X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  עיתונאים צעירים
מחאת מורי ארגון המורים הגיעה גם לדימונה אתמול יצאו המורים להשמיע את קולם מלווים במורים חברי ההסתדרות המורים ערכו צעדה ובסופה נישאו נאומים אשר חיזקו את ידי המורים במאבקם
▪  ▪  ▪

דימונה הצטרפה ביום א' האחרון 11.11.07, למאבק החינוכי הגדול ביותר של מערכת החינוך הארצית, אשר מזה חודש עבודתה משובשת חלקית בעקבות שביתת ארגון המורים. ההפגנה בדימונה הייתה בעלת ערך רב, שכן הורגשה אחדות עירונית רחבה כאשר מורי "הסתדרות המורים" הצטרפו להפגנת מחאה. מורי ההסתדרות מחו ואף כתבו שלטים שהוכנו לפני ההפגנה בהם נכתב: "וסרמן מכרת אותנו בזול, אנחנו עוברים לארגון המורים".
בשעה שלוש וחצי התכנסו כ-60 מורים ותלמידים בכניסה לתיכון ליהמן בעיר, משם הם צעדו עד ליציאה מהעיר מלווים במספר רב של רכבים שהוסיפו להד התקשורתי של המאבק.
אנשי החינוך בעיר זכו לתמיכה מראש העיר מאיר כהן, מ"מ ראש העיר אלי ברונשטיין, ראש מנהל חינוך ורווחה משה נחום, חברי ועד ההורים העירוני היו"ר שמעון אסולין וחברי וועד בתי הספר התיכונים "ליהמן", "וזינמן".
לאחר הצעדה הארוכה שארכה כ-25 דקות התקבלה שיירת המורים ביציאה מהעיר על-ידי הנהגת העיר ואנשי הארגון שהמתינו לבואם של החברים. לאחר הגעת המפגינים נערכה התכנסות ותדריך קצר על מהות ההפגנה. לאחר מכן נאמו בזה אחר זה, אליעזר בן שטרית, מנהל תיכון ליהמן, זוהר ניר, מנהל תיכון זינמן, ראש עיריית דימונה, ואישים נוספים מהעיריה ומתחום החינוך. כל הנואמים הדגישו אחד אחרי השני שזהו מאבק חברתי ולא רק מאבק על שכר המורים.
את ההצגה בהפגנת המורים הדימונאים "גנב" דור שוקרון, תלמיד תיכון ליהמן שהשנה יסיים את לימודיו ויתגייס לצה"ל. שוקרון הצעיר, שהוא אחד ממצטייני שכבת יב' הנוכחית, נחשב לתלמיד שאינו מרבה להביע את דעותיו בתוקפנות, אך בהפגנה כיוון שוקרון גבוה עד לראש ממשלת ישראל. בנאומו אמר כי במצבו של ראש הממשלה כיום הוא אינו הבוס אלא אזרחי ישראל הם הקובעים. בנושא החינוך אמר שוקרון כי מי שמקל ראש בחינוך מקל ראש בתורה כולה, שלשניהם ערך עליון וחשוב בחיי המדינה.
מאיר כהן, ראש העיריה, שכיהן כמנהל תיכון זינמן במשך שנים רבות, הדגיש בנאומו כי זהו המאבק הצודק ביותר של העשור האחרון, עוד הוסיף כהן כי הוא יודע כי לא קל לקבל שכר נמוך, אך זוהי הזדמנות יחידה למאבק חשוב ביותר. "אל תישברו" קרא כהן לשובתים ונתן את ברכתו לכל צעד שיבצעו.
לאחר נאומו של כהן חיזק משה נחום, ראש מנהל חינוך ורווחה את השובתים ואף קרא למורי הסתדרות המורים להצטרף למורי הארגון השובתים כצעד של שיתוף פעולה וסולידאריות חינוכית, בכדי להילחם על החינוך. נציגי ארגון המורים המחוזי והארצי ברכו בנאומיהם את המורים ואמרו כי המאבק הזה הוא לא רק על שכר המורים אלא על עתידה של מערכת החינוך כולה. משה אוחיון, נציג הארגון הארצי, אמר בנאומו כי הפעם ארגון המורים לא יסתפק בהצהרות ויפסיק את השביתה אך ורק שיחתם הסכם שיהיה לרווחת המורים.
עם היכנס השביתה לשבוע נוסף מתכננים מורי דימונה להחריף את מאבקם בעזרת ראש העיר וראש מנהל חינוך ורווחה שהצהירו יחדיו כי ירתמו את כל אנשי העיר כדי שאלה יסיעו ויביעו הזדהות עם המורים בהפגנה נוספת שתהיה גדולה יותר מזאת הנוכחית.

תאריך:  12/11/2007   |   עודכן:  15/11/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דן בונבידה
הישגים משמעותיים לעובדי מכתשים בהסכם הקיבוצי החדש שנחתם הבוקר במעמד יו"ר מועצת העובדים במפעל, יו"ר ההסתדרות בנגב וחברי ההנהלה הבכירה של מכתשים בבאר שבע
אביב ירון
למשרד נכנסה אישה כבת 35 שיער ארוך גוונים בלונד עיניים כחולות מדהימות מביעות עצב רב, היא הייתה אישה ילדה יפיפייה גובה 160 רזה משהו לבושה במכנס שחור וחולצת טריקו כחולה היא הביטה עמוק לתוך עיניי ואמרה לי, אתה בדיוק כפי שתיארתי לעצמי, אני רוני.
שלומי בן-עוז
יונתן אוריך
תלמידי ישראל משלמים הון עתק על ציוד לימודי    פתרון של מחשב נייד לכל תלמיד יחסוך אלפי שקלים למשפחה ישראלית ממוצעת    פרויקט כזה קיים במערכת החינוך, פרויקט כתו"ם שנמצא (עדיין) בשלבי פיילוט
יונתן אוריך
לאחר שלוש שנות המתנה, השיקו ב"בזק" את אתר 144 המחודש    לצד התשואות, כדאי לא לשכוח את התנהגות "בזק" במהלך השנים האחרונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il