X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תחזית שבועית כללית לילידי כל המזלות
▪  ▪  ▪

דלי
בימים אלה מתיישר כוכב התקשורת במזל שלכם ומביא לסיומה תקופה מאוד לא נוחה ונעימה עבורכם. ייתכן ותצטרכו לבחון מחדש את מערכות היחסים והשותפויות בחייכם, ולעשות הערכה מחודשת לגבי מיהם האנשים המתאימים לכם ביותר להמשך דרככם. אל תהססו לעשות שינויים דרסטיים במקום בו תבינו כי הגיע הזמן לסיים פרק בחיים ולהתחיל בחדש.
דגים
בתקופה האחרונה יצא לכם כמה וכמה פעמים להקשיב לאני הפנימי שלכם ולקבל הכוונה אישית. באופן כללי אתם מזל בעל יכולת הבנה מעמיקה לבעיות הזולת, כך שאין לכם בעיה להכיל צרות של אחרים. ואולם, בתקופה האחרונה נזקקתם לכל הכוח על-מנת לשמר את מעט האנרגיה שנותרה בכם לאחר שנתתם מעצמכם באופן כל כך חופשי ובלתי מבוקר לאחרים.
טלה
האנשים בסביבה הקרובה מטרידים אתכם וניתן אף לומר מציקים לכם. נראה שההתנהגות הכללית שלכם מעלה כלפיכם טענות שונות שעד היום לא היה לכם נוח להתמודד איתם. ואולם, לא תהיה לכם ברירה אלא להקשיב. היכולת שלכם ללמוד מטעויות גברה ולכן תוכלו להתעלות מעל מצבים לא נעימים, כך שתוכלו לשפר לעצמכם את מעמדכם בקריירה.
שור
אתם מתחבטים קשות בנושאים כלכליים. נראה שהתוכניות שלכם יצאו מכלל שליטה והדברים כלל אינם תלויים בכם/ברצונותיכם או במעשיכם. עובדה זו גורמת לכם להבין שאתם חייבים לשחרר שליטה ואין לכם יכולת לנהל את החיים של הקרובים לכם, גם אם אתם בטוחים שאתם פועלים לטובתם. זה הזמן ליצור זמן איכות עם המשפחה ולקבל מהם את התמיכה לה אתם זקוקים.
תאומים
אלה ימים בהם אתם חשים חוסר מנוחה נפשית. גם אם אתם בפעולה אינטנסיבית בסופו של דבר במקום לחוש בסיפוק, אתם חשים בריקנות. כל זה קורה בגלל העובדה שאתם נמצאים עכשיו בתקופה שהיא בין שתי תקופות בחיים. העבר כבר אינו מתאים לכם, ואילו העתיד עדיין אינו ידוע. ההתנהגות הנכונה בתקופה זו היא ללמוד לזרום ולהניח לחיים לזרום בקצב שהם מתווים.
סרטן
לאחר תקופה ארוכה בה שהה כוכב האנרגיה מארס בבית תת ההכרה שלכם והפך בחצי שנה האחרונה את עולמכם, הרי שעכשיו הדברים כבר ברורים. אתם יודעים היכן אתם נמצאים מבחינה אישית ומקצועית ובעיקר, אתם יודעים מיהם האנשים המתאימים לכם שעליהם אתם יכולים לסמוך בכל מצב ומקרה. אתם יכולים להרשות לעצמכם לנוח ולהירגע.
אריה
כבר תקופה ארוכה שאתם חשים שאינכם כתמול שלשום מבחינה חברתית. יש בכם צורך כמעט נואש להכרה אישית ואולם לאחרונה התאכזבתם מכל כך הרבה אנשים, עד שאתם מרגישים שאתם רוצים להתבודד עד שתחליטו מה אתם רוצים לעשות. הנושא הזוגי הקשור בשותפויות של חייכם, עולה אצלכם בכל פעם מחדש כיוון שברגע שתפתרו אותו - תוכלו להתפנות לשאר הנושאים.
בתולה
זה הזמן הנכון עבורכם להשקיע את מקסימום האנרגיה בנושאי עבודה. כבר תקופה ארוכה אתם מנסים להוכיח שאתם יכולים ומסוגלים לקחת על עצמכם פרויקטים כבדי משקל, והתהפוכות שאתם עוברים בחייכם רק גורמים לכם להתחשל. אתם אכן מצליחים להוכיח ששום דבר לא יכול להפיל אתכם ויש לכם יכולת וסיבולת פיזית לשרוד כל תקופה קשה ולצאת ממנה מחוזקים.
מאזניים
לאחר תקופה ארוכה וקשה מבחינה אישית ובריאותית אתם מרגישים שהכוחות חוזרים אליכם ושוב אתם יכולים להמשיך בשגרת החיים. ואולם לפני שאתם ממשיכים באחריות הרגילה של החיים מומלץ לכם לקחת פסק זמן ולהרשות לעצמכם הפוגה קלה. זה הזמן למלא את המצברים מחדש, להתרחק מאנרגיות שליליות ולהיטען מחדש בדרך שתגרום לכם להרגיש מחוזקים.
עקרב
אתם מצפים שהסביבה הקרובה תבוא לקראתכם ותבין את דרך חייכם והתנהגותכם. ואכן אתם מקבלים תמיכה גם מאנשים שלא ציפיתם מהם שיבואו לקראתכם. אתם נמצאים עכשיו בהתחלה חדשה ואולם נראה שהקונפליקטים ביניכם לבין שאר בני המשפחה יכולים לגרום לקשיי תקשורת. עליכם להקפיד להיות קשובים גם לקרובים לכם ולשמוע את דעתם עד הסוף...
קשת
בימים אלה נמצא כוכב הלחימה מארס במעלות האחרונות בבית השותפויות שלכם. משמעות עובדה זו היא כי אלו שנולדו בסוף המזל מרגישים חוסר סבלנות קיצוני, כך שסף הסיבולת שלכם כל כך נמוך שאתם ממהרים לריב ולאבד שליטה. שאר ילידי המזל, הגיע הזמן שלכם לתכנן תוכניות לטווח הקרוב, כיוון שהשיממון הרגשי בו אתם חיים עומד לפוג.
גדי
אתם נמצאים בהתחלה חדשה מבחינה כספית. התקופה מצוינת עבורכם לבצע עסקות שונות. לאחר תקופת יום ההולדת נפתחה עבורכם דלת ההזדמנויות וחבל יהיה לכם לפספס הזדמנויות זו. השבוע מתיישר כוכב התקשורת שהיה בנסיגה במזל שלכם ומשבוע הבא - הכול נפתח בעבורכם בדיוק בתחומים החשובים לכם בנושאי כספים.

* מומלץ לקרוא ביחד עם מזל האופק.
* התחזית הינה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית.
תאריך:  21/02/2008   |   עודכן:  21/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל רבינוביץ'
רשימה זו רוצה להתמקד בעובדה המצערת כי רק עתה, מעשה פלאים, ישנם קולות בתקשורת (הפוליטית) בישראל, העושים פתע פתאום דה-לגיטימציה וסתימת פיות לאותם אזרחים המבקשים את התפטרותו של ראש הממשלה - בשל היותם הורים שכולים!
פרופ' דורון זגר
השתלת תומכונים משחררי תרופה מחייבת מתן ממושך מאוד של טיפול באספירין יחד עם פלביקס    משך הטיפול הנחוץ בחולים אלה אינו ברור עדיין, אך מדובר במספר שנים לפחות ויש אף הסבורים שמדובר בטיפול לכל החיים
יוני בן מנחם
הסכנה האירנית ואיומי "המלחמה הפתוחה" של חסן נסראללה מעיבים על התהליך המדיני בין ישראל לפלשתינים. ישראל צריכה להיערך לאפשרות שתהליך אנאפוליס יקרוס ולהתכונן לעימות צבאי עם ארגוני המחבלים ברצועת עזה ולהתקפות טרור על יעדים ישראלים ויהודים בעולם
שמואל קופר
"על-פי השקפת היהדות, אהבה היא דבר שנבנה על-ידי אנשים, לא דבר שמוצאים אותו. בעצם המילים "מציאת אהבה" גלומה ההשקפה החילונית המתייחסת לאהבה כאל איזו ריאקציה כימית בין שני גופים, הנמשכים אחד אל השני או נדחים אחד מפני רעהו. מה שנקרא בלשון העם: 'כימיה'"
עו"ד אברהם פכטר
האזהרה של היועץ לענייני טרור על סכנה מוחשית לישראלים בחו"ל וליוצאים לחו"ל לכל העולם (בעקבות חיסול מורנייה) - היתה הודעת פאניקה יותר מאזהרה. דיווח התקשורת סופת גשמים, רוחות, שלג וסערה, נעשה בצורת פאניקה ולא כמסירת אינפורמציה - הגיעה העת לביקורת ואיזון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il