X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר 'פרוג'
▪  ▪  ▪

לאחר חודשים של מלחמות תקשורתיות של דת ומדינה בישראל, התאספו לכמה שעות - מעצבים, פרסומאים ויועצי תקשורת ואסטרטגיה, לדון בעתיד המגזר החרדי בראי התקשורת של שנות 2010.
באירוע ייחודי שעורך זו השנה השלישית ברציפות אתר האינטרנט 'פרוג', התקיים יום העיון 'ערך מוסף' בהשתתפות אלפי אנשי מקצוע חרדיים מתחומי המדיה וההיי-טק. במשך היום התקיימה תחרות קריאייטיב מרשימה בה השתתפו מאות מעצבים וגרפיקאים, שעיצבו כרזות יצירתיות המסבירות את עמדתו של המגזר החרדי אל מול הכללי, כדי לתפוס צד בהסברה החרדית המקרטעת.
שיאו של האירוע היה בפאנל הסברה ייחודי בו הופיעו בלב בני ברק מיטב האסטרטגים ויועצי התקשורת מהמגזר הכללי והחרדי. את הפאנל שנערך תחת הכותרת "אם לא נסביר נפסיד", הנחה יו"ר המרכז להסברה יהודית הרב ישראל אייכלר, והשתתפו בו: יגאל גלאי - יועץ תקשורת ואסטרטגיה; יעקב איזק - יועץ התקשורת של סגן שר הבריאות; ירח טוקר - דובר ועדת הכספים; יובל פורת - יועץ אסטרטגי ושי הורוויץ - פרסומאי.
פאנל ההסברה שנערך בצל פרשיות רבות שעוררו אמוציות בציבור החרדי, לא הפסיק לנפק כותרות. "נגמרו הימים של אג'נדות פוליטיות אמיתיות בישראל", אומר יובל פורת. "אני אומנם לא מסכים עם דברים רבים במגזר החרדי, אך לצערי כיום הציבור הישראלי נבנה משנאה ולא מערך עצמי, וקשה לי להאמין שאפשר לשנות את זה כ"כ מהר. הציבור החרדי חייב להוביל מאבקים ולא להיגרר אליהם. אין ספק שחייבים פה מקצוענות ומנהיגות".
לעומתו טען יגאל גלאי כי "הציבור החרדי לא צריך הסברה וקמפיינים פרסומיים, מה שהוא צריך זה ניהול משברים נכון. זה לא יהיה נכון לעשות קמפיין הסברה והתייפייפות. צריכים להקים צוות משברים מקצועי ומעודכן".
לאחר הפאנל, התכנס חבר השופטים המורחב ובחר מתוך שמונה הכרזות העולות לגמר התחרות, את הכרזות שהשפיעו עליהם יותר מכל. השופטים ציינו את התרשמותם מהרמה הגבוהה של כל הכרזות, וברוב מרשים בחרו השופטים את הקמפיין המנצח של המעצב הגרפי מוטי וורובל מסטודיו הדרים. העיקר שבמלחמה הבאה, לא נפסיד.

תאריך:  08/07/2010   |   עודכן:  09/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מומחי ההסברה נחלקו: החרדים - זקוקים לקמפיין תדמיתי?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il