X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אחרי שהקניבלים סיימו את הארוחה שהכין להם השף הקשיש חיים יבין, נשארנו עם השאלות. מה קרה?! על מה ולמה, חוו צרכני התקשורת בסופת טורנדו, בתוך ספל של אספרסו קצר?! בסדר - ביבי טעה!! - מה קרה?
▪  ▪  ▪
נתניהו. מה כבר קרה?

אפרופו "פליטת הפה" של ביבי, כמה מילים על חיים יבין. האיש נחשב לאחד מקשישי העדר. מי ששם לב לראיון, יכול היה לראות איך המראיין מנסה להכשיל את המרואיין. בסוף הוא הצליח להוציא מנתניהו מחמאה כלפי ראש הממשלה. מיד לאחר שהסתיים הראיון, התקשורת כולה התגייסה לבשר לקניבלים: השף חיים יבין, הכין לכם לקראת ערב יום הכיפורים, ארוחה מפסקת.
משהו דפוק בדי.אן.אי. של מנהיגי הימין. תמיד לפני פעולה צבאית חשובה, יש להם נטייה חזקה לתמוך בראש הממשלה. התמיכה הזאת תכליתה: חיזוק רוחו של מקבל ההחלטה, והבטחה גלומה, שאם הפעולה תיכשל, "אנחנו בעניין הזה ביחד".
ב-76, מנחם בגין הענק, אז יו"ר האופוזיציה, הביע את תמיכתו ביצחק רבין, בטרם קיבל את ההחלטה הקשה והמורכבת, על חילוץ החטופים באנטבה. לאחר שהפעולה הסתיימה, בדומה לביבי, גם הוא החמיא לראש הממשלה. חבל ששמעון פרס לא גמל לו באותה מטבע, כאשר שבו טייסנו עטורי תהילה מהפצצת הכור העירקי.
באפריל 96, במבצע "ענבי זעם", הרגו תותחני צה"ל בשוגג, מאה ושישה אזרחים לבנונים בכפר קנא. כל העולם התנפל על ישראל. הראשון להתייצב לצד ראש הממשלה שמעון פרס (אפילו לפני סוניה), היה הטוען לכתר, יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. אילו הסיטואציה הייתה הפוכה, היו מתייצבים חמישים אלף שמאלנים בכיכר רבין (התקשורת הייתה מדווחת על ארבע מאות אלף), ומוציאים דיבת ישראל רעה.
אחרי שהקניבלים סיימו את הארוחה שהכין להם השף הקשיש חיים יבין, נשארנו עם השאלות. מה קרה?! על מה ולמה, חוו צרכני התקשורת בסופת טורנדו, בתוך ספל של אספרסו קצר?! בסדר- ביבי טעה!! זה לא מקובל שיו"ר אופוזיציה מברך או מחמיא בשידור חי לראש הממשלה. ובכל זאת, מה קרה?
מיד אחרי הראיון עם מר נתניהו, הגיחו דוברי השמאל ממחילותיהם, כדי לגנות. "קפץ לו הביבי", הסבירו. דווקא חוקר הדי.אן.אי. חיים רמון, האיש הראשון שזיהה את הרדאר הדפוק בלווייתני העבודה רוצה את ביבי בממשלה!! איך זה? נראה שהוא חש, שגם הרדאר של הסרדינים מקדימה דפוק, וזה רק שאלה של זמן, עד שהם יכניסו את עצמם, מיוזמתם, לקופסאות שימורים.
גם חוקר הדי.אן.אי הידוע, ח"כ איתן כבל הזהיר: "ביבי מסוכן לישראל"! שמעתי ושאלתי את עצמי: מה יש בה בפתטיות, שהיא מטריפה אותם? כנראה לא במקרה, נזכרתי בסיפור ששמעתי בטלוויזיה מהעיתונאי הוותיק שייקה בן פורת, שהיה בידידות עם משה דיין. וכך סיפר: יום אחד אני שותה קפה במזנון הכנסת עם דיין. פתאום נכנס למזנון יצחק שמיר. "אתה רואה את האיש הקטן הזה?, שאל דיין, "מקרוב, הוא עוד יותר קטן".
ולמה ביבי מסוכן? מפני שהוא חשף סוד ביטחוני. ומהו הסוד? הלכתי לגן ילדים בכפר-סבא, ושאלתי את הפעוטות, אם הם יודעים לאיזה סוד התכוון ביבי? תתפלאו! - כל הילדים בגן ידעו. שאלתי אותם אם הם שמעו את הסוד מההורים, ואלה השיבו, שכל הפגים בפגייה של ביה"ח מאיר סיפרו להם. הכול יודעים במה מדובר, אז על מה המהומה?
בערב, בכנס פעילי קדימה, הצהיר ראש הממשלה: "יש לנו פרטנר פלשתיני". כולם יודעים שזה שקר. הרי היינו בסרט הזה. מדובר בסרט המשך לאוסלו. בסרט הראשון, שמעון פרס הצהיר את אותה הצהרה: "יש לנו פרטנר", ובמקום אבו-מאזן, היה את ערפאת. הצ'ק שנתן הראיס חזר, בטענה ש- "חסרה חתימה". אלה שלא חתמו- החמאס- פוצצו את ההסכם. חתימה של אבו-מאזן בלי החתימה של החמאס, שווה כקליפת השום.
וההצהרה ש"יש לנו פרטנר", כמו הארוחה שהכין השף חיים יבין לקניבלים, יש לה תכלית: שיפור מעמדו הציבורי, של ראש הממשלה. בוגי יעלון היה מכנה זאת, מתקפת ספינים על אזרחי ישראל. ואם ניתן לומר שתושבי שדרות נתונים למתקפת קסאמים שבע שנים, הרי שאזרחי ישראל נתונים למתקפת ספינים, מאז ימי אוסלו האדומים (93).
תקשורת אחראית היתה מספקת לצרכניה ידיעות אמת ופרשנות הוגנת. והאמת היא, שמה שאמר ביבי לחיים יבין, זה "כלום", ומנקודת מבטם של אנשי החמאס, מה שנראה בעיני אולמרט כ"פרטנר", בעיניהם ניראה כ"משת"פ"! זאת האמת! ומי שמסתיר אותה, או מתעלם ממנה, יהיה אחראי לתוצאות. זה יגמר בבכי...

תאריך:  23/09/2007   |   עודכן:  23/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סופת טורנדו בספל אספרסו
תגובות  [ 21 ] מוצגות  [ 20 ]  כתוב תגובה 
1
נרי אני נהנת מהאנלוגיות שאתה..
טוהרת המידות  |  23/09/07 10:00
 
- הקניבלים באים
קנובל  |  23/09/07 14:55
2
סכנתם של חסידים שוטים
אבי קרן  |  23/09/07 10:23
 
- תמשיכו להרוס ותקבלו את ברק
שמעון שדה  |  23/09/07 11:21
 
- תגובה לאבי קרן
ריטה לין  |  23/09/07 12:10
3
לנרי ה....
לקמיר  |  23/09/07 12:29
 
- לקמיר
נרי אבנרי  |  23/09/07 16:26
 
- ללקי
לק-מיר  |  23/09/07 20:52
4
לנרי אבנרי: נתניהו במערומיו
משה, עורך-דין  |  23/09/07 17:48
 
- תגובה למשה עורך דין
נרי אבנרי  |  23/09/07 20:59
 
- תשובה לנרי אבנרי
משה, עורך-דין  |  23/09/07 22:53
 
- משה עורך הדין ונרי מה שיפה
טוהרתהמידות  |  24/09/07 06:20
 
- אם הרבנית הראשית קובעת.. ל"ת
טהרלב  |  24/09/07 10:06
 
- הציניות שלך לא מרשימה במיוחד!
אחד שמכיר  |  24/09/07 10:13
5
אמור לי אבנרי
מהרהר  |  23/09/07 17:55
 
- תשובה למהרהר
נרי אבנרי  |  23/09/07 20:45
 
- נרי אני מתפלאת עליך ! למה אתה
טוהרת המידות  |  24/09/07 06:45
6
לנרי: מאמרך (שאגב,לא תמיד אני
מ.ל.  |  23/09/07 21:58
7
נרי האמירה לא היתה פליטת פה
אלא מכוונת  |  23/09/07 23:11
8
ומה עם פליטת הפה של אולמרט ל"ת
שיש לנו אטום  |  24/09/07 00:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה גולדבלט
התייחסותי למעמדו של בית המשפט העליון ולמעמדם של שופטיו נגזרת מהנחה שבעיני היא סבירה יותר מכל הנחה נוגדת, כי אין סיכוי ממשי לכך שעתיד ימלא בית המשפט העליון תפקיד חשוב בהגנה על "האזרח הקטן" ועל מדיניות רווחה כלכלית וחברתית, אם הגנה כזו תסבך אותו בעימות עם העילית הכלכלית השלטת
יוני בן מנחם
הפעילות של ארגון אל-קאעידה בעירק מבטאת יותר מכל את הצלחת חזונו של אוסאמה בן-לאדן ליצור מצב שבו תנועת הג'יהאד העולמית מצליחה לבסס את אחיזתה במקומות נוספים בעולם מעבר לאפגניסטן
עו"ד חיים קליר
המבוטח עשה תאונת דרכים בהיותו שיכור. הפוליסה התקנית, שהיא הבסיס לפוליסות ביטוח מקיף בארץ, אינה מחריגה תאונה בשכרות. האם מכוח עקרונות כלליים מנימוקים של שמירת הציבור, מותר לחברת הביטוח להתנער מאחריות לנזקי התאונה?
מאיר אינדור
בואו לא נהיה תמימים. לא כל מי שצועק צודק. הזעם של מקורבי אולמרט בכותרות התקשורת הוא זעם שיש בו גם תערובת של ציניות ותחכום
מוטי פלד
איני מאמין גדול במושג שמנסים להנחיל לנו "חשוב מה עשית עבור המדינה שלך ולא מה המדינה עשתה עבורך", עבורי זו מטבע לשון שחוקה ולא ראויה יותר, מדינה קיימת בזכות ועבור תושביה, ולא עבור העשירון העליון והשבע. לא יתכן שחלק קטן מהאזרחים ישרתו את המדינה תרתי משמע), חלק קטן יותר ייהנה מהפירות, והחלק האחר יחיה בהישרדות יום יומית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il