X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הוצאה לאור הגרמנית דומונט-שאוברג רכשה 25% ממניות עיתון "הארץ" ב-2006 ‎הבן קונסטנטין דומונט, שפוטר מהחברה, קרא לפיטוריו של אביו אלפרד במאמר בעיתון מתחרה
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

זעזועים בקבוצת התקשורת הגרמנית דומונט-שאוברג, מבעלות עיתון "הארץ". התקשורת האירופית מדווחת על קרב אישי וציבורי בין האב העומד בראש האימפריה, אלפרד נבן דומונט בן ה-83 ובין בנו היורש קונסטנטין, אשר קרא לפיטוריו של האב.
הבן, 41, פוטר מתפקידו כמו"ל של כמה מעיתוני החברה לאחר שהואשם כי קרא להדחת האב ולפינוי תפקידו לטובת הדור הבא והנאור יותר. על-פי עיתונאים בחברה, דומונט הבן פרסם עשרות תגובות אנונימיות בגנות אביו בבלוג המבקר תקשורת.
למרות הכחשות הבן וטענותיו כי אחרים עשו שימוש בכתובת המייל שלו, הוא הועבר מתפקידו. על כך הוא קרא באתר האינטרנט של החברה. בתגובה פרסם מאמר ב"בילד" של המו"ל המתחרה, אקסל שפרינגר.
במאמר ב"בילד", מדווח ה"גארדיאן" הבריטי, השמיע הבן הצהרות פומביות נגד האב. הוא כינה אותו אדם חולה, אשר אינו מביע עניין בעידן הדיגיטלי ואשר מהווה סכנה לקבוצה שהוקמה כבר במאה ה-17 בגרמניה. במאמרו קרא הבן לאביו לשחרר לו את חלקו בחברה, כדי שיוכל להקים קבוצת מדיה משלו. מניותיו מוערכות ב-10 מיליון אירו.
קבוצת דומונט-שאוברג היא השלישית בגודלה מקרב המו"לים הגרמנים. ההון המוערך של שתי המשפחות המחזיקות בחברה עומד על 650 מיליון אירו. דומונט האב כתב ל-3,500 עובדי החברה מכתב שבו הוא מכחיש כי הוא חולה ואמר: "עליכם לסבול אותי עוד שנים רבות".
באוגוסט 2006 הודיעה קבוצת "הארץ" על הנפקת 25% ממניותיה לדומונט-שאוברג. החברה הגרמנית השקיעה בעיתון 25 מיליון אירו. אז הצהירה הקבוצה שבבעלות משפחת שוקן כי הסכום יושקע בפיתוח עסקי הקבוצה.
עם היוודע דבר העסקה, פורסם בישראל כי לעיתוני הקבוצה היה קשר למפלגה הנאצית במלחמת העולם השנייה. בראשית שנות ה-30 תמך אחד מעיתוניה בצירופו של היטלר לממשלה הגרמנית. בראיונות לעיתונות הישראלית אמר דומונט כי הדברים היו "טרם תקופתו" והדגיש את חיבתו לישראל.

תאריך:  25/11/2010   |   עודכן:  25/11/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קרב משפחתי בדומונט-שאוברג, בעלי "הארץ"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
קובי ישעיהו, עומר רבין
החתמים יספגו כ-7 מיליון שקל להם התחייבו    בין המזמינים: מוסדיים מקומיים וזרים    עפר נמרודי ל"גלובס": "ההנפקה הינה צעד ראשון בבניין, שיביא לכך שנהפוך לאחת מהחברות המובילות בתחום"    לאומי הנחה היועצים: ההנפקה מסוכנת מאוד    בן זאב המליץ על הכשרה כחלופה אטרקטיבית למודיעין
עמר בנוביץ
צ'אק אידסון מוכן למשחק מול קאחה לאבורל (21:45 שידור ישיר באתר)
עופר וולפסון
בביקור במצוק נמל קיסריה הודיע השר מיסז'ניקוב כי יפנה לראש הממשלה בבקשה לכלול את המצוק בתוכנית משרדו לטיפול במצוקי הים התיכון    ממשיך לפתח את תוכניתו לקידום תיירות הגולף: "תניב למשק תפוקה כוללת של מיליארדי שקלים"
איציק וולף
היועצת החיצונית של המשרד לביטחון פנים, המתלוננת א', היא ד"ר אורלי אינס-קניג    נחשפה הערב לראשונה מיוזמתה    "יש לי אמון מלא ברשויות אכיפת החוק"    "כשנפגעות תקיפה מינית רואות מה מעוללים לי הן לא תעזנה להתלונן"
עידן יוסף
מאבטח הוצמד לח"כ אמסלם מחשש כי יהיו מי שייענו לקריאות בבטאונה של שס המתירות את דמו    אמסלם תובע להגיב למתקפה שמנהל נגדו הערב השר ישי ברדיו קול ברמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il