|
ממייסדי מפלגת התקווה
|
|
|
רופא ילדים בנגב
|
|
|
תאריך:
|
06/09/2007
|
|
|
עודכן:
|
07/09/2007
|
|
1 |
|
|
איש לא מעז לומר את האמת עד תומה: כיבוש מקצוע ע"י נשים - סופו שהמקצוע בזוי, התוצר פגום וההרס מוחלט. ראו את מערכת המשפט, שמיום שהנשים שכבשו את הפרקליטות (והרסו אותה) עברו לשיפוט (והרסו אותו). |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כמו במערכת המשפט |
|
|
|
|
|
משטר אייטולות כמו באפגניסטאן,,,, לשלול מנשים את הרשיון לנהוג, או אפילו לאסור מנשים ללכת לבדן ברחוב..... כותב מספר 1 הוא תוצר של מערכת החינוך? או שהטימטום אצלו הוא גנטי, אורגני? האיש לא מסוגל להבחין אפילו כי היועץ המשפטי לממשלה, ופרקליט המדינה הם זכרים, אמנם אפסים אבל עדיין זכרים, גם לזכרים יש זכות להיות אדיוטים,,,שיויון זכויות הגבר, יחי הגבר האידיוט יחי יחי יחי!!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ז'וז'ו עצבני |
|
|
2 |
|
|
פיענוח תצלומי הרנטגן קובע שרבין נורה מלפנים ולא מאחור, שהוא נפגע בעמוד השידרה והשתתק, וששני פצעי ירייה חדשים נוספו בגופו לאחר השעה 22.32, כלומר לאחר מותו.
בתמצית, רבין נורה בזמן הנסיעה מלפנים והגיע למיון עם פצע ירי בחוליה הגבית, שוק ספינלי ושיתוק (מה ששולל את האפשרות שהפציעה היתה בכיכר מלכי ישראל). תכלס מה שהשב"כ עשה לאחר שרבין נפטר הוא מיקצה שיפורים - 2 יריות נוספות נורו בגבו של רבין, והרופאים הוחזרו למיון על מנת להבטיח שפצעי הירי בגב יתועדו במסמכים הרפואיים.
לעצומה
http: |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שקיפות מלאה |
|
|
3 |
|
|
החינוך ומעמד המורה, צריכים לעמוד בראש היעדים, של כל מפלגה ציונית בא"י, עוד לפני נושא הבטחון.
צבור המורים, מאס בהכרזותיהן הנבובות והריקות, של מפלגות וממשלות למיניהן, בדבר החשיבות והמשאבים, שיש להקדיש, כביכול, לשני התחומים הנ"ל.
המציאות מלמדת, כי מאחורי המילים הגבוהות, אין שום כוונה רצינית וכנה, לפתור את הבעיה.
היש סיכוי, שמפלגת "התקווה", "תרים את הכפפה"?
|
|
כתובת IP: |
217.132.116.204 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הניה |
|
|
4 |
|
|
מדינת ישראל - לא מה שהיתה. הפכה לעולם שלישי. החוק אינו נשמר, פורעי החוק מנצחים בכל החזיתות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מיכל מירושלים |
|
|
5 |
|
|
משרד האוצר החליט לבטל את ההכרה ב"לימודים" האקדמיים מטעם ה"אוניברסיטאות" דוגמת לטביה. בא השופט הפופוליסט תיאודור אור וביטל החלטה צודקת זו.
שר האוצר נתניהו השתמש בכל היוקרה והאשראי שיש לו, כדי לבצע את הרפומות הכל כך חשובות למשק ולכלכלה הישראלית. מה לא עשו לו הפוליטיקאים הפופוליסטים ורובה המכריע של התקשורת המאוסה.
לימור ליבנת ניסתה לעשות מהפכה בחינוך, באמצעות ועדת דברת. מהפכה שיכולה הייתה להצעיד אותנו קדימה. מה לא עשו לה הפוליטיקאים הפופוליסטים. רובה המכריע של התקשורת וכמובן ארגוני המורים למיניהם בניצוחם של ראשי ועד עבריינים ואיש המגאפונים הכושל.
אם זה המצב איך אתם רוצים שפוליטיקאי יבצע מדיניות ומעשים נכונים?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
duducohn |
|
|
6 |
|
|
רונית ניהלו את המערכת 5 שנים שהיו בזבוז ושפל למעמד המורים.המערכת היתה בדכדוך השרה היתה עסוקה רק בפוליטיקה במפלגה ובתוך המשרד והמנכלית היתה עסוקה בתסרוקת ולק הציפורניים התכנית של דברת היתה ללא סיכוי והתעלמה כליל מהמורים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבא של תלמיד |
|
|
7 |
|
|
דברת קבעה בדיוק את מה שמפניו אתה מתריע - קרי - העברת השליטה והמימון של בתי הספר לידי הרשויות המקומיות אותן אתה מכנה בור של שחיתות. אכן כשלנו בהקניית הבנת הנקרא, או שלא טרחת לקרוא את דוח דברת כולו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מורה |
|
|
|
|
|
דוברת לא המציא כלום. דוברת לקח את המודל האמריקני של school corporation שבה מתאגדות רשויות מקומיות כדי ליצור את המערכת הטובה ביותר שיש ומתחרות כיצד לשים בה את מירב המשאבים. שבעים אחוז מן המשאבים של הרשות המקומית האמריקנית הולכים לחינוך. לאמריקנים אוכלוסיה הרבה יותר קשה מאשר עיירת הפיתוח הנחשלת ביותר בישראל. המעורבות של ההורים היא עצומה. האיכות של הניהול עולה. הכח שיש ביד המנהל לשפר את בית הספר משמעותי. דוברת, מבלי לומר זאת באופן ישיר מוציא לשוליים את אלו שלעולם לא ירצו להשתלב, ומטיל את האחריות לכשלון עליהם, במקום על המדינה והמורים. ועוד ועוד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יובל ברנדשטטר |
|
|
8 |
|
|
מצטמצמת לטובת בעלי ההון, כל עוד קיים אובדן דרך של החברה בישראל לטובת רדיפה אחרי הכסף והחומרנות, כל עוד אזרחי ישראל חיים את הרגע ולא מתכננים יום אחד קדימה, כל עוד אבדה לחלוטין הסולידריות בין אזרחי ישראל (ראה הקסמים בשדרות), החינוך בישראל ימשיך לצנוח כלפי מטה. אזרחי ישראל וויתרו מזמן על מדינתם וזו רק שאלה של זמן עד ההתפוררות הסופית... את הריבונות על מדינתינו כבר מזמן איבדנו.
ואגב הרפורמה הנחוצה במערכת החינוך מתבטאת בעיקר בצימצום המנגנונים הסרטניים הפרזיטיים במשרד החינוך וברשויות המקרומיות כמו שנכתב, ומאידך הגדלה משמעותית של תקציב החינוך תוך הכפלה של שכר המורה והשוואתו לשכר הרופאים. כלומר מנהל בית ספר, יקבל כמו מנהל מחלקה בבית חולים, ומורה בכיר מצליח ומנוסה יקבל שכר כמו רופא סניור בכיר בבית חולים, לא פחות. כי אז תראו איך לפתע מערכת מערכת החינוך בישראל תהיה הטובה ביותר בעולם. ואגב בשוויץ וביפן שכר המורה דומה לשכר הרופאים וביפן אם אינני טועה אף עולה עליהם.
אין שום צורך ביותר מידי תחרותיות כמו שמציע הכותב, ברגע שהשכר יעלה משמעותית, ישתנה לחלוטין כל המרקם האנושי של המורים. מורים גרועים או עייפים יוצאו לפנסייה מוקדמת, או יקבלו תנאים מפתים להחלפת מקצוע, ובמקומם באופן טבעי יגיעו אנשים איכותיים, שיעדיפו להיות מורים במקום מהנדסים או רופאים או פסיכולוגים. כל כך פשוט וקל, רק שאף אחד מהפוליטקאים לא יעשה זאת כי ישראל היא דיקטטוטרה פיננסית הנשענת על בעלי הון הממליכים נרקומנים שישלטו בנו. והדבר היחיד המעניין את הנקומנים זה הסם - השלטון, וככל נרקומן גם אנשים אלה הם חסרי מצפון הדואגים אך ורק לאספקת הסם ותו לא. ומאידך האתנן עבור הסם לבעלי ההון זה הקטנת הקופה הציבורית למען בעלי ההון, המבריחים במקביל את הכסף הקל שהם עושים לחו"ל.
בקיצור שום דבר לא יקרה במדינה העלובה הזאת הנמצאת בפשיטת רגל תרבותית, מוסרית וחברתית. לא בתחום הבטחון, לא בתחום החינוך, ולא בתחום הבריאות, כל עוד היהודים החיים בארץ ישראל ימשיכו להתנהג כאספסוף גלותי נטול רצון אמיתי במדינה ריבונית משלו.
ולסיכום בנוגע לוועדת דוברת, לא היה ואין כל צורך באיזו וועדה מיוחדת. צריך לצמצם במנגנונים המנופחים, ולהגדיל משמעותי את תקציב המינוך אלו דברים שכל מי שנמצא במערכת החינוך תקופה קצרה, יודע אותם, הבעייה שהפולטיקאים מעולם לא היו מעוניינים באיזה שהוא רפורמה בבמערכת החינוך, עקב תלותם ההולכת וגוברת בסוחרי הסמים שלהם, בעלי ההון. תשאלו את פרס את ברק את נתנייהו או את אדון ליברמן, והם יספרו לכם על חבריהם "סוחרי הסמים". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ז'וז'ו עצבני |
|
|
9 |
|
|
לא חוסר חזון אוליי עודף. לא תמצא מי שיגיד שלא צריך לשנות אבל איך ולמה זו כבר בעיה אחרת לגמרי. בדיוק כתבתי על זה פוסט חינוך מבולבל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
וירלומי |
|
|
10 |
|
|
ראשית נתונים בסיסיים.
מספר התלמידים כמיליון ושמונה מאות אלף.
מספר ממוצע מוערך של תלמידים בכיתה – 30.
מספר שעות מוערך של לימודים לכיתה בשבוע – 30.
מספר שבועות של לימודים בשנה – 40.
כעת לחישוב:
מספר התלמידים הכולל מחולק במספר התלמידים בכיתה יתן את מספר הכיתות.
מיליון ושמונה מאות אלף (תלמידים) לחלק ל- 30 (תלמידים בכיתה) = 60,000 כיתות.
כמות שעות הלימוד בשנה הוא: כמות השעות שבועיות מוכפלת בכמות שבועות הלימוד בשנה.
30 (מספר השעות השבועיות) כפול 40 (מספר שבועות הלימוד בשנה) = 1200 שעות.
סה"כ מספר שעות הלימוד השנתיות לכל מערכת החינוך שווה לכמות הכיתות מוכפלת בכמות השעות השנתית לכיתה.
60,000 (כיתות) כפול 1200 (שעות) = 72,000,000 שעות (שבעים ושניים מיליון שעות).
התקציב השנתי של משרד החינוך הוא כ- 23 מיליארד שקלים.
עלות שעת הוראה היא סה"כ התקציב מחולק בסה"כ שעות ההוראה השנתיות.
התוצאה היא שעלות שעת הוראה היא מעל 300 שקל לשעה (אפילו הגזמתי למטה).
לו משרד החינוך היה מתנהל כעסק כלכלי הוא היה פושט את הרגל עשרות פעמים.
דו"ח דברת ניסה להכניס יותר היגיון בכלכלה החינוכית. יותר אחריות אישית של המורה ושל המנהל, פליטת מורים לא טובים מהמערכת, תגמול מורים טובים ומשיכת אנשים איכותיים להוראה. במקביל התלמידים היו מקבלים גם יותר שעות הוראה שבועיות, גם חינוך והשכלה איכותיים יותר מהניתן היום. כל זה בפחות מהתקציב הנוכחי.
אין לי ספק, כי זה ניתן לביצוע. יש את כל התקציב הנדרש ומעבר לו. ישנם מספיק אנשים איכותיים במדינה, שמסוגלים להפוך את קערת מערכת החינוך על פיה תוך תגמול מצויין בשכר. הבעייה היא ועדי המורים שרק הורסים את החינוך, פוליטיקאים פופוליסטים שהדבר היחידי שמעניינם הם עצמם, גם אם הם מהווים נזק סביבתי גדול. כמובן שגם המנגנונים של משרד החינוך שרק מהווים נטל על המערכת.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
duducohn |
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
כל מאסטרנט או דוקטוןרנט שקרא מאמר וחצי הגיע עם רעיונות מטומטמים שלמרבה הצער ניקלטו עלידי המערכת פוליטית, שכל רצונה להראות לשכבות המזרחיות שהם עושים משהו כדי לקדמם.למעשה חירבשו את מערכת החינוך.
ואתה דוקטור יקר תימוג לך בעקבות ליבנת אל השיכחה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מחנכת ומורה |
|
|
ד"ר יובל ברנדשטטר
אורי בינדר, עורך זמן הנגב לא מבין מדוע מדינת ישראל מפקירה את הנגב יש פתרון: החלת הריבונות היהודית על כלל ארץ ישראל
|
|
|
|
|
|
אלעזר לוין
הוא מאשים את כולם בנפילת חברתו - את סולל בונה, את אלקטרה, את הבנקים בדיקת העובדות מגלה: אין ממש בסיפורים שלו האם הוא חושש שהמלווים מהשוק האפור יפרצו את חומות הכלא בישראל, כדי לנקום בו?
|
|
|
|
|
|
גרשון אקשטיין
האוסטרים למדו להכיר בכך שחוזקה של האימפריה תלוי ביחסה למיעוטיה, ובראשם ההונגרים, וכי אם יימשך המצב של אי השקט הפנימי, תתמוטט האימפריה תחת הלחצים מבפנים ומבחוץ
|
|
|
|
|
|
מנחם ברוד
האדם אינו אוהב להרגיש אשם, לבקש סליחה, להתנצל. אנחנו אוהבים להיות צודקים, גאים, לא חייבים דבר לאיש. ובדיוק אל הנקודה הזאת מכוּונת אמירת הסליחות
|
|
|
|
|
|
ד"ר צ'לו רוזנברג
מי שרוצה קשר עם הדור הזה, יתכבד לנהוג בו בתבונה. אל יצפה איש שבמדינת הגמדים, הדור הזה ינהג כבמדינת הענקים. הבה נהיה אנחנו, קודם כל, דוגמה להם
|
|
|