X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תזכורת: יש גברים ונשים שבאים לבר, לפעמים, כדי לדבר אלה עם אלה או לשתות בשקט גם במקום של פיק-אפ. גם אם הברמן מעורב בנעשה. גם אם הוא חלק מהסצינה
▪  ▪  ▪

לעתים, תוך כדי גלישה או עבודה ברשת, אני נחשף לשוברי שיאים. אלה שמנסים למכור לך רעיון או מצרך או שירות בכל דרך אפשרית. שאין להם גבולות. שאין להם אלוהים. שמחלקת הקריאטיב שלהם עושה מה-בא-לה.
אתה תיחשף מפני שהכרזה שלהם (סליחה, הבאנר בעברית תקנית) תימרח לך על מסך המחשב או תקפוץ לך מאי שם מול העיניים כשהיא מכסה את הטכסט או שהיא תהבהב שלוש פעמים לפחות וכל מדבירי הפופ-אפס בתוכנה שלך לא יכולים למנוע את המגע הראשוני עם המסר.
קחו למשל את כרזת הפרסום האינטרנטית של "זמן אמיתי - ביה"ס לברמנים ותרבות השתייה". ברמן אמיתי ומקצועי, קובעת הכרזה, ניכר בכיסו, בכוסו ובכוסית שלצידו.
מי שלא מבין כוסית, מראים לו אחלה כוסית שופעת אך חטובה על הכרזה, לצד הכוס שתקועים בה דולרים ירוקים. ויש גם את הברמן האמיתי, המקצועי, זה שמבין את תרבות השתייה ורזי הגשת הדרינק. ומי שלא מבין עוד יותר מסבירים לו בזמן אמת: תוך 4 שבועות של לימוד מזורז נהנים מן המקצוע הכי מגניב כי אפשר לערבב בו ביזנס אנד פליז'ר. אכן, יוצא סבבה של קוקטייל.
ה"סלינג פוינט", זווית המכירה חוזרת על עצמה פעם נוספת לטובת אלה בדור העתיד של ברמנים הלוקים בתפישה איטית: "יאללה- צרו קשר מהר כדי שתתחילו למזוג לכוסות ולמלא ת'כיסים בים של כסף ומספרי טלפון חדשים".
כלומר: אם אתה רוצה להיות ברמן בזמן אמיתי, לעשות כסף וגם לקטוף זיונים (כוסות אה? סתאאאאם...כוסיות!) באת למקום הנכון שבו תספוג את תרבות הבר העכשווית בשיטה הייחודית הקרויה או. ג'יי טי. "און דה ג'וב טריינינג".
הכוסית משולבת בכרזה כשהיא מוצצת ת'דרינק שלה מקשית ארוכה התקועה בכוס בעוד הברמן המקצוען נראה כשהוא מצליח למזוג כוסית מבלי לשפוך טיפה ולהסתכל ישירות אל הצלם.
איזה טום קרוז יצא מהכשרה שנמכרת כך ומה יהיה בקוקטייל הכוס-כוסית-כיס שלו? אחד שמצפה לקבל במשמרת הלילה שלו הרבה סקס והרבה כסף וכל זה אחרי ארבעה שבועות בלבד של און דה ג'וב טריינינג.
תזכורת: יש גברים ונשים שבאים לבר, לפעמים, כדי לדבר אלה עם אלה או לשתות בשקט גם במקום של פיק-אפ. גם אם הברמן מעורב בנעשה. גם אם הוא חלק מהסצינה.
בקשה ל"זמן אמיתי": בסוף הקורס שאתם מתארים אותו כהכנה "על רטוב" לחיי לילה משולבים של ברמן, תנו עוד שיעור אחד "במערכי הלימוד שתוכננו מתוך מידע והתנסות בזמן אמת".
נקרא לשיעור הזה - הלקוח הקשה. וזה עיקרו: יש כאלה, גברים ונשים, ואתם תלמדו לזהות אותם, שבודקים את מקצועיות האיש מאחורי הבר אך ורק בטעם המשקה ובמהירות ואדיבות ההגשה. הם סבורים שלא נכון לתאר אישה מזדמנת למקום בילוי וצריכת אלכוהול - כבונוס אפשרי נוסף לתנאי העבודה.
כדי לא לקלקל ת'ציפיות - מומלץ ללמד רק בשיעור האחרון לקראת היציאה אל הלילה המה-זה רטוב.

תאריך:  02/08/2007   |   עודכן:  02/08/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גדעון ברוידא
המאמץ הברור שהשקיעה האם בניסיון לנתק את הילד מהאבא שלו לא נחשבה כעניין תמוה או שלילי בעיני הרשויות. זה היה כאילו מובן מאליו, שכאשר הורים נפרדים נוצרת אמא חד-הורית, שנתמכת על-ידי המדינה, ואילו האבא מרוחק ונשכח, וניסיונותיו לשמור על קשר עם ילדו הם מטרד מעצבן
נאוה איתני
הגלובליזציה הגיעה אל הפשע המאורגן בעשור האחרון, ועכשיו היא אינטגראלית גם לעסק הרווחי ביותר שלו - שוק הסמים
עו"ד יוסי דר
ביניש קראה את מפת הקרב והבינה שהכל עם פרידמן אבוד, ולכן עדיף לקרב את רגע ההתנגשות החזיתית, ולהעמיד על השולחן הציבורי את מאבק האיתנים הזה במערומיו
עו"ד משה גולדבלט
אין לי ספק שלו היה נערך משאל חשאי בקרב שופטי ישראל הם היו מביעים תמיכה מוחלטת בהצעותיו של השר פרידמן - מה שלא יעזו לעולם לעשות בפומבי עקב חששות לעתידם וקידומם
ד"ר צ'לו רוזנברג
ממשלת גרמניה העבירה סכומי גדולים לישראל ולכלל הארגונים הללו. מה נעשה עם הכסף הזה? מדוע הכסף לא הגיע ישירות אל הניצולים? מי הסמיך את ממשלות ישראל והארגונים השונים לדבר בשמם של הניצולים, לייצג אותם ולהחליט למי לחלק ולמי לא?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il