X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מר זמיר, אני מוצא שהצעתך להרחיק את בית"ר ירושלים מהליגה פגומה, שטחית, איננה עקרונית, איננה ערכית, פופוליסטית, ונעדרת כנות. אין לי ספק: אילו גיבורי הפרשה היו אחרים, היתה לך דעה אחרת. אפשר לבדוק את זה...
▪  ▪  ▪

אדוני השופט יצחק זמיר, הקשבתי ברוב קשב לראיון שנתת לאורית לביא-נשיאל בערוץ הכנסת (06.11.07). מתוך בליל המסרים שיצאו מפיך, אחד הקפיץ אותי. "הייתי מוציא אותם ממשחקי הליגה", אמרת, יום לפני שביה"ד של ההתאחדות צריך להכריע לגבי קבוצת בית"ר ירושלים. אני לא משפטן, אבל נדמה לי ש"הרשעה" מפיך בטרם הכרעה, מהווה עבירה על חוק הסוביודיצה. סליחה על הנימה הפדגוגית, אבל ממך ציפיתי ליותר.
להרחיק למה!? האם הבוז ששרקו, כשנדרשו לכבד בקימה את זכרו של יצחק רבין הוא עבירה על החוק? מן המפורסמות היא, שביציעי הכדורגל, יש נורמה של התנהגות מילולית שאינה הולמת. לך פעם אחת לאצטדיון כדורגל, ותשמע אנשים נשואי פנים, שבטוחים בעיסוקה המפוקפק של אם השופט. כלום יעלה על הדעת לתבוע דיבה מהאוהדים האלה? לא אמרת בראיון שאוהדי בית"ר עברו על החוק, ומכאן אני מקיש שזה מותר. אז למה להוציא מהליגה, את הקבוצה שרבים מאוהדיה חשים דחויים גם ככה?
אני מקווה שמותר לי להגיד את זה, אבל פסטיבל רבין היה השנה ארוך ואגרסיבי. הרבה מעבר לסביר. צריך להזכיר, שהדמוקרטיה מתירה לאזרחים לסלוד מפסטיבלים ארוכים. אם שישה מיליוני יהודים שנספו בשואה "זוכים" ליום זיכרון אחד בשנה, השמאל יכול להסתפק ביומיים. מגיע להם "יום רבין" נוסף, מפני שהשקיעו את כל חלדם בטיפוח המיתוס שאמור לתת דיבידנד פוליטי (אגב, לדעתי חוטא השמאל כלפי רבין בגין השימוש הציני בהירצחו לצרכיו הפוליטיים).
כשהפסטיבל ארוך עד לעייפה, זה אך טבעי שיהיו כאלה שיגיבו בחוסר נימוס (גדעון לוי הגדיר אותם באירוניה "הם לא נחמדים", הארץ, 07.11.07) להדרן כפוי. מה שהיה באצטדיון בקריית אליעזר, היה "הדרן כפוי" לפסטיבל רבין.
ולפני שאני ממשיך, הערה ארוכה: כל בן תרבות חש אי נוחות למראה פראי אדם שלא מסוגלים להתאפק שתי דקות, ולתת כבוד ליריב. גם אני. לא "תיעוב" כמו שאמר החשוד בפלילים אהוד אולמרט, אלא אי נוחות, צער ואפילו דאגה. התנהגותם המבישה של אוהדי בית"ר מצביעה על בעיה חברתית. כך מתנהגת קבוצת שוליים זנוחה ולא נחשבת (עד כדי כך לא נחשבת, שמותר לגזול את ניצחונה בקלפי). אם לא נבין זאת דחוף, נשלם מחיר יקר בעתיד בגין הזנחת הנוער האתיופי ויוצאי חבר העמים.
אתה הצעת להרחיק את קבוצתם האהובה ממשחקי הליגה. אני מוצא שהצעתך פגומה, שטחית, איננה עקרונית, איננה ערכית, פופוליסטית, ונעדרת כנות. אין לי ספק: אילו גיבורי הפרשה היו אחרים, היתה לך דעה אחרת. אפשר לבדוק את זה.
תאר לך אדוני כבוד השופט זמיר, משחק כדורגל באצטדיון "טדי" בין בית"ר ירושלים לקבוצת המגזר "בני סכנין". לפני שהמשחק מתחיל, ובלי שום הודעה מוקדמת, הכרוז היה מבקש את הקהל לכבד את זכרו של השר לשעבר רחבעם זאבי. ברור לך שהיציע הגדוש אוהדים ערבים היו מפרשים - ובצדק!!!! - את הסיטואציה הכפויה כפרובוקציה. לא צריך להיות נביא כדי להעריך, שהטלוויזיה היתה מביאה "תמונות קשות" מהיציע.
והתקשורת? כל העדר היה מאשים - בצדק!!!- את מארגני המשחק בניסיון לעורר תסיסה מיותרת. אם תתקן אותי, אבקש את סליחתך בגין עבירה על האיסור לחשוד בכשרים.
ובאשר לקביעתך ש"השר פרידמן מסכן את כל ההישגים של המערכת המשפטית", אין לי אלא לומר, שמוטב שהדברים לא היו נאמרים, משנאמרו! מערכת משפטית שהציבור לא מאמין לה, זקוקה לשוקר חשמלי... דחוף!

תאריך:  10/11/2007   |   עודכן:  10/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כל קהל והעונש שלו
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
התקווה לערבים ??
אימבר  |  10/11/07 18:53
 
- התקווה היא של המדינה. רבין הוא ל"ת
רק של השמאל  |  10/11/07 20:17
2
כל מילה בול- אמן בפעולה
מרק טווין  |  10/11/07 19:52
 
- מרק טווין כותב על אומץ - אך
אלי943  |  11/11/07 22:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד רן רייכמן
מי מאיתנו לא מכיר כיום לפחות זוג אחד שהתגרש? הליך הגירושין עלול להתדפק גם על דלתכם ואם כבר "התמזל מזלכם" והוא הגיע אף אליכם, ראוי וכדאי שלפחות תהיו מוכנים ולא תתפסו עם "התחתונים למטה" (תרתי משמע)
יואב יצחק
סרטן הערמונית אינו מסכן את הקריירה של אולמרט. להיפך    לעומת זאת, סרטן השחיתות שפשט בגופו יביא לקיצו הפוליטי    המאבק בשחיתות צובר נקודות ככל שמתקדמות החקירות נגד אולמרט
איילת פישביין
שניים מעובדי מועצת גן יבנה העידו במשטרה שראש המועצה הורה להם להעלים גיליונות של מקומון שפרסם כתבה לא מחמיאה עליו ועל אשתו, ולפזר חלק מהגיליונות ביישוב על-מנת שימשו עילה לקנוס את המקומון על השלכת פסולת במקום ציבורי    עתה הם עלולים לעמוד לדין על שביצעו את ההוראה
אברהם (פריד) פריצי
על השופט שנעלם והיציע ששאג. על 36 שנות וותק הוראה והנאום של ברק. קרב שין בשין (שופטת בשופטת) בת"א והצ'ק של דוד גרוסמן, ועוד
רון בריימן
בתקשורת הישראלית המגויסת משתמשים באופן מעוות במלים הצלחה וכישלון בהקשר של אנאפוליס. יש מי שיכולים למנוע את קטסטרופת אנאפוליס: נתניהו, ליברמן, ישי, הרמטכ"ל. ניתן עדיין למנוע את אוסלו-אנאפוליס 2007, אם הגורמים שנמנו לעיל, הן מחוץ לקואליציה והן מתוכה, יפעלו על-פי חובתם ושליחותם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il