X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  עיתונאים צעירים
הישגים משמעותיים לעובדי מכתשים בהסכם הקיבוצי החדש שנחתם הבוקר במעמד יו"ר מועצת העובדים במפעל, יו"ר ההסתדרות בנגב וחברי ההנהלה הבכירה של מכתשים בבאר שבע
▪  ▪  ▪

לאחרונה נחתם הסכם קיבוצי חדש במפעל מכתשים בבאר שבע. ההסכם נחתם לאחר משא-ומתן שהתקיים בחודשים האחרונים בין מועצת העובדים בראשות יעקב כהן וההסתדרות בנגב בראשות מאיר בביוף ובליוויו האישי של מזכיר האיגוד המקצועי, נורברט בוקובזה, לבין הנהלת החברה. תוקפו של ההסכם הקיבוצי שנחתם הוא לשנתיים והוא חל על מאות עובדי החברה במתקנים בבאר שבע ורמת חובב. ההסכם מחזק באופן משמעותי את מועצת העובדים ומאות העובדים ומבטיח את תנאי השכר שלהם, קידומם והטבות רבות בנושאי רווחה, תרבות וספורט. בין ההישגים הבולטים:
  • מענק חתימה נדיב לכלל העובדים עליהם חל ההסכם.
  • מענק שנתי לעובדים שיוענק מידי שנה בין השנים 2007-2009.
  • קידומי דרגות לעובדים.
  • העברת סכום של למעלה מיליון שקלים למועצת העובדים עבור מפעלי תרבות, רווחה וספורט במהלך השנים 2007-2009.
  • הטבת נופש פעיל לעובדים.
לצד תנאי השכר וההישגים של מועצת העובדים תימשך הפעילות של נציגות העובדים וההסתדרות בנגב לקבלת עובדים חדשים למפעל והעברת מספר עובדי כוח אדם להיות עובדי חברה בכל שנה.
מאיר בביוף: "אני שמח להיות במעמד חתימת ההסכם הזה. מדובר בהסכם שהוא הישג גדול למועצת העובדים ולכלל עובדי החברה. אני גם שמח על ההידברות וההבנה החדשה שנוצרה עם המנכ"ל החדש, איש באר שבע, דוד ניר. מדובר באדם שמבין את החשיבות של הסכמים קיבוציים ונציגות עובדים חזקה. אני שמח על כך שאת ההסכם הנוכחי הצליח יעקב כהן להשיג ללא שנזקק לממש את איום השביתה, השבתה זהו כלי ארגוני ולא מטרה. מטרתנו להבטיח את זכויות העובדים ולשפר את תנאי העסקתם וכך נעשה בהצלחה רבה במפעל מכתשים. כאיש ציבור וכתושב הנגב אני מקווה שנזכה לראות את המפעל הזה, שהוא ללא ספק אחת מאבני היסוד של העיר באר שבע, מתפתח וקולט לשורותיו עוד עובדים רבים מבאר שבע והנגב".
יעקב כהן: "בהסכם החדש יש בשורות רבות עבור עובדי המפעל בבאר שבע וברמת חובב. אני מודה להסתדרות על הליווי וההליכה המשותפת ולהנהלת המפעל על המשא-ומתן והתוצר הסופי. מבחינתנו ההסכם מבטיח שקט תעשייתי לשנתיים הקרובות, שקט שכזה מחייב את שני הצדדים לפעול בשותפות ועל-פי ההסכם ואני מקווה שכך יהיה".

תאריך:  12/11/2007   |   עודכן:  15/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביב ירון
למשרד נכנסה אישה כבת 35 שיער ארוך גוונים בלונד עיניים כחולות מדהימות מביעות עצב רב, היא הייתה אישה ילדה יפיפייה גובה 160 רזה משהו לבושה במכנס שחור וחולצת טריקו כחולה היא הביטה עמוק לתוך עיניי ואמרה לי, אתה בדיוק כפי שתיארתי לעצמי, אני רוני.
שלומי בן-עוז
יונתן אוריך
תלמידי ישראל משלמים הון עתק על ציוד לימודי    פתרון של מחשב נייד לכל תלמיד יחסוך אלפי שקלים למשפחה ישראלית ממוצעת    פרויקט כזה קיים במערכת החינוך, פרויקט כתו"ם שנמצא (עדיין) בשלבי פיילוט
יונתן אוריך
לאחר שלוש שנות המתנה, השיקו ב"בזק" את אתר 144 המחודש    לצד התשואות, כדאי לא לשכוח את התנהגות "בזק" במהלך השנים האחרונות
ריקי - חיילת משוחררת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il