X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת מגה
▪  ▪  ▪

רשת "מגה" יוצאת בשיתוף פעולה ייחודי וראשוני מסוגו עם תוכנית הטלוויזיה הפופולרית "כוכב נולד", שמטרתו מיצוב וחיזוק המותג הפרטי. במסגרת המהלך יימכרו בכל סניפי מגה מארזי אירוח עם מותגי המותג הפרטי ממותגים תחת השם "מארז כוכב נולד", הכוללים בתוכם תמונות וחתימות אישיות של כוכבי התוכנית וקלף עם קוד אישי באמצעותו ניתן לזכות בפרסים, במחיר אטרקטיבי של 29.99 שקל.
במסגרת שיתוף הפעולה הייחודי, בכל מארז יופיע קוד שבאמצעותו יוכל הצרכן להיכנס לאתר mako או לאתר מגה בול, ולהשתתף במשחק טריוויה המזכה בפרסים מעולם התוכן של "כוכב נולד", כגון השתתפות כקהל בתוכנית, מפגשי מעריצים עם הכוכבים, והפרס הגדול: יום שלם עם הפיינליסטים, הכולל צילום קליפ אישי על בימת הגמר של "כוכב נולד".
רשת "מגה" הינה רשת המזון הראשונה שהשקיעה מאמצים שיווקיים ופרסומיים למיצוב המותג הפרטי שלה, כאשר עם השקת מותג פרטי מגה, הייתה הראשונה שיצאה בקמפיין פרסומי נרחב, שיצר הד ציבורי והפך לשיחת היום. כעת החליטה הנהלת הרשת להוביל מהלך אסטרטגי שיווקי נוסף לקידום המותג הפרטי, באמצעות תוכנית הטלוויזיה "כוכב נולד" שמטרתו להפוך את המותג הפרטי למותג עצמאי גדול ומצליח העומד מול מותגים מוכרים וחזקים.
לדברי זאב וורמברנד, מנכ"ל ריבוע כחול: "שיתוף פעולה עם תוכנית "כוכב נולד" נעשה כצעד נוסף במהלך האסטרטגי של הרשת לקידום וחיזוק המותג הפרטי כשמטרתו להפוך את המותג הפרטי מגה לכוח מרכזי בתחום מוצרי הצריכה בישראל. הבחירה ב"כוכב נולד" נעשתה בשל החיבור בין תפיסת התוכנית כתוכנית המייצרת כוכבים מוכשרים, לערכי המוסף של המותג הפרטי של הרשת המשווקת מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים, בעלי ערך וחוויה ייחודית וחדשנית כשהלקוח תמיד במרכז".
המותג הפרטי מגה מהווה את אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של רשת הריבוע הכחול ועומד היום על כ-8% ממכירות הרשת. תחת המותג הפרטי משווקים כ-800 מוצרים ממגוון רחב של קטגוריות במחירים הזולים בכ-15-25% מהמוצרים של החברות האחרות.

תאריך:  28/06/2010   |   עודכן:  29/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כוכב נולד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מגה משתפת פעולה עם התוכנית "כוכב נולד"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il