X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המזומנים שממשלת ישראל שופכת בצורת תשלומי העברה הם הדלק של הכלכלה השחורה וספיחיה. הנה כיצד לעצור את המארה
▪  ▪  ▪

פעם בחודש עומד מר וילד בחלון הדואר במקומי ומשליש כסף לאוצר המדינה, בצורת מס-ערך-מוסף ומס הכנסה על העבודה שעבד במשך החודש האחרון. מיד אחריו משתרך תור ארוך ארוך של דמויות עטויות שחור שפניהן לא נראות מאחרי הרעלה. לאחר שמפנה מר וילד את החלון הוא חוזה במחזה מרהיב. ההמחאה שנתן הופכת כבמטה קסם לערימת שטרות מזומנים, והדמויות ניגשות אחת אחת אל החלון, מפשילות את הרעלה להרף עין וזוכות לערימה קטנה של שטרות תמורת זיו פניהן.
את השטרות תוחבות הדמויות אל מכמני לבושן, ומיד יוצאות אל החניה שם כבר ממתין לכל אחת מהם גבר, במכונית בין סמרטוטית ובין מהודרת, אשר אוסף אחת שתיים שלוש ואף ארבע כאלו, ונוסע שמח וטוב לב, מדושן עונג ומדושן כיס, לדרכו. תופעה זהה נצפית בכל חלונות הדואר ברחבי הנגב.
אחד עשר מיליארד שקל של מזומנים שופכת מדינת ישראל אל תוך היורה הרותחת של הכלכלה השחורה מדי שנה בשנה, והמספרים הולכים וגדלים. המזומנים הללו הם הדלק והשמן של הפשע, של הבניה הבלתי חוקית, של שוק הסמים, של גניבת המתכות, של הרצח בכבישים, של הגניבות החקלאיות, ושל הפח"ע.
כיצד משלם מבריח הנשק בצד הישראלי לבן הדוד שלו שבצד המצרי? במזומן. וכיצד לחשיש? באותו אופן. כיצד שילם פושע קטן עבור טרקטורון חדיש שאיתו רצח ילדה תמימה ליד בית הכנסת? במזומן. מהיכן הבנייה הפרועה של טירות עטויות אבן ירושלמית בכפרים בלתי חוקיים ששמונים אחוז מתושביהם מובטלים או שב"חים? וכיצד משלם שוחט המכוניות לגנב? במזומן. ועוד ועוד מעשי פשע רצח וחבלה, פריצות שוד והרס החקלאות, והכול מן המזומנים של מהנדס שלמה וילד.
הגיעה העת לעשות סוף למזומנים הללו. כספי ההעברות אמורים לשמש למזון וצרכים בסיסיים עבור אוכלוסיות נצרכות. מבלי להיכנס לסוגייה של ריבוי הנשים כאמצעי לפרנסת המבריחים, אפשר לעקר את מארת המזומנים על-ידי החלפתה בתלושי מזון או כרטיס אשראי שניתן לניצול במקומות מסוימים בלבד. ממשלת ישראל יכולה לעשות מכרז על אספקת מזון וצרכים בסיסיים בין רשתות הקמעונאיות, ואף לחסוך בכך כמה אחוזים, ואולי מיליארד או שניים.
עזרה בשכר דירה? רק נגד קבלה. רוצה לקנות אוטו? מהיכן הכסף? מזומן? יוק. האם המצאתי משהו חדש? לא דובים ולא זבובים. כך מקובל בארצות הברית של אמריקה שיכולה להרשות לעצמה הרבה יותר מאשר מדינת ישראל חנוקת המשאבים.
ואם כל כך מובן מאליו, מדוע לא נעשה עד עתה? זה דמי לא יחרץ. זה כופר הנפש שהמדינה משלמת למגזר כדי שלא יתפרץ באינטיפאדה. זה הג'יזיה שהמוסלמי דורש מבן החסות היהודי. זה מחיר שיהודי השפלה מוכנים לשלם כדי לשמר את אשליית השלווה לעוד מספר שנים. וכן, לא שכחתי את בני-ברק וירושלים, שתורמות לטרור דרך התשלום במזומנים לסחורות גנובות, מכוניות משופצרות, פלאפונים גנובים ובגדים שמקורם בגב משאית.
עד מתי? עד שהכלכלה לא תוכל עוד לסבול את ההתעללות, או שמשאית תופת שנרכשה בכספו של שלמה וילד תתפוצץ ליד העזריאלי. או כאשר תתעשת כנסת ישראל ותחליט שנמאס לה לממן את האויב, מבלי לדעת לאן הלך הכסף.

מנהיגות מפלגת התקווה המציעה חלופה לשלטון החידלון והשחיתות.
תאריך:  23/10/2007   |   עודכן:  23/10/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מארת המזומנים
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
זה כל כך הגיוני.....
איצ  |  23/10/07 18:49
2
מה שהיה, הוא שיהיה.
הניה  |  23/10/07 19:13
 
- הכל לטובת האליבי שלנו בשמאל
ע.ג1  |  24/10/07 00:52
 
- מדוע לשמאל, צורך באליבי?
הניה  |  24/10/07 07:54
 
- אנחנו רוצים שיקבלו אותנו יפה
ע.ג1  |  24/10/07 14:15
3
הסבר
ע.ג1  |  23/10/07 23:06
 
- היטבת להסביר עובדי היקר
אדולף  |  24/10/07 00:47
 
- דברי אווילות וחוצפה
משה, עורך-דין  |  24/10/07 08:06
 
- תכנס לאתר של עיריית דימונה
שרון ר.  |  24/10/07 18:14
4
כדי להבין את מקור הבעיה אפשר
מיכאל ב  |  24/10/07 07:14
5
פעם בחודש
משלם מיסים  |  24/10/07 14:33
 
- טעות,400 מליארד ש"ח לא 40 ל"ת
רו"ח  |  24/10/07 15:48
 
- ארבעים מילארד
יובל ברנדשטטר  |  1/11/07 07:37
 
- אנטישמי?
משיב  |  4/11/07 09:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריק באך
מעולם לא הסתרתי את חיבתי והערכתי המיוחדת למני מזוז כאיש מקצוע ומשרת ציבור הראוי להערכה והוקרה מרובה. אני יודע שיש לדעתי זו המון מתנגדים בקרב הציבור ואף בקרב חברי הטובים ביותר. עם זאת ישנה הצטברות מטרידה של מאפייני התנהלות בעלת מכנה משותף הגורמת לי לזוע באי נוחות על הכיסא. אי נוחות מהסוג שגורמת תפילה: אנא אלי הטוב, גלה לי שאני טועה ורק רואה צל הרים כהרים
בועז מושקוביץ
לעורכי Ynet יש מערכת שיקולים שראוי לעיין בה כדי לנסות להבין מה מניע אותם לאשר או לפסול לפרסום מאמרים בעיתון אינטרנטי עתיר תפוצה זה. ההעדפה ניתנת להפגנת בורות תקינה פוליטית, מאמרו הסכריני והמופרך של ערד ניר מהווה דוגמה מצוינת
איתמר בן גביר
אנחנו עדיין לא תומכים ברצח רבין ואפילו מקפידים לומר זאת תחת כל במה ואולם בד-בבד עם ההתנגדות שלנו לרצח אנחנו נגד צביעות, מוסר כפול ודו פרצופיות במיוחד כשהם באים פעם אחר פעם מאותו כיוון
אסנת ניב אסא, יצחקי קורן
חברות רבות הממוקדות בפיתוח מוצרים קיימות כיום בשוק ומקובל לחלק את פעילותן על-פי שלושה סוגי אסטרטגיות מרכזיות: חברות מונעות שוק, חברות מונעות מכירות וחברות מונעות טכנולוגיה
עו"ד אברהם פכטר
חוות הדעת החיצונית של השופטת בן-פורת לגבי אל-עביד, מתסכלת, מאכזבת, מגנה על המערכת, משקיטה את המצפון, אבל עם קרני אור בסיכום. ההמלצה, על משפט חוזר ובמקביל קציבת העונש - היא למעשה חצי חנינה מלאה. האם יש עוד אנשים כאלה בבתי סוהר - יתכן שכן! ראו את ספרו של ג'ון גרישם "חף מפשע" (מבוסס על סיפור אמיתי של רצח ואונס)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il