X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רכבו על שבילים קיימים בלבד, אין לרכוב בשבילים אסורים לרכיבה ולפתוח שבילים חדשים בשטח ללא אישור הרשויות
▪  ▪  ▪

1) חבישת קסדה-קסדות ואמצעי מיגון ככלל מצילות חיים ופציעות, יש להשתמש בהם בכל רכיבה באופניים ללא קשר לזמן הרכיבה ואופי הרכיבה.
2) לפני הרכיבה על האופניים בדקו את תקינותם של האופניים - את לחץ האוויר בצמיגים (לפי הוראות יצרן) את תקינותה של מערכת הבלמים וחיבורי הגלגלים לשילדה. התאימו את גובה הכיסא לרוכב - ישיבה נכונה היא כאשר כריות האצבעות נוגעות ברצפה.
3) רכבו על שבילים קיימים בלבד, אין לרכוב בשבילים אסורים לרכיבה ולפתוח שבילים חדשים בשטח ללא אישור הרשויות. יש לכבד את הרשויות המנהלות את השטח. ותרו על רוח ההרפתקנות בשטח לא מוכר, אתם עלולים לא לראות בורות ומכשולים בדרך. התייעצו עם רוכבים מנוסים אשר מכירים את השטח, כמו כן ניתן למצוא עשרות מסלולים לטיולי אופניים באתרי האופניים ברשת וספרי מסלולי אופניים.
4) צאו תמיד עם עוד רוכב אחד לפחות ורצוי שיהיה מנוסה או לחלופין הצטרפו לקבוצת רכיבה או טיול אופניים מודרך על-ידי מדריך מוסמך.
5) מומלץ ואפילו חובה להצטייד בטלפון נייד (לפחות אחד), מפה מעודכנת (1:50000 לפחות או/ו מפת שבילי אופניים), עזרה ראשונה (מומלץ לעבור קורס מגישי עזרה ראשונה-לא יקר ומציל חיים), מים ומזון בסיסי בהתאם לזמן הרכיבה ותנאי מזג האוויר וכמובן "עזרה ראשונה" לאופניים (משאבה, פנימית ספייר וכו').
6) רכיבה על כבישים - רצוי להימנע מרכיבה על כביש סואן, אך כאשר רוכבים על הכביש יש להכיר את חוקי התנועה ולנהוג על פיהם, לרכב בשולי הדרך או קרוב ככל שניתן למדרכה הימנית, צייתו לרמזורים ותמרורים הם כמובן חלים גם עליכם, צמתים חצו במעבר חציה ברגל עם האופניים ביד.
7) רכיבה בשעות הלילה - כדאי להימנע מרכיבה על אופניים בשעות החשיכה אך אם רוכבים בשעות אלה יש להקפיד על אמצעי תאורה, מחזירי אור ועל לבוש בהיר.
8) ברכיבה בשטח יש לשמור על הטבע נקי, לסגור שערי בקר, לא לחתוך גדרות, לא להיכנס לשטחים חקלאים ולקטוף יבול.
9) הימנעו מהפתעות ברכיבה - התאימו את מהירות הרכיבה לתנאי השטח ולשאר המשתמשים בשבילים (רכבים, בני אדם, חיות, רוכבים אחרים וכו').
10) והכי חשוב תהנו מהרכיבה ומהטבע.

Go-Ride טיולי אופניים וימי כיף
מדריך טיולי אופניים מוסמך. מבעלי go-ride טיולי אופניים השכרה ו- ימי כיף.
תאריך:  23/02/2008   |   עודכן:  23/02/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן מנחם
ההצהרה של בכיר באש"ף כי הפלשתינים עשויים להכריז על עצמאות חד-צדדית כפי שעשתה קוסובו היא בלון ניסוי שנועד להפעיל לחץ על ישראל במשא-ומתן על הסדר הקבע
איתי ברק
לקדימה כמפלגה המנסה לפנות למספר הבוחרים הגדול ביותר, נטייה לקשט את רשימתה לכנסת באישי מחמד. כמו לפי נוסחא, תכיל הרשימה לכנסת בן מיעוטים, עולה מרוסיה, עולה מאתיופיה, מתנחל וגם כמה נשים    לשלמה מולא, חבר הכנסת השני מבני העדה האתיופית, אסור להיות פוליטיקאי המחמד של אף אחד, רבה המלאכה המשחרת לטיפולו. הצלחתו תהיה גם הצלחתנו אנו
אייל זיסר
בסוריה יש המהרהרים בצורך בשינוי המשטר, אך ככל הנראה, אין סכנה מיידית לקיומו של המשטר    בין אם סוריה תחתום איתנו על הסכם שלום ובין אם לא, היא תמשיך להיות מדינה נחשלת, אבל לפחות מדינה המעניקה יציבות לתושביה
רמי גינת
לעתידה של מצרים, תהיה השפעה גדולה מאוד על עתיד המרחב בו אנו חיים, וכרגע הוא עדיין לוט בערפל
ד"ר חיים משגב
בכך שהוא מבקש ליצור חסינות מדומה לבית הנשיא מפני בדיקת תקינות התנהלותו, ממשיך שמעון פרס במלחמה שבה פתח ראש הממשלה - מיטיבו ומי שדאג לבחירתו - נגד מבקר המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il