X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם גלובס
▪  ▪  ▪

דיוויד קליין, מנכ"ל ומו"ל Advertising Age; סיימון בונד, מנהל לחדשנות ופיתוח עסקי במרחב הדיגיטלי, Proximity Worldwide; ומרטין לינדסטרום - עתידן המותגים העולמי Brand Sense, יישאו דברים בוועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של גלובס. הוועידה, המהווה את האירוע השנתי הגדול ביותר לתחומי התקשורת, האינטרנט, הפרסום, והשיווק, תיערך ב-19 ביולי 2010.
כמדי שנה, תכנס הוועידה את בכירי ענפי השיווק, הפרסום, המדיה, האינטרנט, והתקשורת כדי להעלות על סדר היום את הדילמות המרכזיות העומדות בפני חברות, מובילי דעה, ומקבלי החלטות בתחומים אלו.
בין הנושאים בהם תעסוק הוועידה: המהפכה הדיגיטלית - המדיה, הטרנדים, והערוצים; שוק התקשורת - היום שאחרי; הקלאסיקה של הפרסום והשיווק; המדיה החברתית כפורצת דרך בחשיבה העסקית; מה הן הטכנולוגיות הדרושות לשיווק דיגיטלי; מדידת הרייטינג באינטרנט; הרפורמה בחוק השידורים; ועוד. במסגרת הוועידה יוכרז על פיתוח תעשיית הפורמטים בישראל כענף ייצוא וכמנוע צמיחה כלכלי.
ועידת תקשורת ונתח שוק 2010 תציג את המגמות הבולטות בענפי התקשורת, האינטרנט, המדיה, הפרסום והשיווק, שישפיעו על העשור הקרוב. בין יתר הדוברים שיגיעו לארץ במיוחד כדי לקחת חלק בוועידה ניתן למנות את שמם של: סיימון הארופ, מנכ"ל הסוכנות הבינלאומית Brand Sense המתמחה במיתוג חושים; ג'וליאן טרז'ור, סוכנות Brand Sense; סטיב אינן, מנהל Wharton Interactive Media Initiative; וירג'יניה מאוסלר, The Wit חברת המחקר העולמית לטלוויזיה ובידור - הפורמטים החדשניים המובילים בעולם; סאם בול, שותף ומנהל הקריאייטיב, Lean Mean Fighting Machine; וג'רום גראטו, ראש חטיבת פלטפורמות המדיה DoubleClick - Google.
במסגרת ועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של גלובס ייערכו גם מפגשים אישיים לבאי הוועידה וביניהם: מפגש ליצירתיות בפורמטים, בהנחייתה של וירג'יניה מאוסלר, שיעסוק בכלים להכנת פורמט מוצלח לשיווק בינלאומי; מפגש למיתוג חושים, בהנחיית סיימון הארופ; ומפגש לסאונד במיתוג, בהנחיית ג'וליאן טרז'ור.
במסגרת הוועידה ייחשף מדד המותגים של גלובס לשנת 2010 בשיתוף תפן. מושבי הדיון בוועידה ילוו בתרגום סימולטני.

תאריך:  24/06/2010   |   עודכן:  24/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של גלובס
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il