X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הגיע הזמן שאזרחי ישראל ידרשו מנבחריהם דבר אחד פשוט. לא חוכמה, רהיטות, מראה או אפילו אידיאולוגיה אלא רק יושר אישי. אם נצליח לעשות רק את זה דיינו
▪  ▪  ▪
גלאון. הצווחנית הנחקרת

בכנסת ישראל יושבים 120 ח"כים. כל אחד מהם שונה מרעהו בתפיסותיו, השקפות עולמו ודרך התנהגותו. לחלקם יש רעיונות מוזרים יותר או פחות אם כי מה שמוזר בעיני אחד יכול להחשב כסביר בעיני האחר ולהפך. אך למרות היחסיות הזו שכל אדם פלורליסט אמור לקבל וליישם מתייגת התקשורת הישראלית את רעיונותיהם של חברי כנסת מסוימים כהזויים.
מבט חטוף על רשימת הח"כים הזוכים לטיפול כזה מן התקשורת יגלה כי מדובר בח"כים ימנים אשר יושרם האישי הינו מעל לכל ספק. בני בגין, עוזי לנדאו ולאחרונה אריה אלדד זוכים לחיצי לעג על רעיונותיהם במובלע או שלא במובלע, השכם וערב, מפיהם של 'שומרי אתרוגים' למיניהם למרות שהשקפת עולמם אינה שונה מהותית מהשקפת עולמו של אריאל שרון של לפני חקירת האי היווני.
אם כן, מהו הגורם אשר הופך את האחד להזוי ואת האחר לסתם מושא לשנאה? התשובה היחידה לכך הינה היושר האישי. בניגוד למה שרבים חושבים 'שומרי האתרוגים' בתקשורת אינם משרתיהם של יוסי שריד, שמעון פרס וזהבה גלאון. אלה וגם אלה הינם משרתיהם של האדונים האמיתיים, 100 המשפחות העשירות בארץ או במילים אחרות הרבבון (מלשון רבבה) העליון. אפילו ח"כים ישרים מהשמאל כדוגמת אילן גילאון אינם זוכים לליטוף מהתקשורת אלא רק אלה אשר עננות פליליות מרחפות מעל לראשם כדוגמת זהבה גלאון המתחרה היחידה לאולמרט ולהירשזון בכמות שעות החקירה ביאח"ה.
להתייחסות זו של הרבבון העליון יש סיבה אחת אשר הוגדרה יפה ע"י בניטו מוסוליני שאמר "בכל פעם שאני יכול למנות אדם מושחת או אדם ישר, אמנה את המושחת כי אותו אוכל לקנות".
מבט חטוף על חביביהם של קובעי דעת הקהל יראה כי דוקא להם יש רעיונות הזויים: מזרח תיכון חדש, הפרטת מערכת הבריאות, בריחה מרצועת עזה או בניית חומה לכל אורך המדינה. לו לא היתה זו המציאות הייתי בטוח כי מדובר בדיסאוטופיה בסגנון 1984 של ג'ורג' אורוול. מבט יותר עמוק על רעיונות אלו יגלה כי היישום שלהם הזרים מיליארדים מכיסה של המדינה לכיסיהם של בעלי ההון. המונופולים ברשות העובדים בצמוד לכמה בעלי הון ישראלים, ביטוחי הבריאות הפרטיים וחברות הבניה שבנו את החומה המפלצתית התעשרו עוד יותר על חשבוננו.
מה שמביא למסקנה כי ההזויים האמיתיים הם אנחנו שבוחרים דווקא במושחתים. אנשי הימין שהעדיפו בשנת 1996 את ביבי על פני בני בגין (מישהו חושב שבגין אינו ראש ממשלה ראוי?) או זרקו את עוזי לנדאו אל מחוץ לכנסת אבל הצביעו לקדימה והכניסו את רוחמה אברהם ואלי אפללו, שני גאוני הדור. ואנשי השמאל שמשום מה מעדיפים את זהבה גלאון הצווחנית הנחקרת על פני אילן גילאון.
הגיע הזמן שאזרחי ישראל ידרשו מנבחריהם דבר אחד פשוט. לא חוכמה, רהיטות, מראה או אפילו אידיאולוגיה אלא רק יושר אישי. אם נצליח לעשות רק את זה דיינו.
אז תשאירו את ההזויים לאמנון אברמוביץ' וחבריו ועשו דבר אחד פשוט: אל תצביעו למפלגה שאפילו מעל לאחד מחבריה מרחפת עננה של חשד.

תאריך:  14/01/2008   |   עודכן:  14/01/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הזויים נמאסתם
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
על מה גלאון נחקרת ? ל"ת
שאלת תם  |  14/01/08 15:34
 
- לדוגמא - עיין בקישור הבא:
קורא ותיק  |  14/01/08 20:04
2
כבר מזמן שמנו לב שעיתונאינו
שירה  |  14/01/08 17:13
3
מאמר להזויים
הזז  |  14/01/08 18:22
 
- חזור לכיתה א'
הזוי מהוזז  |  14/01/08 19:34
 
- במקום תגובה הזויה אולי תציג ל"ת
עובדות מפריכות?  |  14/01/08 19:56
4
מילים כדרבנות
רק אמת  |  15/01/08 02:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס שריג
אריה בר כמו אריה בר, רוצה ללכת עם ולהרגיש בלי: גם להיות מועמד וגם לא להכריז על כך. לכן הוא גם מרשה לעצמו מה שקודמים לו לא העזו, לפחות בשבתם על כיסא מנכ"ל משרד ממשלתי ועל אחת כמה וכמה על כיסא מנכ"ל משרד הפנים
איתן גנור
ראשי האוניברסיטאות משחקים משחק כפול, על סף הפרת אמונים, בכך שלא שלחו את ה"שובתים" הביתה, לשביתה אמיתית, וללא כל שכר, מה שהיו צריכים לעשות מלכתחילה, ובכך רק גרמו להתמשכות ה"שביתה" והגדלת ניזקה. הכותב שוקל תביעת נזיקין
צ'לו רוזנברג
הכנסת מזמן הפכה להיות האכסניה של העשירים ובעלי האינטרסים. חברי הכנסת פועלים לפי הוראות ולא לפי מצפונם. נכון הם עושים זאת כאשר אדוניהם מן המפלגה מחליטים עבורם, אך במה זה שונה מפעילות למען אינטרסים של אדם אחר?
דוד שרן
נשיא ארה"ב ניסה להשפיע במקום בו הוא יכול להפעיל את מרבית כוחו וקסמו. בהגעתו לישראל, ניסה לקדם תוכנית מדינית השנויה במחלוקת בכדי לעזור לחבר. למעשה אמר כי מרבית השפעתו בימים אלה היא דווקא על הפוליטיקה בישראל
שלי יחימוביץ'
הרבה מילים נאמרו על הסכנה הנשקפת לדמוקרטיה הפרלמנטרית בשל העתקת הדיון הציבורי מן הכנסת אל כנסים פרטיים הממומנים בידי בעלי ממון    על הכנסת כאולם אירועים למיוחסים בלבד, ועל הקשר בין הפרטת בתי הסוהר להפרטת הכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il