X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם דיוויד שילד
▪  ▪  ▪

חברת ביטוחי הבריאות הישראלית דיוויד שילד (David Shield, הכינוי באנגלית למגן דוד) חתמה (יום ד') על עסקה ראשונה מסוגה בסין, ונכנסה להסכם לאספקת שירותים ל-PICC, אחת מחברות הביטוח הגדולות במדינה.
לצורך העסקה נכנסה דיוויד שילד לשותפות של 50% בחברת גלובל דוקטור, המספקת שירותים רפואיים לאזרחים זרים שעובדים בסין. גלובל דוקטור תשקיע 20 מיליון דולר בהקמת מערך השירות הראשוני ובפרסום השירות בסין. המימון למהלך יגיע בחלקו מרכישת אופציה לרכישת שליש ממניות החברה על-ידי הפניקס בשנה שעברה.
"העסקה היא דוגמה מושלמת לשילוב של הידע והניסיון של ישראלים עם הפוטנציאל העצום של סין", אמר עו"ד גדעון ויינשטוק ממשרד ויינשטוק זכלר, שתפר את העסקה יחד עם דיוויד שילד. אלון קצף, מנכ"ל דיוויד שילד ישראל ויו"ר גלובל דוקטור, סיפר שבמסגרת ההיערכות תקים החברה גם חברה-בת ברוסיה, שתספק שירותים גם במדינות ערביות שבהן פעילות חברות סיניות.
דיוויד שילד הוקמה בשנת 2000 כדי לספק מענה ביטוחי לישראלים השוהים בחו"ל. בעליה הם חברה בבעלות היו"ר גד חיטרון ומשפחתו, והמנכ"ל אלון קצף. החברה מבטחת את עובדי המדינה ואת עובדי החברות הממשלתיות בשהותם בחו"ל, כמו-גם עובדים של חברות דוגמת אמדוקס, טבע ואל על, ומספקת כיסוי ביטוחי ב-140 מדינות בעולם.
הקשר עם גלובל דוקטור (האוסטרלית במקורה) נוצר כשזו שימשה ספקית שירות למבוטחיה של דיוויד שילד בסין, והחברות שיתפו פעולה במכרז של ממשלת סין למכירת פוליסות ביטוח לאזרחיה במדינות זרות.
המכרז נפתח לחברות ביטוח סיניות עם שותפות זרות, וכך נוצר שיתוף הפעולה עם סניף בייג'ינג של PICC, החברה הגדולה בסין לביטוחים שאינם ביטוחי חיים. ההסכם עם סניף בייג'ינג של PICC מוגדר כפיילוט לשלוש שנים, אך בדיוויד שילד מקווים שהצלחה בפעילות תביא להרחבת ההסכם לעוד יחידות של חברת הענק הסינית החל ב-2012.
מבחינת קצף, הקשר של החברה לממשל הסיני הוא גורם המשיכה העיקרי בעסקה. "PICC היא האחראית הפיננסית כלפי הלקוח, והיא זו שלוקחת את הסיכון הביטוחי", הוא מסביר.
לדבריו, השיתוף עם PICC מאפשר למיזם להגיע לשוק עצום של עובדי החברות הממשלתיות וגופי הממשלה הסינית שזקוקים לביטוח מחוץ למדינה - מדיפלומטים סינים ועד פועלי הבניין הסינים המועסקים כמעט בכל מקום בעולם. לקוחות אפשריים אחרים הם תיירים סינים שיוצאים לחו"ל לתקופות קצרות: ב-2008 יצאו לחו"ל יותר מ-45 מיליון סינים, והמספר צפוי לעלות ככל שהמעמד הבינוני במדינה ילך ויתפתח.
קצף לא נקב במספרים מדויקים של ההכנסות הצפויות מפרמיות הביטוח, אך העריך כי בהתחשב בגודל השוק הפוטנציאלי מדובר במיליארדי דולרים. "אני מרגיש לא בנוח לדבר על סכומים גדולים כל-כך", הודה, "אני עדיין לא יודע איך הדברים יתפתחו".

דיויוד שילד
תאריך:  08/06/2010   |   עודכן:  10/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il