X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השב"חים בתל אביב ובכפר תבור
▪  ▪  ▪

שב"חים, שב"חים
משטרת ישראל פשטה על בניין במרכז תל אביב ומצאה שם, הפלא ופלא, מטען נפץ מוכן להפעלה. בנוסף מצאה בבניין מושבת שב"חים, שוהים בלתי חוקיים, שאחד מהם העביר ואכסן את המתקן, והאחרים ארחו אותו במושבה. ידוע וברור כי תל אביב מסוננת במושבות רבות של שב"חים, ובכלל כל עיר גדולה בישראל, וכל כפר המעסיק עובדים ערביים בשדות, וכל כפר שעיקר תושביו הם ערבים, מלאים וגדושים בשב"חים למיניהם. חלקם עוסקים בטרור באופן פעיל וחלקם באופן סביל.
הילדה שעמדה ליד בית הכנסת לא שיערה בנפשה כי זה המקום המסוכן ביותר בכפר תבור. שב"ח צעיר נטל את כלי נשקו, הטרקטורון, הניף גלגליו והרג אותה בלי ניד עפעף. רגע רגע, הוא לא שב"ח, הוא אזרח של מדינת ישראל, ערבי כשר למהדרין שזכותו המלאה לאחוז בנשקו, להרוג ילדה, ולזכות במשפט צדק במדינת היהודים.
תהיתי מה ההבדל בין השב"ח לבין האזרח. שניהם ערבים, שניהם שונאי יהודים, שניהם מחבלים. אלא שלאחד יש רישיון להרוג בדמות תעודת זהות כחולה, המאפשרת לו גישה חופשית לכל יהודי בן-מוות, או יותר במדויק ילדה יהודיה צעירה בת-מוות, ואילו לשני יש גישה חופשית רק לחלק מן היהודים וגישה קצת יותר מוגבלת לשאר, שגם הם כמובן בני מוות. מה זה מוגבלת? מוגבלת על-ידי חתיכת נייר אחרת, לא כחולה אלא ירוקה, המזהה אותו כשב"ח לו טרח מישהו להציץ.
השב"חיות איננה קשורה לצבע התעודה, אלא לצבע התודעה. התודעה הערבית במזרח התיכון, בישראל של גבולות 25, 36, 47, 49, 56, 67, 2000, 2007, או כל גבול אחר שיעלה על דעתכם היא שאין גבול לרצח היהודים. רצח היהודים הוא הבסיס להוויה הערבית בפלשתין כמו שהעם הפלשתיני איננו אלא המצאת נגד לעם היהודי השב לציון. זה לא מהיום ולא מאתמול. מאז מאורעות 1921, דרך רצח יהודי חברון בתרפ"ט, דרך התמיכה הבלתי מסויגת ברצח יהדות אירופה, דרך הפדאיונים, המלחמות, המתאבדים, השחיטות, השימוש בגמלים ובטרקטורונים, במשאיות ובמאכלת. השב"ח הערבי, שהוא תמיד חוקי בעיני הערבים, ותמיד בלתי חוקי בעיני כל יהודי שומר נפשו, יעשה ככל יכולתו להשמיד את היהודים. אבל אל תאמינו לי. קראו את אמנת החמאס, המייצג האותנטי של הישות הפלשתינית, ותבינו, אם תרצו.
עם ישראל לא רוצה להבין, ולכן עם ישראל מקבל את תופעת השב"ח הרצחני כגזרה משמיים. עד מתי? עד שמחיר הדמים יהיה גדול מנשוא אפילו לעם הזה.

תאריך:  24/09/2007   |   עודכן:  25/09/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שב"חים עליך ישראל
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הערבי החרא הזה נכנס לתוך
נה  |  24/09/07 15:54
2
המום, נמצא בנו!!
הניה  |  24/09/07 21:06
3
גזען עלוב ונקלה
ע.ג1  |  25/09/07 06:44
 
- נהדר.תגרום להם להוריד ראש
אדולף  |  28/09/07 19:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דודי אהרוני
סוכה שניצבת לה תחת כיפת השמיים עם סכך שרואים דרכו את הכוכבים, ארבעה מינים שנבחרו בקפידה, וכמובן, שבעה אושפיזין שמתייצב כל אחד בתורו ומוסיפים לאווירה החגיגית    חג הסוכות, כמו חגי ישראל האחרים עשיר במנהגים שקבעו המקובלים    הכינו את הקישוטים...
אפרי הלפרין
בג"צ שדרות, ההורים ואזרחים אחרים דורשים למגן את בתי הספר בשדרות ובעוטף עזה, הממשלה מתנגדת, לא מבצעת את החלטת הבג"צ, והבג"צ נטחן עד דק, ואז באה הישועה באמצעות צו בית המשפט אשר דחה את יישום ההחלטה למועד בלתי ידוע
אליקים העצני
אם-כל-חטאת, המחדל ששאב לתוכו את אוסלו, טמון בהשארת יש"ע בוואקום של ריבונות, והוואקום הזה עודד את הגולם הפלשתיני להציג את עצמו כמועמד להיכנס לתפקידו של ריבון לגיטימי על השטח. השארנו דלת פתוחה, ונכנס השטן
יוני בן מנחם
ה"הגבלות השלטוניות" שהטילה ישראל על החמאס כמו צמצום אספקת הדלק והחשמל מישראל לעזה, הגבלת סחורות במעברים, הגבלת תנועת אנשים, הפסקת ביקורי משפחות אצל האסירים הפלשתינים ועוד, לא יפגעו בשלטון החמאס ולא ימוטטו אותו הן רק יגרמו לישראל נזק מדיני ונזק תדמיתי בעולם
אביתר בן-צדף
התסריט אינו מוותר לרגע, ואינו נסוג לרגשנות. מלבד השאלות הקיומיות, שהוא מעלה, הוא מציג בפנינו דילמות מעניינות    על הסרט הדני, "אחרי החתונה"
רשימות נוספות
חמאס מעדיף את ישראל על פני מצרים  /  יהונתן דחוח-הלוי
אין נפגעים בפיגוע ירי בצומת שילה  /  איציק וולף
המצרים עצרו נער שרצה להצטרף למתאבדים בעזה  /  איציק וולף
לגאול את החמאס מהתלבטויותיו  /  ד"ר אברהם בן-עזרא
מכינים את הציבור לויתורים  /  יהונתן דחוח-הלוי
עזה כבר איננה ידידה   /  אסתר שניאורסון גרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il