X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
במנשר שפירסם רבה הראשי של מזכרת בתיה, הרב אפרים זלמנוביץ, הוא מביא סימוכין לכך מן הכתובים וקובע כי גם אם בכל זאת תקום מדינה כזו בהחלטת האו"ם - סופה ליפול. עם זאת הוא מביע את דעתו כי אם אומנם תוכר המדינה החדשה, יהיה על ישראל לציית להחלטה
▪  ▪  ▪
הרב אפרים זלמנוביץ

בהסתמך על התנ"ך אין למדינת פלשתין, אם אכן תקום, תקומה. נאמר בו, במפורש, שארץ ישראל לגבולותיה שייכת לעם ישראל בלבד. זו, בכל אופן, ההבטחה האלוהית שניתנה לאבות האומה - אברהם, יצחק ויעקב.
במנשר שפירסם היום (יום ג', 6 בספטמבר) רבה הראשי של המושבה מזכרת בתיה, אפרים זלמנוביץ, נאמר בין היתר: "גם אם קום תקום מדינת פלשתין - היא עתידה, בסופו של דבר, ליפול ואין לה עתיד".
הרב זלמנוביץ, דמות חינוכית, והנחשב לאחד מבכירי הרבנים בארץ, מדגיש במנשר שלו כי אין בתורת ישראל, שבה מאמינים גם הנוצרים והמוסלמים, אזכור כלשהו על עוד מדינה שתקום בגבולות ההבטחה. יתר על כן: נאמר בה כי זו הארץ היחידה בעולם כולו המובטחת ליהודים בלבד.
אם חלילה
סימוכין לדבריו מוצא הרב בפסוקי התורה: "והבאתי אתכם אל הארץ אשר נשאתי את ידי לתת אותה לאברהם, ליצחק וליעקב, ונתתי אותה לכם מורשה, אני ה' (שמות ו', ה'); וכן: "ביום ההוא כרת ה' את אברם ברית לאמר: לזרעך נתתי את הארץ הזאת מנהר מצרים עד הנהר הגדול, נהר פרת" (בראשית ט"ו, ח"י).
במנשר שלו מביע הרב זלמנוביץ את דעתו כי אם, חלילה, תוכר מדינת פלשתין על-ידי האו"ם, יהיה על מדינת ישראל להכיר בקיומה, שכן על-פי הרמב"ן, היהודים חייבים לקבל רישיון מאומות העולם לאחיזתנו בארץ.
לדברי הרב, אם יוחלט שעל ישראל למסור בידי הערבים שטחים מארץ ישראל כדי להקים עליה את המדינה ה-194 בחבר העמים - הרי שיש לעשות זאת. "נקבל את ההחלטה" - מייעץ הרב - "הגם שהיא עתידה להיות רועץ לשלום". במקרה שכזה צופה הרב ש"הטרור יגבר בה ויטיל על ישראל משימה ביטחונית כמעט בלתי אפשרית, עד כדי כך שיתכן שהיא תיאלץ, אולי, לשוב ולשחרר את השטחים מעול הזרים"

תאריך:  06/09/2011   |   עודכן:  06/09/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
מי שהייתה ראש לשכתו של ראש הממשלה לשעבר לא תמסור לשופטים את גירסתה - בהמשך לשמירתה על שתיקה במשטרה    תוקפת בחריפות את הפרקליטות: "החליטה מראש להפיל ראש ממשלה מכהן"
איציק וולף
מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות בישראל פנה למנכ"ל חברת טורקיש איירליינס וביקש ממנו לוותר על דמי ביטול הטיסות של ישראלים בחברתו    "האופן שבו תטפל בסוגיה זו תשפיע באופן ניכר על רצונם של נוסעים ישראלים לטוס בחברת טורקיש איירליינס בעתיד"
עופר וולפסון
לאחר שצלחו באיום החרם על שופרסל, עוברת אגודת הסטודנטים של תל אביב ליצרנית החלב שהפכה לאחד מסמלי המאבק    מאיימת בחרם על מוצריה החל מה-12 בספטמבר
עידן יוסף
דיון סוער בוועדת החוקה על הוצאת צווי הרחקה והסכמה בין הח"כים שמדובר באקט פסול    משרד הביטחון: לא היו ראיות שיכלו להבשיל להגשת כתב אישום    נציגי השב"כ זומנו ולא הגיעו    יו"ר הוועדה ידרוש דיון בהשתתפות היועמ"ש
זיו אברג'יל
האירוע התרחש בהיכל התהילה של הפועל באר שבע באצטדיון וסרמיל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il