X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה טומנים הכוכבים בחובם לילידי כל המזלות השונים בשבוע המתרגש ובא עלינו?
▪  ▪  ▪

דלי
ימים אלה מאוד משמעותיים עבורכם ולא רק בגלל תקופת יום ההולדת. החיים שלכם בסימן תזוזה קדימה. יש לכם תוכניות לעתיד ואתם מרגישים מספיק חזקים כי לממש את התוכניות שלכם ולא לחכות יותר. רק מבחינה רגשית עליכם עדיין לחכות ולא לחשוף את כל רגשותיכם. כאשר תהיו בטוחים שהקרובים לכם מרגישים כמוכם, יהיה זה הזמן הנכון להיחשף.
דגים
למרות שאתם עוברים תקופה מאוד לא קלה, הרי שבעתיד ממרחק של זמן תוכלו להגיד שזו הייתה התקופה שעיצבה את אישיותכם. אתם הולכים ומשתחררים מדברים שכובלים אתכם לדפוסי ההתנהגות שהיו לכם בעבר. למרות העובדה שמהלך זה כרוך בהרבה כאבי לב והיחשפות לנושאים כאובים במיוחד, הרי שהשכר הוא, תחושת שחרור אמיתי מכל הבחינות.
טלה
אתם עוברים תקופה מאוד מעניינת מבחינה חברתית. אנשים רבים שהכרתם בעבר אינם מעניינים אתכם יותר ויש לכם נטייה להוציא אותם מתוך חייכם. מומלץ לכם לא לנהוג בחופזה, כיוון שאתם אנשים שזקוקים לחברים ולבמה עליה תוכלו להתגאות בהישגכם. נסו לשלב בין האנשים במישור החברתי למישור המקצועי - ולהפיק את המרב משניהם.
שור
זוהי תקופה מצוינת מבחינה מקצועית לקידום היכולות האישיות והמקצועיות שלכם. למרות העובדה שעכשיו כוכב התקשורת בנסיגה ונושאי קריירה עולים על שרטון בגלל חוסר הבנה, הרי שמומלץ לכם להמשיך בתוכניותיכם מבלי לתת להפרעות חיצוניות להשפיע עליכם. נצלו את הקשיים שמביא איתו כוכב התקשורת, כדי להאיר את הליקויים הדורשים תיקון.
תאומים
בימים אלה התיישר כוכב מארס במזל שלכם לאחר חודשים ארוכים של נסיגה. עכשיו לאחר כל התקופה האחרונה אתם יודעים בדיוק היכן אתם נמצאים ומהם הציפיות שאתם יכולים לבקש מאחרים, וגם מה אתם מוכנים לתרום למען הזולת. תכנון נסיעות לחו"ל למטרות בילויים והנאה הינם הדבר הנכון לכם לעשייה בתקופה זו, ואתם עומדים ליהנות גם בזמן תכנון ובדיקת הנושא.
סרטן
מזה חודשים ארוכים שהיתם בחוסר וודאות, פחדים וקשיים מסוגים שונים שעלו מתוככם בגלל מצבכם האישי והרגשי. הייתה לכם הזדמנות להתחבר אל האני האמיתי שלכם ולהבין מהם הצרכים והדפוסים הפנימיים שלכם, המניעים אתכם להתנהגויות השונות בחייכם. אתם עומדים ליהנות ולגלות שהקרובים לכם דואגים לכם ומשתפים איתכם פעולה בכל דרך תציעו להם.
אריה
היחסים הבין אישיים שלכם עלולים לעלות על שרטון באם לא תשקיעו קצת יותר זמן ומאמץ ותתנו יותר מעצמכם. כוכב התקשורת מרקורי נמצא בנסיגה בבית הזוגיות שלכם, עובדה שהקצינה את כל הבעייתיות ביחסים הבין אישיים שלכם. אינכם יכולים יותר לטייח את העניינים ולהגיד שהם אינם קיימים. אתם חייבים להתמודד עם המציאות.
בתולה
זוהי תקופה מאוד רגישה מבחינה בריאותית. נראה שצצות אצלכם כל מיני תופעות אלרגיות משונות שהתגובה הרגשית שלכם אליהן מאוד לא נוחה ונעימה. כדי להקל על עצמכם טפלו קודם כל במישור הנפשי. הלחץ הנפשי שאתם נתונים בו לאחרונה מציף אתכם ולכן מגיעות כל התופעות הפסיכוסומאטיות. למרות זאת, אל תפסיקו את תוכניותיכם הבסיסיות.
מאזניים
מערכת העצבים שלכם רגישה במיוחד בגלל מעבר כוכב אוראנוס בבית הבריאות שלכם. מומלץ לכם להקשיב לגוף שלכם ולא להעמיס עליו מבחינה הפיזית מטלות, ובוודאי להשתדל ולהימנע מלחצים נפשיים שיעמיסו על מערכת העצבים שלכם. המערכת החיסונית שלכם זקוקה לחיזוקים, ומומלץ לכם לקחת ויטמינים ותוספי מזון מתאימים לצרכים האישיים שלכם.
עקרב
בתוך בית המשפחה שלכם חלים שינויים אשר אינם מוצאים חן בעיניכם. נראה שאתם נדרשים לתת יותר מעצמכם ולהעניק יותר תשומת לב למעגל הקרוב אליכם. הימצאות כוכב נפטון המערפל את יכולת הראייה מלמד על כך כי ייתכן ואתם שוגים בראייה הכללית שלכם ושאינכם רואים ושופטים את המציאות בצורה הנכונה.
קשת
יש לכם צורך פנימי לטפל בכל הקשור לאזור וסביבת מגוריכם. הצורך לשנות את החיצוניות באה בעקבות העובדה שאתם משתנים מבפנים ורוצים להתאים את הסביבה הקיימת לתחושות הפנימיות שלכם. מבחינה כספית אתם נמצאים בפתחו של עידן חדש. יש לכם יכולת להצליח. עליכם רק לקבל את העצות מאנשים מקצועיים ולא לחשוש מהתחלות חדשות.
גדי
אתם נמצאים בפתחה של תקופה חדשה ומאוד מעניינת אינטלקטואלית ורגשית גם יחד. מעברו של כוכב פלוטו למזל שלכם יגרום לכם לשינויים ולהחצנת כל התכונות האישיות שלכם שייתכן ואפילו אתם - לא הכרתם. יופיטר המקושר עם שפע יביא את ההזדמנויות עד לפתח ביתכם, ואילו מעבר וונוס יגרום לכם להרגיש יפים ונאהבים ותרצו לחדש ולחזק את קשריכם האישיים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  08/02/2008   |   עודכן:  08/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דר' אלי כרמון
על ארה"ב, האיחוד האירופי וישראל מוטלת חובה להגן על אזרחיהן ועל האינטרסים שלהן ושל בעלות-בריתן במזה"ת. הן חייבות לעמוד בתוקף מול "ציר ערעור היציבות" ומול התוכניות האפוקליפטיות של הקיצונים בטהרן
איתי ברק
הכנסת סערה השבוע בעקבות בקשתו של אב שכול מאולמרט "לך לבית הקברות ותתנצל בפני בני"    אהוד ברק לא היה במליאה ביום שני האחרון- אהוד לא ברח, אהוד פשוט לא הגיע    התפטרותו של אביגדור יצחקי כמשל על "אחוות לוחמים ציבורית"    והורי השכול שנותרו לבדם עם כאבם ועם עוזי דיין
אברהם (פריצי) פריד
על שריעה אנגליקנית ושיח נשים בעזה    על הדובר של אולמרט ועל הדוגמא לצה"ל    על השופט הבודק, השופט המטייח והשופט המחוק    על התחמקות הכנסת ממיסים ובמות בידור לחגיגות ה-60 ועוד
שלמה ברום
האם נכשלה מדיניות המצור על עזה כאמצעי לחץ על החמאס? השאלה האמיתית היא, האם מלכתחילה היה סיכוי של הצלחה למדיניות הזאת
יוני בן-מנחם
ארגון החמאס החליט לחדש את פיגועי ההתאבדות בישראל. ישראל חייבת להשיב בדרך היחידה שהוכיחה את עצמה בעבר: חיסולים ממוקדים של ראשי חמאס. פעולה כזו עשויה גם להאיץ את המגעים לשחרורו של גלעד שליט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il