X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בין ארוחה לארוחה, ואחרי שתגמרו לקרוא את כל ראיונות החג האפשריים מסתבר שהמסך הקטן דווקא מציע צפייה אופציות ראויות
▪  ▪  ▪
תרה את ישראל. אברמוב [צילום: עכבר העיר]

שני 29.3
הארץ המובטחת - ערוץ 1, 21:45
עמוס גיתאי גייס לסרט קאסט בינלאומי מרשים של שחקניות המונה את אן פריו ("ניקיטה"), רוזמונד פייק ("למות ביום אחר") וחנה שיגולה ("רצח מהעבר"). הסרט, שזכה בפרס "אות השלום" בפסטיבל ונציה, עוסק בנושא הכאוב של סחר בנשים ומגולל את סיפורן של מספר בחורות מזרח אירופאיות שנמכרו לזנות בישראל אליה הוברחו דרך הגבול המצרי.
אביבה אהובתי - ערוץ 2, 23:00
סרטו האנושי ועטור השבחים והפרסים של שמי זרחין בו מככבת אסי לוי כאביבה, טבחית קשת יום במלון בטבריה המטפלת בכל יקיריה וסובביה ושוכחת את עצמה. אביבה מגלה כשרון כתיבה מפתיע ומחליטה לממש את חלומה להפוך לסופרת. כשהיא פונה לסופר נודע ומבקשת את הדרכתו, חלים שינויים לא צפויים ודרמטיים בחייה הקטנים והשלווים. עוד מככבים: ששון גבאי, דרור קרן, רותם אבוהב ועוד.
מדוזות - HOT3, 23:30
זוכה בפרס מצלמת הזהב היוקרתי בפסטיבל קאן 2007. סרטם של שירה גפן ואתגר קרת מספר את סיפורן של שלוש נשים החיות בתל אביב. מלצרית צעירה העובדת באולם חתונות ומוצאת ילדה מסתורית ושתקנית, כלה הננעלת במהלך חתונתה בשירותים ופיליפינית המטפלת בקשישה. מככבים: שרה אדלר, נועה קנולר, זהרירה חריפאי ועוד.

רביעי 31.3
הראל סקעת בשיר "מילים" שייצג אותנו באירוויזיון 2010

אפרת אברמוב עושה את ישראל - ביפ, 22:00
דאגתם שעם סיום "האח הגדול" תלך אפרת אברמוב לחתום דמי אבטלה? ובכן, אתם מוזמנים להירגע. החל מהערב, ולאורך חמשת הימים הבאים ב-22:00, היא תופיע שוב על מסך ערוץ ביפ. רק שהפעם, במקום לדבר בגנותו של סער ב"האחות הקטנה" היא תחצה את הארץ לאורכה ולרוחבה, תגיע לאתרים תיירותיים ותשוחח עם כל מי שיקרה בדרכה. זה אולי לא יהיה מרגש כמו שיחת הצדפה והפנינה שבין אלירז לאלין, אבל אין ספק שזה הולך להיות משעשע, ויהי מה. (תיגל נשיא).
שירי האירוויזיון 2010 - ערוץ 1, 21:45
בין אם תצפו בו בגלוי או בסתר, האירוויזיון מתקרב בצעדי ענק ועכשיו שיש לנו את הראל סקעת והשנסון "מילים", הגיע הזמן לבחון את התחרות בלקט ראשון מתוך שלושה בו יחשפו לראשונה השירים שייצגו את המדינות השונות התחרות שתיערך באוסלו בסוף מאי.

שלישי 30.3
צ'ארלי בממלכת השוקולד

אפלוסה - Yes4, 22:00
מערבון בטעם של פעם בבימויו ובכיכובו של אד האריס שגייס לסרט רשימה מרשימה של קולגות כמו ג'רמי איירונס, ויגו מורטנסן ורנה זלווגר. הסרט האלים והמסוגנן מתאר את מסעם של איש חוק וסגנו בעקבות עבריין מסוכן כשהידידות בין השניים מתערערת עקב כניסתה של אישה פרובוקטיבית וחדשה אל חייהם.
צ'ארלי בממלכת השוקולד - ערוץ 10, 17:05
בעוד ג'וני דפ מתפקד בימים אלו ככובען המטורף בעיבוד התלת-ממדי של טים ברטון ל"אליס בארץ הפלאות", היום אפשר להיזכר באחד משיתופי הפעולה המוקדמים יותר של הצמד הבלתי-נלאה. הסרט, המבוסס על ספר הילדים מאת רולאד דאל, הוא גרסה מודרנית יותר לעיבוד הקולנועי המוזיקלית מ-1971 בו כיכב ג'ין וויילדר ואף מתיימר להיות נאמן יותר למקור הספרותי. צ'ארלי (פרדי היימור) הוא ילד עני הזוכה בהגרלה המעניקה לו את הזכות לבקר במפעל השוקולד הקסום של וילי וונקה (דפ) ביחד עם עוד ארבעה ילדים. עם הגיעו, הוא מגלה שהטיול בעולמו הצבעוני, המתוק והמופרע של וילי וונקה לא הולך להיות רגיל ובמהלך שהותו שם עובר חוויות שישנו את חייו לנצח.

פורסם במקור: אתר עכבר העיר
תאריך:  29/03/2010   |   עודכן:  29/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תומר לוי
החלוץ טילפן, הנשיא לא נענה. שחקן לאחר פ"ת: החזרנו את כולם לחורים
עופר וולפסון
שר הרווחה גילה כי נחתם הסכם עם האוצר לפיו המדינה תתקשר עם עד 4 עמותות-על שיפקחו על תחום חלוקת המזון בישראל, תוך עמידה בסטנדרטים ברורים
גלית יצחק-אוגנוב
בעוד מספר שעות כולנו נשב סביב השולחן ונתענג על מאכלי החג המסורתיים    רגע לפני הסעודה, מספר מומחים מייעצים לכם כיצד תצליחו למנוע את תופעת העצירות והצרבת ממנה סובלים רבים
עופר וולפסון
החברה רשמה הכנסות של כ-1.7 מיליארד שקלים, מתוכם כ-916 הגיעו מפעילות הרבעון הרביעי בפרטנר    הרווח הנקי ירד בכ-50% ל-211 מיליון שקלים    עלות שכר מנכ"ל פרטנר הפורש, דוד אבנר, הסתכמה ב-2009 בכ-6.16 מיליון שקלים
עידן יוסף
הכי פחות מומלץ - כביש החוף (עד 100 דקות עיכוב!)    לא רק בערב: חלק מן הפקקים - כבר לפני 12:00 בצהריים    הדרכים שבתוך הערים עמוסות פחות    הקדימו יציאתכם מהבית
רשימות נוספות
פתיחת שטחי אש במהלך חג הפסח וחול המועד  /  דובר צה"ל
רוק עצמאות 2010: פורסמה רשימת המשתתפים  /  עכבר העיר אונליין
יום העצמאות בערוצי הסרטים ב-yes  /  שירי ברלר גרינברג
חג העצמאות  /  ציפי לידר
האמנה  /  יצחק מאיר
קוצר רוח ועבודה קשה  /  איתמר לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il