X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המסקנה האישית שלי היא שאני בן אנוש שלא משייך את עצמי לאף מדינה או דת או משטר, אני משייך את עצמי לעצמי בלבד וכך אני שומר על זהותי ולא מאפשר לגורמים אחרים לעשות זאת, כלומר ליצור לי דמות שהיא לא אני
▪  ▪  ▪

ראשית, ברצוני להבהיר שלדעתי אין לכפות אורח חיים כלשהו על אף בן אנוש. כדי להבין מה היא גזענות ומה הוא הגורם העיקרי לגזענות היה עלי להבין את עצמי או בעצם את מה שגרמו לי לחשוב שזה אני עוד מגיל צעיר מאוד.
שויכתי לדת שנקראת יהדות ולמדינה שנקראת ישראל עוד בהיותי ילד קטן ולימדו אותי שאני ושאר האנשים שבקבוצה נבדלים משאר בני האנוש בעולם ושהם שונים ממני.
בעצם ההבדלה של בן האנוש כיחיד מכל בני האנוש בעולם שאמורים להיות קהילה אחת ללא דתות ומדינות שיוצר את השוני וחוסר השוויון בין בני האנוש יוצרת את תופעת הגזענות והיא נכונה לגבי כל אחד שמשייך עצמו ומבדיל את עצמו מקהילת בני האנוש בעולם.
דוגמה: מהיום השמיני שבאתי לעולם ועברתי ברית מילה כיהודי ההורים שלי מגיל צעיר חינכו אותי והסבירו לי שאני שייך לדת שנקראת יהדות ושאני גם ישראלי שחי כאזרח במדינת ישראל עם שטח, גבולות, צבא ומשטר דמוקרטי וקפיטליסטי ושעלי להתגייס לצבא בגיל שמונה עשרה כדי לשמור על המדינה.
ניסיתי גם להבין מה רצו ממני בבית הספר כשחינכו אותי להיות ציוני ומכל הניסיונות שלי לעשות לעצמי סדר בהבנה מה זו ציונות לא הצלחתי.
מה שכן אני חושב שהבנתי כילד את המטלות שעלי לבצע לאורך חיי בשביל וכדי שהציונות תתקיים ותחזיק מעמד ואת התדמית שיצרו לי בשביל להשתייך לציונות.
חינכו אותי שהציונות היא בעצם הקמת מדינת ישראל בארץ ישראל על שטח מסוים עם גבולות וצבא שמוגדרים כשירושלים היא עיר הבירה ועיר הקודש.
חינכו אותי גם שהציונות היא בעצם הקמת מדינה שיהיה שטח ששייך ליהודים ועליו יגורו יהודים בלבד. חינכו אותי שצריך להתגייס לצבא ולהילחם כדי לשמור על הציונות. חינכו אותי גם שהציונות היא דמוקרטיה וקפיטליזם. חינכו אותי מגיל צעיר שעם הנתונים האלו אני בעצם צריך לבנות לעצמי את אישיותי ואת דמותי כציוני יהודי וכישראלי במשטר שהוא דמוקרטי וקפיטליסטי.
חינכו אותי שאני צריך להתאים את אורח החיים שלי למשטר ולאנשים שנבחרו ויבחרו כל ארבע שנים בבחירות דמוקרטיות ולבנות את עצמי ואת התדמית שלי בהתאם לחזון של אותם אנשים שנבחרו וששולטים בי ובאורח חיי. חינכו אותי שהאנשים שחלמו על החזון הציוני הם אנשים שלא יכול להיות מצב כזה שבו הם טעו בחזונם. חינכו אותי גם שהציונות זו המציאות האמיתית היחידה והיא בשבילי.
האם אותם אנשים שחינכו אותי לציונות חיים באשליה שעוברת מדור לדור ושהיא אינה יכולה להתממש לתמיד במבחן המציאות האמיתית?
לדעתי כן! החזון הציוני זוהי מציאות שהיא אשליה וכל מי שמשייך עצמו לציונות הוא נמצא במצב של הזיה ולכן הציונות לא יכולה להתקיים במציאות האמיתית.
אנסה להסביר: כדי להבין למה הציונות היא אשליה ושהחזון הציוני לא יכול להתקיים במבחן המציאות האמיתית, צריך קודם כל להבין מה היא המציאות האמיתית וכך נבין למה הציונות היא אשליה.
במציאות האמיתית כל בני האנוש בעולם הם קהילה אחת, ללא מדינות וללא גבולות וללא צבאות וללא דגלים וללא סמלים וללא המנונים וללא הציונות שגורמים להפרדה בין בני האנוש החיים בעולם.
במציאות האמיתית כל בני האנוש יגיעו למסקנה ברורה בנושא הרוחני ולכן לא יהיו דתות וכתות שגורמים להפרדה בין בני האנוש. במציאות האמיתית אין מלחמות בין בני האנוש. במציאות האמיתית בני האנוש יבינו איך להפעיל, להזין ולתחזק את גופם הפיזי ללא הרגשות הפנימיים שהם הגורם העיקרי לדעתי להיחלשות המערכת החיסונית של בן האנוש שגורמים לו לחיות ולהיות במצב של הזיה, למחלות, למשקל לא יציב, לגירושין, להתמכרויות, לתשישות, לייסורים הפנימיים, לזיקנה ואף למוות, כך שבני האנוש יוכלו להיות בריאים יותר עם תוחלת חיים ארוכים יותר ואף לא להזדקן וגם לגרום לכך שהגוף הפיזי יחדש את עצמו כל הזמן מה שיביא את בן האנוש לחיות חיי נצח.
לאחר שהסברתי איך צריכה להיות המציאות האמיתית אפשר יהיה להבין למה החזון של אנשי הציונות זהו מצב רגעי בהיסטוריה האנושית, כיוון שאנשי הציונות גרמו למצב שהחזון הציוני מבדיל את האנשים שמייחסים עצמם לציונות שהיא קבוצה שמבדילה עצמה משאר האנשים בעולם ושיוצרת מציאות שבה אין שוויון ולכן אנשים יהיו גזענים קבוצה אחת כלפי הקבוצה השנייה.
לסיכום: לדעתי החזון הציוני זה לא המציאות האמיתית שציינתי ולכן בסופו של דבר האשליה הציונית תתנפץ. כל רעיון של כל בן אנוש שמנסה ליצור מציאות אחרת מהמציאות האמיתית שציינתי יוצר לעצמו ולאנשים שמשתפים עמו פעולה למציאות שהיא אשליה שגם אם אותה מציאות שהיא אשליה מיושמת בסופו של דבר במבחן המציאות האשליה תתנפץ.
לכן, המסקנה האישית שלי היא שאני בן אנוש שלא משייך את עצמי לאף מדינה או דת או משטר, אני משייך את עצמי לעצמי בלבד וכך אני שומר על זהותי ולא מאפשר לגורמים אחרים לעשות זאת, כלומר ליצור לי דמות שהיא לא אני.
דעתי היא שכל בני האנוש בעולם הם קהילה אחת ואני חלק מקהילת בני האנוש. בעצם ההבנה שלי ושל כל אחד מאיתנו יגרום לכך שהגזענות שנוצרה כתוצאה מחוסר ההבנה בנושאים שציינתי להיעלמותה.

תאריך:  16/12/2007   |   עודכן:  16/12/2007
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה היא גזענות?
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
כנס למסגד באום אל פאחם ותסביר
את זה שם  |  16/12/07 16:40
 
- מה היא גזענות.
יוסי קרמר.  |  16/12/07 18:46
2
ובגויים לא יתחשב:יוסי,קרא הלאה
הן עם לבדד ישכון  |  16/12/07 19:45
 
- דת.
יוסי קרמר.  |  16/12/07 20:43
3
הכותב צודק ולא צודק..
דרוזי מהכרמל  |  16/12/07 20:22
 
- הפרדה.
יוסי קרמר.  |  16/12/07 20:49
 
- תגובה ליוסי
דרוזי מהכרמל  |  16/12/07 22:16
 
- תגובה לדרוזי מהכרמל.
יוסי קרמר.  |  17/12/07 09:06
4
בקיצור במציאות שלך אתה רחפן
כתום כהה  |  17/12/07 09:18
 
- אני לא רחפן אני מציאותי...
יוסי קרמר.  |  17/12/07 14:00
5
נגד האחידות שבה אתה רואה את
צלילה  |  17/12/07 10:18
6
תגובה
יוסי קרמר  |  16/11/14 13:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ענבל בר און
הרחבת מסגרת עבירת השוחד טומנת בחובה את הסיכון שתוצמד לאדם תווית פלילית של עבירת השוחד, אף שמעשהו אינו מצדיק את הקלון הרב הנלווה להרשעה בעבירה זו
נרי אבנרי
באותו זמן שתושבי שדרות ישמעו "צבע אדום", השר עמי אילון יסניף שררה. סיטואציה שבה שקרנים מסניפים את פירות שקרנותם היא בלתי סבירה ובלתי מוסרית בעליל. אני חושב שהגיע הזמן לתקוף את האמ'אמא של השקרנים...
בועז מושקוביץ
אילו הממשלה וזרועות הביטחון היו עושים את המוטל עליהם נגד הלוחמה הפסיכולוגית של רש"פ, בג"צ היה משליך מכל מדרגות בית המשפט את מגישי העתירות "לחקור את פשעי המלחמה של ישראל" והניסיון להגיש תביעות כאלה בחו"ל היה נתפש כקוריוז. ברם, יש להם דילמה קשה
פרופ' בן-עמי סלע
רעב בעולם מול השמנת-יתר: שני הפכים תולדה של אי-שיוויון ותרבות אכילה לקויה    "דווקא כאשר התקדמות טכנולוגית הפכה את ייצור המזון זול יותר, בעידן הגלובליזציה כאשר הקשר הבינלאומי והניידות והעברת משאבים בעין המדינות קלה יותר, עדיין רבים מדי רעבים"
גדי גולן
על אבנר גולדשמידט ומנחם אודם זצ"ל - מנופלי שואת יום כיפור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il