X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כך מוגדרים בכתב האישום המתוקן שהוגש (יום ד', 3.03.10) שורת מעשי האינוס המזעזעים שבוצעו בנערה מצפון תל אביב כתב האישום מתאר תמהיל מחריד של התעללות רגשית, נפשית, פיזית ומינית
▪  ▪  ▪
מעשי האינוס בוצעו בנסיבות של כפייה רגשית וגופנית

14 נערים ביצעו מספר רב מאד של מעשי אינוס בהזדמנויות שונות, תוך הפעלת אכזריות פיזית, רגשית, מינית ונפשית כלפי המתלוננת, ותוך ניצול מצבה הנפשי. כך עולה מכתב האישום המתוקן שהוגש (יום ד', 3.03.10) בידי עורכות הדין לילך שלום ולבנת מלמד מפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי), בפרשת האונס הקבוצתי המתמש בצפון תל אביב. כתב האישום המתוקן כולל אישום נגד הנער ה-14 המואשם בפרשה זו.
כתב האישום מתאר את מצבה הרגשי הקשה של הנערה, אשר פיתחה תלות רגשית עמוקה בנאשם מס' 1, תלות שנוצלה על ידו ועל-ידי חבריו, אשר ידעו על תלות זו וניצלו אותה כאמור, לביצוע מעשי האינוס המתמשכים. כתב האישום מתאר כיצד: "נאשם 1, אשר הבין כי יכול לנצל את מצבה הרגשי של המתלוננת ואת אהבתה אליו, פנה אל הנאשמים ואל אחרים, אשר הינם חבריו ומכריו, והציע להם לקיים יחסי מין עם המתלוננת, במקומות מפגש שונים, על-מנת שיגיעו לסיפוק מיני".
מכתב האישום עולה כי הנאשמים ידעו אודות תלותה הרגשית של המתלוננת בנאשם מס' 1 כמו גם על אי רצונה בקיום יחסי המין שנתרחשו, בהזדמנויות שונות, בנוכחות כמה מבני החבורה: "כמו-כן, הנאשמים ידעו, ואף נכחו באירועים, בהם תקף נאשם 1 את המתלוננת, בין כאשר ביקשה לחדול מקיום יחסי מין עם מי מהנאשמים, ובין באופן תדיר, במסגרת הלימודים ושעות הפנאי. כן ידעו הנאשמים, ואף נכחו באירועים בהם התעלל נאשם 1 במתלוננת. כמו-כן ידעו הנאשמים כי המתלוננת חוששת מנאשם 1 וחוששת לסרב לקיים מפגשים אינטימיים עימם, פן נאשם 1 ישים קץ לקשר עימה".
כתב האישום מתאר מסכת ניצול ציני של הנאשם מס' 1 את תלותה הרגשית בו בכדי להביאה לקיים יחסי מין עם חבריו: עולה מכתב האישום הוא תיאם מראש את מקומות ה"מפגש" ואת המועדים לקיום יחסי-המין עם חבריו, והגיב קרירות בוטה כאשר סירבה לעשות כן. כתב האישום פורש דוגמאות מזעזעות להתעמרות הרגשית של נאשם מס' 1 במתלוננת, כל אימת שהביעה אי רצון לקיים יחסי מין עם חבריו. באחת הפעמים כאשר סירבה הוא הסביר כי לא הביא את נאשם 14 "סתם". בפעם אחרת הביא נאשם מס' 1 את המתלוננת אל מקלט ציבורי בו שהו כמה מחבריו, תוך שהוא מאלצה לקיים עימם יחסי מין ומורה לה, בהתייחס לאחד הנאשמים "תעשי איתו". בהזדמנות נוספת כאשר המתלוננת התנגדה לקיים יחסי מין עם אחד מחבריו, הוא סטר על פניה בחוזקה, ואמר לה "אז למה הבאתי אותך". בכתב האישום מתוארים עוד מספר מקרים שבהם נאשם 1 אילץ את המתלוננת לקיים יחסי מין עם חבריו באלימות פיזית. במקרים אחרים התלוננה המתלוננת בפני נאשם מס' 1 על כאבים אך הוא הורה לה להמשיך לקיים יחסי מין עם חבריו והיא צייתה לו.
כתב האישום אשר מייחס לנאשמים את בעילת המתלוננת שלא בהסכמתה החופשית תוך ניצול מצבה הרגשי ובנסיבות מחמירות, מתאר, בנוסף לשורה ארוכה מאד של מעשי אינוס כאמור לעיל, גם מעשים של אלימות פיזית שבוצעה לפני, תוך כדי ולאחר ביצוע מעשי האינוס. בשל היות המעורבים בפרשה קטינים, הוטל איסור פרסום על שמותיהם של החשודים.

תאריך:  05/03/2010   |   עודכן:  06/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"אינוס בנסיבות מחמירות תוך ניצול מצבה הרגשי"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
רק עונשים כבדים, מרתיעים ל"ת
הניה  |  6/03/10 11:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל בר-און
וזאת במסגרת פירוק שיתוף בו נקבע כי בן הזוג שיציע את ההצעה ה'טובה ביותר' יקבל את הדירה, מה שסיפק יתרון ממשי לבעל על פני האישה    בקשתה של האישה להמתין עם ה'התמחרות' עד לעריכת 'איזון משאבים' בכדי לאפשר לה הזדמנות שווה -נדחתה    אהדת השופטת ארבל לא הועילה בגלגול השלישי
מחלקה ראשונה
ההרוגים הם בני משפחה אחת: אב, אם וארבעת ילדיהם    רכבם התנגש חזיתית בג'יפ האמר צבאי    כמה חיילים נפגעו קל
מערכת אתר ערוץ הספורט
השלמה בליגת בנק יהב: תשעה שערים של סטויאנוביץ' הכריעו
מאיה שני
מדענים מהמכון לחקר מיני "קינסי" חשפו נתונים מדאיגים לגבי תפישתם של גברים את המונח "קיום יחסי מין"    האם הפרשה של ביל קלינטון ומוניקה לוינסקי לא לימדה את האמריקנים דבר?
נמרוד הלפרן
כך עולה מנתוני פברואר    מתקרב לשיא של מלחמת העולם ה-2    אחד מכל ששה אמריקאים מובטל או עובד במשרה חלקית למרות רצונו לעבוד במשרה מלאה, לפי משרד העבודה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il