X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מזה חודשים ארוכים לא זכה ראש הממשלה אהוד אולמרט לעדנה ולנחת כפי שהיו לו בשבוע שעבר כאשר שני יקיריו אהוד ברק ושמעון פרס ניחו בבחירות. אולמרט היה לאמיו של דבר המנצח האמיתי בשתי המערכות הללו!
▪  ▪  ▪

אהוד ברק, שנבחר ליו"ר מפלגת העבודה, היה חלומו הרטוב של אולמרט, ששנתו נדדה בלילות בחודשים האחרונים, בשל מנת המרורים שהאכילו שר הביטחון שלו, אותו מינה ברוב איוולתו. מתפקדי העבודה עשו עבורו את המלאכה: הפעם למרבית האבסורד, דווקא מחדליו במלחמת לבנון השנייה הועילו לו, משום שהם היו הרוח הגבית לניצחונו של אהוד ברק, שזכה בבחירות הודות לכישלון בלבנון.
הגנרל המעוטר ביותר של צה"ל, המבטיח להחזיר לישראל את כוח ההרתעה שלה, ולהאיץ את שיקומו של הצבא, מספק לאולמרט מנה גדושה של חמצן המאפשרת לו להתרומם מן הקרשים, ולהמשיך לכהן כראש ממשלה, על אפם ועל חמתם של מרבית אזרחי המדינה.
אולמרט, שועל פוליטי ערמומי, קומבינאטור ונוכל רב מעללים, יודע שהבטחתו המגומגמת של ברק לח"כ אופיר פינס, כי יאלץ אותו להתפטר עם פרסום הדוח הסופי של וינוגרד, לא תחזיק מים, משום שהקדמת הבחירות אינה טובה לברק החיב להשיב לעצמו את אמון הציבור ולהוכיח הצלחה מול חמאסטן. לפיכך, כניסתו של ברק למשרד הביטחון תחזק את אולמרט ותתרום להמשך הישרדותו.
בחירתו של שמעון פרס לנשיא המדינה משרתת אף היא את ראש הממשלה, שעמל לשכנע את הח"כים של קדימה ורבים אחרים, במטרה להרחיק את פרס משולחן הממשלה ומן הכנסת, כדי שלא יאיים להחליפו, אם חלילה וינוגרד ימליץ מפורשות שעליו להתפטר. נימוק העיקרי של אוהדי פרס שהוא ראוי להיות נשיא המדינה, היא יוקרתו הבינלאומית שתתרום לשיפור מעמדה של ישראל בעולם.
אולם דווקא מעמדו הרם, וההד הרב שיהיה לדבריו בעולם, עלולים לעשות את ההיפך. מהר מאו יתברר כי הופעותיו בעולם יהיו לנו לרועץ, ויגרמו מפח נפש לרבים.
האיש הזה שרוממות השלום בפיו, ייתן דרור ללשונו ואיש לא יוכל לרסנו. הוא יעשה כמיטב יכולתו מהבמה המכובדת שניתנה לו במשכן הנשיא, כדי לשכנע אותנו כאן בישראל ואת "חובבי" ציון בעולם, כי למען השגת השלום במזרח התיכון החדש וההזוי שלו, יש לפתוח במו"מ אפילו עם החמאס משום ש"שלום עושים עם אויבים".
פרס עלול להיות פרקליטו של החמאס.כפי שיהר את אש"ף ואת ערפאת, הוא עלול להפוך גם את החמאס לארגון לגיטימי בנימוק שהוא זכה בשלטון בבחירות דמוקרטיות. כך הוא יסתובב בטרקלינים ברחבי הגלובוס, ובמסיבות הקוקטייל עם שועי עולם, יעשה נפשות להגשמת תפיסת עולמו ההזויה. וכאשר ינחת לעיתים בישראל, ויאלץ לרדת אל העם ולהקשיב למצוקתם של תושבי שדרות, הוא ישיב כדרכו: "קסאמים שמסאמים".
שמעון פרס, הנאמן לאג'נדת השלום בכל מחיר, יפעל מאחורי גבה של הממשלה גם אצל הרודן הסורי. תמורת נזיד עדשים הוא יבטיח לו הרים וגבעות בגולן, כפי שהיטיב לעשות זאת, כשגרר את יצחק רבין לחתום על הסכם אוסלו.
את האיש הזה כנשיא לא יהיה ניתן לעצור, והח"כים שבחרו בו ובעיקר אלה מש"ס, לא יצליחו לכפר על עוונם אפילו ביום כיפור.
ברק שר ביטחון, ושמעון פרס נשיא, זהו נצחונו האישי של אולמרט, והמפלה של כולנו...

תאריך:  17/06/2007   |   עודכן:  17/06/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניצחון אולמרט המפלה שלנו
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ובסוף אנו נשלם את המחיר
טיטו  |  17/06/07 10:39
2
פרס טיפש אך חרוץ בלתי נלאה
יאנוש פ  |  17/06/07 10:47
3
עוילעם-גוילעם...מה לעשות.?
אוי-ווי.  |  17/06/07 19:32
4
בוחריו של
פרס לנשיאות  |  17/06/07 19:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צפורה חלפון
ביחד הם הוצאו מביתם בצו בית משפט והועברו למשפחת אומנת, אבל בקרוב הם עתידים להיפרד מהמסגרת הנוכחית, או להיפרד בכלל    מאחורי הקיצוץ האכזרי בתקציבי משרד הרווחה יש פנים ושמות, ואין להם לאן ללכת
עו"ד משה גולדבלט
לך לך לביתך אדוני ראש הלשכה,שלום ולא להתראות    במהלך כהונתך דרדרת לשפל המדרגה את מקצוע עריכת הדין    יהא מי שיהא מחליפך הוא בוודאי לא יוכל לגרום נזק גדול מכפי שגרמת אתה
ד"ר יובל ברנדשטטר
באמירה הראשונה שלו כראש המפלגה מראה ברק כי למד דבר מאז שנס מלבנון והחיזבאללה מזנב בו
טל רבינוביץ'
טוב יעשו הרבנים הגברים אם יתעסקו במה שהם מבינים – נשמת הגבר. לה הם קרובים, בעדה הם פועלים ואת טובתה הם מבקשים, מה צר להיווכח שעל-חשבון נשמת האישה
אריה אבנרי
פרס נבחר לנשיא המדינה; ברק ליו"ר העבודה    שני המינויים בעייתיים; בשני המקרים מדובר בפוליטיקאים חסרי עכבות, שלא נמנעו מלקבל כספים אסורים מאילי הון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il