X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מגה
▪  ▪  ▪

לקראת חג הפסח משיקה רשת מגה שפה מותגית חדשה אשר תחבר ותעצים את מותגי הליבה של הרשת: מגה, מגה בול ומגה בעיר. השפה החדשה מורכבת מסגיר גראפי מזוהה בצבעי המותג וכן מפתיח אחיד לכל סרטי המותג המציג קולאז' של נשים, לקוחות הרשת, כאשר כל סרט מתאר סיטואציה מחיי היום-יום של נשים אלה.
סרט הפרסום הראשון הכולל את השפה המותגית מתאר סיטואציה משפחתית אותנטית המתרחשת בערב החג ואת ההכנות לקראת ליל הסדר, כאשר המסר המרכזי הוא מסר של טריות ונוחות, ערכים מרכזיים המוטמעים בסניפי הרשת. ככלל, מהלכי הפרסום של כל אחד מהפורמטים ברשת יתארו צרכים אמיתיים של לקוחות, ואת המענה המושלם שמספק הפורמט מבית רשת מגה.
לדברי אתי כהן, מנכ"ל שטרית מדיה גרופ: "האתגר היה להטמיע שפה תקשורתית אחידה תוך עבודה צמודה עם מחלקת השיווק של הריבוע הכחול הוחלט ליצור שפה מיתוגית אשר תכנס תחת כנפיה את כל שלושת מותגי מגה, במסגרת הפרויקט נעשתה חשיבה ובחינה של האסטרטגיה המיתוגית של כל מותג בנפרד וההשלכות של יצירת שפה תקשורתית אחת בתוך ההיררכיה המיתוגית של מגה. הגענו למסקנה ששפה תקשורתית אחת תעצים את הזהות, תמנע בלבול ותתרום לאין ערוך לצמיחה מואצת של שלושת המותגים גם יחד".
בהשקת הסרט הראשון הכולל את השפה המיתוגית המשותפת הושקעו כשני מיליון שקלים.
מנהל הקריאייטיב: גילי שחק; מנהל אסטרטגיה: יהב דרייזין; מנהלת לקוחות: קרן קייל\ליזה יופה; חברת הפקה: ישי הדס; במאית: דפנה לוין.

תאריך:  22/03/2010   |   עודכן:  22/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il