עיתון
מעריב ישיק השבוע את עיתון סוף-השבוע החדש שלו - כך הודיע העיתון (יום ב', 28.3.11). העיתון החדש צפוי להיות רחב יותר ולכלול תכנים מ'רייטינג' ומ'את', זאת בנוסף לחלקי עיתון שישי הרגילים, ולמעט מוסף תרבות מעריב שנסגר.
הושק קמפיין חוצות לעיתון סוף-השבוע באמצעות משרד הפרסום דהבריף, שבבעלות נמרוד ניר, בנה של ג'ודי ניר-מוזס-
שלום, המחזיקה מניות בידיעות אחרונות.
עורך מעריב, אבי משולם אמר כי "זהו צעד משמעותי בדרך להפיכת סוף השבוע של מעריב לחבילת מגזינים משודרגת, איכותית ומפנקת, שכולה עונג שבת. מעתה אנחנו פונים גם לקהלים חדשים ומייצרים תכנים ממוקדים לנשים ולצעירים".