X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כישלון הטיפול של חברות ישראליות במשברים מול ציבור בלקוחות ממשיך גם במקרה של יס, לעיתים נראה כי קברניטי החברות העסוקים בעשיית כסך שוכחים שמקור הכסף בסופו של דבר זהו האזרח הקטן
▪  ▪  ▪

סופו של הסיוט שעובר על קברניטי Yes בחודש האחרון אינו נראה באופק, תהיינה הסיבות להפרעות בשידורים אשר תהיינה, הטיפול בפרשה מצד יס כישלון אדיר.
בעבר, גם חברות אחרות כמו תנובה במשבר הסיליקון בחלב וחברת רמדיה לא ידעו לטפל במשבר כפי שצריך והגיבו בגמגום ובהצהרות מרגיזות שהביאו להן נזק רב, בחברת יס עושה הרושם לא הבינו מיד את הצרה המתרחשת ובאה והגיבו לאט מדי, מגומגם מדי, ולא נגעו בנקודות הנכונות.
מיד עם תחילת התקלות חייבת היתה חברת יס לצאת בהודעה לציבור הלקוחות כי עקב תקלה ברמה ארצית יש אפשרות כי באזורים שונים תהיינה תקלות כאלו ואחרות, מדי יום היו חייבים בחברת יס לצאת לציבור ולדווח על ההתקדמות באיתור התקלה ותיקונה.
גם אם נניח שההפרעות נובעות מחסימה עוינת של "אויב" או אפילו פעילות שיבוש כלשהי של צה"ל שיתוף פעולה עם שלטונות הצבא מתחילת הפרשה היה נותן ליס אפשרות להבין את הבעיה במהירות האפשרית.
פתיחת כמה ערוצי DVD זניחים שכמה סרטים רמה ז' משודרים בלופ אינה בדיוק פיצוי ללקוחות החברה, פתיחת כל הערוצים כולל ערוצי הספורט בשלב הראשון היתה עושה את העבודה טוב יותר.
הפיצוי הטוב ביותר שעובד על האזרח הישראלי הוא פיצוי כספי, כאשר העניינים מגיעים לכיסו של האזרח שם טמון המפתח לכל. אם חברת יס היתה יוצאת בהצהרה כי לקוחות יס יפוצו כספית תוך תכנון קפדני ופריסת הפיצוי לאורך מס' חודשים על-מנת שלא לפגוע אנושות בחברה המהלך הזה היה מקבל גיבוי מהציבור.
התקלה הגדולה והחמורה ביותר היא חוסר הארגון בהתמודדות עם הלקוחות הזועמים, מערכת טלפונים שקורסת בזמן אמת וחוסר האפשרות של הלקוחות והחברה לתקשר היא שורש הבעיה, כל חברה חייבת להכין את עצמה ליום פקודה ולהבין שהטיפול במשבר תוך דיווח אמת' התארגנות מהירה מול הלקוחות ופיצוי הולם הם התשובה הנכונה, כל ניסיון הטלת אשמה בגופים אחרים תוך הפרחת תגובות שונות ומשונות ולא עקביות שאינן מסתמכות על האמת יביא נזק מצטבר ויתכן נזק בלתי הפיך.
ומהצד השני, המתחרה חברת הוט זיהתה את הזדמנות הפז ויצאה במסע פרסום רחב לקליטת הלקוחות המיואשים של יס, דווקא בחברה בעלת התדמית היותר מיושנת ושמרנית התעשתו מיד ועושים את הפעולות הנכונות בזמן הנכון על-מנת לנצל עד תום את ההזדמנות שנפלה בחלקם, מנגד גם כאן נכשלה חברת יס שהעזה לדרוש קנסות עזיבה בטרם עת מאותם לקוחות שהחליטו לעזוב והגדילה את הנזק התדמיתי שלה ובגדול.

תאריך:  13/10/2007   |   עודכן:  13/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להגיד לא ל-Yes
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
קשקוש בלבוש
קשקוש בלבוש  |  13/10/07 21:41
2
כמה הוט משלמים לך ? ל"ת
אברשה  |  14/10/07 09:59
3
כתבה מכורה- להוט פאשלות משלהם
שירה  |  14/10/07 12:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד אלי דורון, עו"ד ירון טיקוצקי
לאחרונה עלה הנושא של הזכות לעיון בחומר חקירה לכותרות בית המשפט העליון בבש"פ 3823/06 אליהו ממן נ' מדינת ישראל, דבר אשר חייב את משרדנו להתייחס לנושא חשוב זה במאמר שלהלן
יהודית מליק-שירן
למה החינוך בארץ כל כך כושל? למה יש הצפה במוסדות להשכלה גבוהה בתחום ההוראה? למה נחתמים הסכמי שכר והם לא מכובדים על-ידי הממשלה, משרד החינוך ומשרד האוצר? למה לחתימה על מסמך חוקי אין ערך?
עו"ד ירון טיקוצקי, עו"ד אלי דורון
כל עוד מפעיל פקיד השומה את שיקול דעתו באופן סביר והגיוני, לא יתערב בית המשפט בשיקול דעת זה ולא ישים את שיקול דעתו תחתיו. עם זאת, יש להבהיר כי שיקול דעתו של פקיד השומה, כמו שיקול הדעת של כל רשות מנהלית, אינו אבסולוטי ובלתי מוגבל, והוא נתון, בכל מקרה, על-פי נסיבותיו, לביקורת שיפוטית
ראובן ימרום
מאז תחילת השנה לא נרגע הפולמוס סביב נושא השמיטה. המאבקים בין המחנה הדתי לאומי, לבין הרבנות, מביאים לפילוג ומחלוקת... והשמיטה עצמה נשכחת. מהי המשמעות הפנימית של מצווה זו ומה היא באה ללמדנו?
יגאל בוזגלו
זה הזמן להרים את הדגל ולצעוד עד הסוף חברים יקרים, אל זירת מקבלי ההחלטות שבה לעניות דעתי אנו תושבי הפריפריה לא רק שלא מיוצגים, אלא ברוב הפעמים פועלים נגדנו בהחלטות זדוניות ומרושעות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il