X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כאשר המדינה, מספקת שירותי חינוך, בריאות, ביטחון פנים, ואיכות סביבה, כמו בעולם השלישי: לא נותר לאזרח שאיכות חייו וחיי בני משפחתו חשובים לו, אלא לרכוש את השירותים האלה באופן פרטי
▪  ▪  ▪

מדינה שבה מורה בתיכון בעלת תואר שני ו-20 שנות וותק מרוויחה 6,000 ש"ח בחודש (ידיעה בידיעות אחרונות) היא מדינה בתהליך התפוררות.
איבדנו את הסולידריות שלנו, הפכנו לאגואיסטים כשכל אחד מתבצר בתוך הבועה הפרטית שלו, טומן את הראש בחול ומתעלם מכך שגורל משותף לכולנו: שכר המורים הפך לעניינם של המורים, סל התרופות הוא עניינם של החולים, מצוקתם של ניצולי השואה מעניין רק את אותם אומללים שהצליחו לשרוד עד היום, מטחי הקסאמים הוא עניינם של תושבי שדרות ועוטף עזה, וחקלאי הדרום שרכושם מופקר לבוזזים הבדואים, לא מעניינים את תושבי הערים בדיוק כפי שבתיהם הפרוצים אינם מעניינים את החקלאים.
כאשר המדינה, מספקת שירותי חינוך, בריאות, ביטחון פנים, ואיכות סביבה, כמו בעולם השלישי: לא נותר לאזרח שאיכות חייו וחיי בני משפחתו חשובים לו, אלא לרכוש את השירותים האלה באופן פרטי כמו: מורים פרטיים וחוגי העשרה לילדים, שירותי אבטחה פרטיים לשמירה על הרכוש, תשלומי עתק לרפואה פרטית, ביטוח בריאות לכיסוי השירותים הגרועים של קופות החולים, במטרה להתגבר על זמן ההמתנה הבלתי נסבל לרופאים המומחים הגובל בפיקוח נפש, שלא לדבר על מחירן הבלתי שפוי של התרופות להצלת חיים שאינן נכללות בסל הבריאות. ולעת זקנה, אין לקנא באותם ישישים חסרי יכולת, המצליחים רק לאחר עמל רב להתאשפז במוסדות סיעודיים ציבוריים.
אומללים הם אותם אזרחים שידם אינה משגת לרכוש את השירותים הפרטיים, והם נאלצים להזדקק שלא בטובתם לשירותים הציבוריים הקורסים. ביניהם נמצאים רבים מהמורים המחנכים את ילדינו, המשתכרים פחות ממה שאנחנו משלמים לעוזרות הבית שלנו שלא לדבר לאינסטלאטורים, לחשמלאים ולטכנאי המחשבים.
יש רבים בתוכנו שהלב היהודי החם שלהם אינו משלים עם מצוקתם של חסרי היכולת, והם מנקים את מצפונם בתרומות לארגוני המתנדבים המשמשים קביים לשירותים הצולעים של משרדי הממשלה. עלינו לתמוך במאבקם הצודק של המורים כדי שילדינו ונכדינו ירכשו תורה ודעת ממורים ומחנכים גאים במקצועם המקבלים שכר הולם תמורת עבודת הקודש שלהם. עלינו להוקיע את אלה שבחרנו בהם המועלים בתפקידם ומשלמים למחנכי דור ההמשך שלנו שכר המבייש את מקבליו.
ספינה שבה המכונאי אינו מבין שגורלו ובטחונו קשורים בחשמלאי העובד איתו על אותו סיפון - תרד למצולות בסערה הגדולה הראשונה.

תאריך:  11/10/2007   |   עודכן:  11/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
באין סולידריות יפרע עם
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מה מוסיף או תורם צביקה הדר ל
שאול אבידור  |  11/10/07 11:39
2
למקבלי ההחלטות במדינת ישראל,
הניה  |  11/10/07 15:59
3
איך תהיה סולדריות?
fg 0-p  |  11/10/07 17:03
4
שקועים עמוק בבוץ
טיטו  |  11/10/07 17:41
5
מהפכה
דודי הירושלמי  |  18/10/07 23:44
6
תודה
אפרת  |  19/10/07 18:26
7
הייתי מוסיפה את עניין החטופים
מורה  |  20/10/07 09:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זאב קם
הלוליין הפוליטי מספר אחת בארץ, ראש הממשלה אהוד אולמרט, רוצה מכתבי אזהרה (ואם אפשר, בצירוף הקדשה אישית). ועדת וינוגרד בדקה לאחרונה (וכנראה עודנה בודקת) את סוגיית מכתבי האזהרה. האם הוועדה מחויבת לשלוח מכתבי אזהרה לנפגעים הפוטנציאליים ממסקנותיה?
מנחם רבוי
מבקר המדינה, לא פרסם עד כה צו הגנה לזליכה בפני פיטורים, על-פי סמכותו בחוק. לשכתו מסרה כי המבקר בודק. מנגד יצאו הדלפות לתקשורת ממשרד האוצר, כי במקרה של פרסום צו כזה יפנה המשרד לבג"צ בדרישה לפסול את הצו כי בנסיבות המקרה אין זה בסמכותו של מבקר המדינה לפרסם צו הגנה
שמואל קופר
הקביעה מהו מוות היא הלכתית ואיננה שייכת לתחום הרפואה, מה עוד שרופאים הם נוגעים בדבר
ניר חוכיימה
אין צורך להכביר במילים, על כאבי המחזור. כל אחת ואחת חווה זאת מדי חודש. הנה כמה טיפים, איך צמחי מרפא (ארומתרפיה) יוכלו לעזור לכל אשה להקל על תקופת המחזור. הקלה היא במקרה של כאב ואף לקבל תחושה נעימה, הרגשה של ניקיון פנימי, שלווה והתרוממות רוח, כדי להעביר את הימים בצורה מחייכת
רותי קליין שיינין
נכון, בשביתת המורים לא ירקבו תפוזים, סחורה לא תתקע בחו"ל, טיסות לא תתעכבנה. כלומר, לכאורה, באמת אין נזק. אין נזק? מה עם כל הידע שלא הועבר לתלמידים? אולי זה נשמע יומרני, אז אומר במילים פשוטות: מה עם בחינות הבגרות? מה עם הפסד החומר לבחינות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il