ביריד התיירות העולמי (WTM) שנערך בנובמבר האחרון בלונדון, נחתמו עסקות בשווי של 2.3 מיליארד דולר. מדובר בגידול של 25% לעומת היריד שנערך ב-2009 - כך מדווח אתר eTourboNews.
ממחקר שערכו המציגים ביריד וחברי מועדון מרידיאן עולה כי העסקות ביריד התבצעו באמצעות חתימת חוזים במהלך האירוע וכן משאים-ומתנים שהתקיימו ביריד, ושהובילו לעסקות שייחתמו עוד בטרם קיומו של היריד הבא במהלך 2011.
ביריד WTM 2009 נחתמו עסקות בשווי של 1.139 מיליון אירו, במהלך היריד עצמו או במהלך 12 החודשים שלאחר האירוע.
96% מהמציגים ביריד ציינו כי יריד WTM חשוב לעסק שלהם, בין היתר לאור העסקות הרבות שנחתמו במהלכו.