטטוס מתוך ה-ICQ המתעדכנים אוטומטית ברשתות חברתיות לפי הגדרת המשתמש. שורת הסטטוס החדשה מאפשרת גם שיתוף קל ומהיר של תמונות ולינקים עם חברים.
אליאב משה, מנכ"ל ICQ: "הגרסה החדשה מהווה מענה לצורך קיים בקרב המשתמשים שלנו, המבקשים לתקשר עם חברים באמצעות כלי תקשורת באיכות גבוהה, המאפשר שיחה זורמת, יציבה ומהירה, ובמקביל לכך להיות מעודכנים במה שמתרחש בזמן אמת ברשתות החברתיות שלהם. על-פי סקר הגל החדש, דצמבר 09, נאמנות משתמשי ICQ נשענת על נוחות השימוש בשירות. ICQ 7 פותח בשאיפה לספק למשתמשי ICQ קשר ישיר ואיכותי עם חבריהם ב-–ICQ ועם כל רשימות החברים ברשת, תוך שמירה על עיקרון הנוחות והפשטות".
להורדת התוכנה ולפרטים נוספים: www.icq.com/download. גרסת אייסיקיו 7 זמינה להורדה גם בגרסת המוצר המשותף וואלה!ICQ בכתובת: www.icq.walla.co.il.
אודות ICQ:
ICQ הינה חברת מסרים מידיים מובילה, עם קהילת משתמשים מגוונת בעולם ובישראל המונה מעל 42 מיליון משתמשים פעילים. תוכנת ICQ הינה כלי תקשורת אישי המספק שירותי תקשורת מקיפים אשר מאפשרים דיאלוג בין מגוון אמצעי תקשורת. תוכנת ICQ כוללת ממשק משתמש ידידותי, אפשרויות תקשורת מורחבות וקהילת משתמשים דינמית, וזמינה להורדה חינם ב-16 שפות באתר www.icq.com. הושקה לראשונה בשנת 1996 על-ידי חברת מיראביליס הישראלית ובשנת 1998 נרכשה על-ידי AOL האמריקנית. ICQ היא חלק מקבוצת התקשורת של AOL, ופועלת במסגרת האסטרטגיה של הקבוצה.
פיצ'רים חדשים ב-7 ICQ
  • הסטטוס שלי: עידכון שורת הסטטוס ברשימת אנשי הקשר ב-ICQ מתעדכן אוטומטית אצל כל אנשי הקשר ב-ICQ וגם בפרופיל המשתמש בכל הרשתות החברתיות אותן הגדיר המשתמש.
  • עידכונים מחברים ברשתות חברתיות: עידכוני סטטוס של כל חברי המשתמש מהרשתות החברתיות ואתרי שיתוף תוכן בהם הוא חבר - כולל פייסבוק, טוויטר, פליקר ועוד (גם מחברים שאין להם אייסיקיו) - מגיעים בזמן אמת ללשונית "עידכונים מחברים" רשימת אנשי הקשר ב-ICQ והמשתמש יכול להגיב עליהם מתוך ה-ICQ ישירות ללא צורך לפתוח דפדפן ולעבור מאתר לאתר.
  • העידכונים שלי: המקום בו משתמשי ICQ מקבלים את כל העידכונים לפעילות האישית שלהם ברשת: מי הגיב על עידכון הסטטוס שלי, מי העיר על התמונות שהעליתי ומי סתם סימן "אהבתי". בלשונית זו מרוכזות כל התגובות של החברים לעידכוני המשתמש.
  • פרופיל חדש: גרסה זו מציגה פרופיל משתמש נרחב המופיע הן כחלק מהתוכנה והן כעמוד פרופיל ברשת ומהווה כרטיס ביקור אישי בו יכול המשתמש ליצור עמוד בית שיבטא את אישיותו הייחודית, באמצעות העלאת תמונות ושיתוף בעידכונים שלו מהרשתות החברתיות והאתרים בהם הוא חבר.
  • בנוסף, בפרופיל החדש של משתמשי ICQ 7 ניתן לראות ולאתר חברים חדשים ברשימות אנשי הקשר של אנשי הקשר של המשתמש (friend of a friend).
  • כלי לשיתוף תמונות: באמצעות פיתוח חדש, ICQ 7 הופך להיות הכלי המושלם לשיתוף תמונות עם חברים. אפליקציית העלאת התמונות החדשה מאפשרת דפדוף מהיר ונוח המשולב בחווית צפייה מרהיבה.
  • מהר יותר, קל יותר: בגרסת ICQ 7 זמן ההתקנה הופחת בכ-50% ומשקל התוכנה הופחת בכ-30%, אלמנטים שהופכים את חווית המשתמש לפשוטה ומהנה יותר.

תאריך:  18/01/2010   |   עודכן:  19/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
Social Messaging בכלי התקשורת האישי של המשתמש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בתי נחמיאס
- הודעה מטעם רשת חברת פרו-מול
דנה הראל
- הודעה מטעם תאליה ביו-ונצ'ר
מיכל אזולאי
- הודעה מטעם ערוץ קבלה לעם
שלי לבנשטיין
- הודעה מטעם יקב טוליפ
אתי ביתן
- הודעה מטעם המרכז ללימודים אקדמיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il