X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בקרב הענקים שנערך אמש הכריע הקהל לטובת הלב והכנות ופירק את הזוגיות האלימה וההזויה שנראתה על המסך עם הדחתה של איילה היא לא הזילה דמעה, אז למה שאנחנו?
▪  ▪  ▪
קרחונית בהכחשה. איילה [צילום: ערוץ 2]

ספרתי. באמת שספרתי את מספר הפעמים שאיילה רשף, המודחת הטרייה מבית "האח הגדול", התעסקה בשיערה אמש מהשנייה שיצאה לקהל ועד שרולר הכתוביות החל לרוץ. ספרתי גם את כמות המבטים שפיזרה לכל מראה או ויטרינה שנקרו בדרכה ואת מספר הטיות הראש הסקסיות עלק שהעניקה בראיון עם אסי וארז.
משום מה התקשיתי לספור דמעות שירדו, גמגומים נרגשים שהתפלקו, רעידות ידיים לא רצוניות - אולי משום שאלו כלל לא היו נוכחים במופע ההדחה של איילה, שעם צאתה מהבית, הוכיחה למה הקהל איבד בה אמון. כשאת עוזבת את מי שאת עצמך מגדירה כבן זוגך מאחור וכשמעיפים אותך שנייה לפני הסוף, לשחק אותה יונית לוי (אבל כזו שמתה לקמפיין שמפו) פשוט מציג אותך כאדם קר, מחושב ובעיקר לא אמיתי.
השיחות בשלושת החודשים האחרונים בבית "האח הגדול" על מי הוא אמיתי, היו תכופות. נדמה שהמושג הזה עבר גלגולים רבים ופרשנויות שונות ואצל כל אחד מן הדיירים הוא בא לידי ביטוי באופן אחר. כשסער מרגיש קצת מאויים, הוא שולף תמיד את קלף ה"מהמר" של אלירז, ואומר כי לתת לו את המיליון יהיה כמו לזרוק אותו לזבל והרי לרצות את המיליון זה להיות "לא אמיתי".
גם פותנה לא אמיתית לשיטתם של סער ואיילה, שהרי ידוע שהיא נמצאת בברית חזקה ומגובשת עם אנשים ספציפיים, אבל גם כשהיא שומרת על נאמנות להם ומצביעה עבור איילה, היא בעצם "לא אמיתית". למה? כי סער ואיילה אמרו.
אבל למה סתם להשמיץ? גם לסער ואיילה היו רגעים של אמת. אמת צרופה. כאלו שבהם נחשפו שניהם במערומיהם כגבר כוחני ומשפיל ובחורה יפה אך חסרת ביטחון עד כאב שנתלית על משענת קנה רצוץ של אדם שמתעלל בה ללא הרף.
הריבים האינפנטיליים, ההתחנפות של איילה לילד המגודל שבחרה להתאהב בו, הפינג פונג הזוגי המעייף והפתטי ששיחקו - אלו היו הסיטואציות היחידות בהן נחשפנו לאמת שבאיילה ואלו סימנו גם את סופה במשחק כשהקהל מאס בקשר החולני שניהלה עם סער. השקרים שסיפרה איילה לעצמה וגם לנו אמש על כך שהזוגיות הזו תמשיך ושהוא "גבר גבר" היו בעיקר עצובים לנוכח כל שנחשפנו אליו בשבועות האחרונים. ובתור אישה, הייתי רוצה להאמין שאיש לא ייתן לה מעתה להתקרב לסער ללא השגחת הורים.
אז היא לא בכתה, ולא התאבלה, וכבר חיפשה בקהל את הסוכן שיעשה אותה כוכבת. על כל אלו עוד ניתן היה לומר "נו שוין", אבל בפרק בו ראינו את אלירז אציל הנפש, מנחם את ארז הבוגדני, איך אפשר לעבור בשתיקה על "תעשה לי טובה, תחסוך ממני" שזרקה איילה כשנשאלה על אלין. אז את יודעת מה, תעשי לנו טובה ותבואי לאסוף את בן הזוג שלך בשבוע הבא. המונית עלינו.

תאריך:  21/02/2010   |   עודכן:  21/02/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האח הגדול 2: היי שלום נסיכת הקרח
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אוייש כמה שטויות!
!!!  |  21/02/10 13:43
2
כל הכבוד..
רוןש  |  21/02/10 15:54
3
מדוייק להפליא ל"ת
חיוכית  |  21/02/10 16:01
4
נכון מאוד
האח הגדול  |  22/02/10 02:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
מאשרת ידיעות בעניין זה שפורסמו ב-News1    הפרויקט יחולק - הדירות לגינדי, הקניון לריבוע הכחול
אלעזר לוין
"אינני מתכוון לפגוע בקבוצות כל עוד הן מוזילות דירות"    השינוי העיקרי הצפוי: המארגנים יחויבו לקבוע מראש את מחיר הדירה    שר השיכון האריך עד 7 במרס את המועד להגשת הצעות וחוות דעת בנושא
יפעת גדות
מחקרים סודיים של ה-FDA הראו כי התרופה אבנדיה לטיפול בסוכרת נמצאה קשורה להתקפי לב    החברה המייצרת ספגה ביקורת על כך שידעה שנים על הסיכון להתקפי לב הקשור לאבנדיה    הואשמה בניסיון לאיים על מדענים ועל רופאים שהעלו שאלות לגבי בטיחות האבנדיה
מחלקה ראשונה
איריס פרחי
לטענתם, הפסידו יום חופשה ושני ימי עבודה ונגרמה להם עוגמת נפש. אל על השיבה שהטיסה התעכבה לצורך החלפת מנוע ולא הבהירה למה זה לקח 21 שעות - בית משפט חייב בפיצוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il