X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אולמרט מסוכן למדינת ישראל. צריך לשלוח את הסכנה הזאת דחוף אל מחוץ לממשלה, פן יעשה מעשה פזיז נוסף רק בכדי שהדבק המדביק אותו לכיסאו לא יחלש
▪  ▪  ▪

אולמרט ברח שוב: ראש ממשלת ישראל לא הגיע לאזכרה לקורבנות מלחמת הלבנון השנייה אותה פתח ברשלנות. אותה ניהל בחובבנות. ואותה הפסיד בגאון.
כבוד ראש הממשלה אולמרט. אתה האשם היחידי במותם של חיילנו. אתה אישית אשם בפציעתם. כפי שאתה אשם שנטשת את שבויינו בלבנון ובעזה, אתה מתעלם מחללינו אשר מתו במלחה רשלנית אותה יזמת. רק במדינת ישראל יכול להיות מצב שבו ראש המדינה לא בא לטכס הממלכתי הרשמי לאזכרה להרוגי המלחמה אותה יזם.
האם לא הגיע הזמן לשלוח ראש ממשלה זה אשר גרם לכל ההרג הזה הביתה. האם לא הגיע הזמן לסלק אותו מכיסאו שנדבק במכנסיו. אני חושב מר אולמרט, כבוד ראש הממשלה של המלחמה ללא שם, שנכפה עליה השם מלחמת הלבנון השנייה. כבוד ראש הממשלה שנכפה עליו בכלל לקיים טכס מרכזי לחיילנו שנהרגו בזכותו. כבוד ראש הממשלה, אתה מסוכן למדינת ישראל. אולמרט מסוכן למדינת ישראל. צריך לשלוח את הסכנה הזאת דחוף אל מחוץ לממשלה, פן יעשה מעשה פזיז נוסף רק בכדי שהדבק המדביק אותו לכיסאו לא יחלש. אולמרט מסוכן למדינת ישראל כי אף אחד לא יודע מה הוא עוד מסוגל לעולל למדינת ישראל בכדי להציל את כבודו.
ארץ בסיסי ההדרכה באזור הדרום: ממשלת ישראל החליטה להעביר לאזור הנגב את כל בסיסי ההדרכה של צה"ל. דבר מבורך כשלעצמו. ליישב את הנגב. לחזק את הישובים בנגב. לתת לנגב סוף סוף דחיפה של התפתחות. אם זה כל כך טוב אז למה זה כל כך רע. זה רע כי מעבירים את החיילים לאזור הזה. את ילדנו מעבירים לאחד המקומות המזוהמים ביותר במדינת ישראל, לאזור רמת חובב. אזור רווי חומרים מסוכנים. כימיקלים שמתפוררים, חומרים רדיו אקטיביים, חומרים כימיים, חומרים ביולוגיים, חומרים מסרטנים. חומרים שיגרמו לכל המשרתים באזור לילדנו, לבנינו, לכל חיילנו לחלות במחלת הסרטן. במחלות קשות ומה לא.
כל תושבי הסביבה הבדואים הגרים באזור חולים במחלות קשות. במחלות סרטן שונות. במחלות בדרכי הנשימה. עכשיו הגיע הזמן להרעיל את כל חיילי צה"ל. אין מעשה חכם יותר מאשר מעשה זה שמר אולמרט מוביל. מה אכפת לו מחיילנו, מבנינו. גם הנופלים במלחמת לבנון השנייה לא בדיוק בראש מעייניו.
גנבי חול: מדינת ישראל התברכה בחופים ארוכים ויפים. בדיונות חול מרהיבות. מדינת ישראל התברכה באושר טבעי זה שלא ידעה לשמור עליו במשך השנים רבות מאז קום המדינה, החופים נהרסו על-ידי כרישי נדלן, על-ידי מתכננים גרועים, על-ידי תאבי בצע, על-ידי ראשי ערים טיפשים שהרסו כל פיסת חוף על-ידי בניית מרינות מכוערות, על-ידי בניית מבנים עוד יותר מכוערים לאורך החופים.
את הנזקים אולי הדורות הבאים ינסו לתקן. אך מדינת ישראל, רשויות החוק והמופקדים על החוק בדמות המשטרה והפרקליטות לא עושים די. יותר נכון לומר לא עושים די לעצור את גנבי החול. לקנוס ולאסור לתקופות ממושכות את המשחיתים את נופי הארץ בגלל בצע כסף, גנבי החול הללו הגונבים את רכושם של כל אזרחי ישראל, הם משחיתים את נופי הארץ, גורמים לנזקים בלתי הפיכים.
מדינת ישראל צריכה לצאת למלחמת חורמה ברוצחי הטבע הללו. כן, רוצחי הטבע. הם הורסים את הטבע בגלל בצע כסף ועל-ידי כך רוצחים את הטבע. את החי בטבע, על כן צריך להתייחס אליהם כאל כאלו.
יש רק דרך אחת להפסיק את הרצח הזה, לעצור את האנשים הללו עד תום ההליכים. להחרים את כל רכושם ולא חשוב ממה הוא נוצר ומתי. הרכוש יוחרם למען תיקון הנזקים שגרמו בני נבלה אלו לטבע ולסביבה. יש להושיבם לתקופות ארוכות מאוד בבית האסורים למען יראו ויראו כל הזוממים בעתיד לפגוע ברכושם של אזרחי ישראל. כל מי שיפגע בטבע ויהרוג בעלי חיים בגלל בצע כסף צריך להרתיעו בעונשים כבדים מנשוא. רצוי להתחיל בכך מיידית ורטרואקטיבית, למען הפסקת רצח הטבע המבוצע יום יום, שעה שעה, ואין קול ואין פוצה פה.

תאריך:  03/07/2007   |   עודכן:  03/07/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין לי ארץ אחרת
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
לא רק שאין לי ארץ אחרת
חד קרן  |  3/07/07 21:59
2
לא רק צחורה
יונה צחורה  |  4/07/07 01:10
3
בראשון לציון ובאשדוד
אילנה חן  |  4/07/07 07:04
4
הוּא פָּשוּט כְּלוּמִיאֵל...
אלכסנדר  |  4/07/07 11:56
 
- יפה מאוד
סופר סתם  |  5/07/07 16:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גורי גרוסמן
בריחתו של אולמרט מלהישיר מבט בעיניהם של המשפחות הדואבות היתה צפויה ואינה צריכה להפתיע איש. ההפתעה היתה אילו היה הופך לפתע את עורו, מפגין שמץ של אנושיות ומגלה שלב אדם פועם בקרבו
פרופ' אפרים ענבר
כדי להתגבר על האינרציה של חשיבה שאבד עליה כלח יהיה צורך שארצות-הברית תתנתק גם היא מהחכמה המקובלת במערכת הבינלאומית. הדבר מחייב מאמצים מצד ישראל לשכנע את קהילת מדיניות החוץ האמריקנית בעקרות של נוסחת שתי המדינות לשני העמים, ובצורך לבחון דרכים חדשות להתמודד עם כישלון התנועה הלאומית הפלשתינית
עו"ד יצחק גאגולה
המדינה מתייחדת עם הנופלים, החיילים היקרים שנשלחו לשדה הקרב ולא חזרו וגם עשרות תושבי הצפון שברגע אחד נגדע חייהם. אלה שהשאירו אחריהם כאב ושכול, ומדינה מוכת הלם. דווקא ברגע כה טעון וקשה, התבשרנו כי ראש הממשלה לא השתתף בטקס
עינת שמעוני
רבים מהממשקים מבוססי הדפדפן מתוכננים באופן גרוע וחלקם בלתי-ידידותיים. גם אם נמשיך להשתמש בדפדפנים כאמצעים העיקריים לתקשורת הדדית, עלינו לייחל לשיפורים משמעותיים ב"הנדסת האנוש" של ממשקי המחשוב
יוסי עבדי
ארבע שנים - זה הזמן שלקח לצוות מקצועי להגיע למסקנה כי מדינת ישראל זקוקה לגוף הסברה לאומי    עכשיו אסור לקלקל את ההישג: על ראש הממשלה לצרף לצוות המוביל - איש מחקר מקצועי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il