X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נוכח איום השביתה ביום ראשון הבא, תתכנס ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת כדי לנסות ולמצוא פיתרון הוגן לעובדים וכדי להקדים רפואה למכה הדרישה היא להחיל כל הסכם שייחתם עם האוצר גם על עובדי המגזר הפרטי
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

דיון דחוף בשביתת העובדים הסוציאליים, האמורה להתחיל ביום ראשון הקרוב, יתקיים ביום רביעי (2.3.11) בוועדת העבודה והרווחה של הכנסת. הדיון נועד למציאת פיתרון הוגן לעובדים הסוציאליים והוזמן אליו שר הרווחה והשירותים החברתיים, משה כחלון.
בתוך כך קרא יו"ר הוועדה, ח"כ חיים כץ (ליכוד), לפעול, לאלתר, לשיפור משמעותי בתנאי שכרם של העובדים, המנהלים מזה חצי שנה משא-ומתן עם האוצר ללא תוצאות גם יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, קבע כי מדובר במאבק צודק של העובדים.
איגוד העובדים הסוציאליים החליט היום (28.2.11), בגיבוי ההסתדרות, לפתוח ביום ראשון הקרוב בשביתה כללית, ללא הגבלת זמן, של עשרת אלפים עובדיו, המועסקים במגזר הציבורי, עד שיתמלאו תנאיהם.
נזקי השביתה
בד בבד דורשים ההסתדרות והאיגוד להחיל כל הסכם שייחתם עם האוצר גם על העובדים הסוציאליים במגזר הפרטי באמצעות עמותות, ארגוני המגזר השלישי וחברות כוח-אדם .40% מהשירותים שניתנים על-ידי העובדים הסוציאליים בתחומי הרווחה והבריאות מבוצעים על-ידי גופים מסוג זה המעסיקים את העובדים. כ-60% מעובדים אלה אינם זכאים לתנאים סוציאליים נדרשים, כמו קרן-השתלמות והחזר-הוצאות.
במסגרת השביתה לא יוגשו לבתי המשפט תסקירים של קציני המבחן לנוער ולמבוגרים וכתוצאה מכך עלולים עבריינים להשתחרר ממעצר, הורים גרושים לא יורשו לפגוש את ילדיהם במרכזי הקשר, לא יוגשו תסקירים בתיקי-גירושין, יבוטלו הדיונים בוועדות להפסקת-הריון ובוועדות הפסיכיאטריות לילדים ולנוער, לא יוכנו תוכניות לשיקום קשישים סיעודיים,שירותים בבתי החולים יופסקו ולא יינתנו ייעוץ והדרכה לטיפול במשפחות במצוקה.

תאריך:  28/02/2011   |   עודכן:  28/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דיון דחוף בשביתת העובדים הסוציאליים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
"שיפוצניק הונה 50 לקוחות ברחבי הארץ, הוציא מהם 2 מיליון שקל ולא נתן תמורה"    1,300 תלונות במשך חודשיים נגד קבלני שיפוצים - 750 קיבלו כסף ולא סיימו את העבודה
אסף אקרמן
כדורעף: מנכ"ל הוד השרון יעמוד על הקווים במקום קרפובסקי, שפוטר
אלעזר לוין
"נקלענו למצוקת מזומנים"    "בעלי האג"ח מאיימים ודורשים פרעון מיידי"    קבוצת משקיעים מוכנה לרכוש את החברה, תמורת פרעון החוב של 26 מיליון שקל לבעלי האג"ח    הבעלים בורנשטיין יבקש לשכנע את ביהמ"ש: הקפאה והסדר עדיפים מפירוק
איציק וולף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את מסקנות ועדת ששינסקי    36 חברי כנסת תמכו במסקנות, 8 התנגדו ואחד נמנע    שר האוצר: ששינסקי אדם אמיץ שעבר את הביקורת הקשה שהייתה מכוונת גם אלי    "לקראת סוף העשור יתחילו רווחים של מיליארדי שקלים ובמשך 50-40 שנה זה יצטבר למאות מיליארדי שקלים"
אלעזר לוין
יקנה 11% מהמניות ב-28.8 מיליון שקל - 10% מעל מחיר השוק    המנכ"ל טרמצ'י וסגניתו משתתפים ברכישה    החברה הרויחה אשתקד 35 מיליון שקל, ואלעזרא אינו רוצה להתחלק עם הציבור ברווחים    למרות המחיקה, תחויב החברה להמשיך ולפרסם דוחות כספיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il