X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רכישה זו - הגדולה ביותר שביצעה גילת במהלך למעלה מעשור - מתווספת לרכישה של חברת רייסאט אנטנה סיסטמס שנחתמה במארס האחרון תמורת כ-25 מיליון דולר ווייבסטרים הנרכשת מפתחת מגברים לתקשורת לוויינים בעיקר לשוק הביטחוני
▪  ▪  ▪

גילת רשתות לוויין מעמיקה את פעילותה בשוק הביטחוני-צבאי. החברה חתמה על הסכם לרכישת חברת ווייבסטרים (Wavestream) האמריקאית תמורת כ-130 מיליון דולר במזומן. גילת צופה כי העסקה תושלם תוך 3 חודשים, כאשר העסקה תמומן מקופת החברה.
רכישה זו, הגדולה ביותר שביצעה גילת במהלך למעלה מעשור, מתווספת לרכישה של חברת רייסאט אנטנה סיסטמס שנחתמה במארס האחרון תמורת כ-25 מיליון דולר. רייסאט אנטנה סיסטמס מוכרת אף היא לשוק הביטחוני, כאשר גילת דיברה לא פעם על כוונתה להתחזק בתחום זה. גילת אף מינתה את סוזן מילר בשנה שעברה כראש ספייסנט, החטיבה האמריקאית של החברה, במטרה לחזק את המכירות בתחום הממשלתי-ביטחוני האמריקאי.
ווייבסטרים מפתחת ומייצרת ציוד לתקשורת לוויינית. החברה מייצרת ומשווקת מגברי מצב מוצק (SSPA) וממירי תדר (BUC). המוצרים נמכרים בעיקר לחברות אינטגרציה גדולות ומשמשים כמכלול במסופים לתקשורת באמצעות לוויין המשווקים על ידי חברות אלה ללקוחות בשוק הביטחוני בארצות הברית. בחברה כ-160 עובדים, רובם במרכז החברה בסן דימס, קליפורניה. לחברה סניפים בסן דייגו, קליפורניה ובסינגפור. עם השלמת העסקה, ווייבסטרים תפעל כחטיבה עסקית נפרדת. ההנהלה של החברה תישאר בתפקידיה, והמנכ"ל, קליף קוק, ימשיך לנהל את החברה.
באחרונה פורסם כי ווייבסטרים זכתה בהזמנה בהיקף של כ-19 מיליון דולר לאספקת מוצרים החל מאוקטובר 2010 לחברת ג'נרל דינמיקס עבור הצבא האמריקאי והמארינס. בעזרת הרכישה מקבלת גילת צינור למכירות צולבות בתחום הביטחוני, ובנוסף, חברה רווחית עם הכנסות צפויות של כ-70 מיליון דולר ב-2010. ה-EBITDA של החברה בשנה זו צפוי לעמוד על 14-10.5 מיליון דולר. המשמעות היא כי בעקבות הרכישה תהפוך גילת לחברה המוכרת בכ-270-300 מיליון דולר לשנה.
גילת עצמה רשמה ירידה בהכנסותיה בתקופה האחרונה. את הרבעון השני סיימה גילת עם הכנסות של 51.8 מיליון דולר - ירידה של 8.1% לעומת הכנסות של 56 מיליון דולר ברבעון המקביל. בשורה התחתונה, סיכמה גילת את הרבעון עם הפסד נקי של 1.3 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 1.2 מיליון דולר ברבעון המקביל. בניכוי תגמולי אופציות והוצאות חד פעמיות רשמה גילת הפסד נקי מתואם של 931 אלף דולר לעומת הפסד נקי מתואם של 982 אלף דולר ברבעון המקביל.
קופת המזומנים של גילת הכילה בסוף הרבעון השני כ-150 מיליון דולר, כך שלחברה יש די מזומנים לממן את הרכישה. בנוסף, צפויה החברה לקבל כ-20 מיליון דולר בעקבות ביטול רכישתה על ידי קונסורציום המשקיעים בראשות מאיר שמיר, שהיה אמור לרכוש את החברה בתמורה ל-475 מיליון דולר, אך נסוג מכוונתו. בנוסף קיבלה גילת מאז כ-24 מיליון דולר בגין מימוש אחזקותיה באקסולטול, סטארט אפ רפואי בו השקיעה 4.5 מיליון דולר לפני יותר מעשור.

תאריך:  13/10/2010   |   עודכן:  13/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גילת רוכשת את ווייבסטרים תמורת 130 מיליון דולר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי פשכצקי
הרומן בין שחקן העבר לביה"ד נמשך במלוא המרץ. "אין לו חופש לבזות"
איציק וולף
נשיא אירן התקבל בתשואות במגרש הביתי של חיזבאללה בדרום ביירות    לאחר שנפגש עם נסראללה יצא לבדו אל ההמונים ותקף את ישראל    "העולם שלנו עומד בפני מפנה גדול, שסממניו החלו להיראות באזורנו"
עופר וולפסון
החברה תרכוש את כל מניות 012 סמייל ב-650 מיליון ש"ח ותערוב להלוואות בנקאיות ארוכות טווח של החברה ב-800 מיליון ש"ח נוספים    ה-EBITDA המאוחד של פרטנר צפוי לגדול בטווח הבינוני בכ-350 מיליון ש"ח לשנה    קבוצת אמפל הרוויחה 300 מיליון ש"ח תוך 10 חודשים
אייל גרוסברד
17 אלף צופים נלהבים ראו את יאו מינג משחק 19 דקות וקולע 9
חן מענית
בהמשך עדותו הראשית בתיק השוחד נגדו, סיפר עו"ד יעקב וינרוט כי עולמו חרב עליו כשאמרו לו שהוא חשוד במתן שוחד: "זה הרג אותי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il