X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
מחפשים בילוי מיוחד ומחמם בסוף שבוע חורפי? אתם מוזמנים להגיע לגלריה "הרוח בהרים" המקורה והמחוממת, ששוכנת בקיבוץ צובה ולפגוש ביצירותיהם של אמנים המתגוררים ויוצרים בהרי ירושלים ומשתייכים למועדון "אמני ההר"- מועדון חדש שפתח בפעם הראשונה את שעריו לקהל הרחב ולשוחרי האמנות ומקיים תערוכת יצירות אמנות במסגרת פסטיבל היין של יואב – יהודה
▪  ▪  ▪
רותי פינס [יח"צ]

התערוכה שנפתחה בהצלחה גדולה בסוף השבוע שעבר, נמצאת כעת בעיצומה, ולכם יש הזדמנות לנצל את סוף השבוע האחרון (24.11-26.11) וליהנות ממגוון יצירות אמנות אקלקטי, יין משובח, מופע מוזיקה, מספר סיפורים ומכירה פומבית.
מאות מבקרים הגיעו לפתיחת התערוכה המתקיימת מזה שבועיים בגלריה "הרוח בהרים" שבקיבוץ צובה. המבקרים התחממו מכוס תה חם או כוס יין משובח ונהנו מאמנות במיטבה. בין כתלי הגלריה המקורה והמחוממת נשמעו ביום שישי בצהריים צלילי גיטרה ענוגים מתוך המופע "קסם הגיטרה" של האומן שי סובול. האווירה במקום אינטימית מאד, האומנים נמצאים במקום ומקבלים את פני הקהל, מספרים על שיטות העבודה שלהם ומציעים למכירה חפצי אמנות יפיפיים ומיוחדים במחירים סבירים.
בסוף השבוע האחרון לתערוכה מצפה למבקרים הפנינג אמיתי של תרבות ויצירה.
ביום ה', 24.11.11 בשעה 21:00 - יופיע מספר הסיפורים, יעקב קלי, במופע "חפצים מספרים", מופע אינטראקטיבי מרתק ומרגש המחזיר את המשתתפים אחורה במכונת הזמן באמצעות חפצים מיוחדים מאוספיו של יעקב קלי- "המחסן של סבא".
ביום ו', 25.11.11 בשעה 14:00- תופיע הזמרת יעל בדיחי במופע " נשיקות מתוקות מיין"- מופע עליז ותוסס של שירים וסיפורים על אהבה, שמחה ויין בעברית, צרפתית, לאדינו ואנגלית.
במוצ"ש בשעה 21:00 ייחתם סוף השבוע בשיאו באירוע מיוחד לכבוד נעילת התערוכה - מכירה פומבית של מוצגי התערוכה "נכנס יין יצא סוד".
המכירה הפומבית היא הזדמנות להעשיר ביצירות אמנות רעננות, חדשניות ומלאות תוכן והבעה את הבית, את המשרד ואת המרחב הציבורי בו אתם נוהגים לשהות. הפתגם הידוע "נכנס יין יצא סוד" היווה השראה אומנותית לאומנים השונים והוביל אותם למרחבי יצירה מגוונים להפליא.
דוגמאות למוצגים שיעמדו במכירה הפומבית:
גילית רונן-לוין, קרמיקאית, יצרה שלישית כדים - "כלים שתויים". הכדים מרקדים זה לעומת זה כשיכורים, כאשר גופם סדוק ומן הסדק נובעות טיפות סגלגלות של יין.
עבור שרון סהר, חרש עץ וברזל, הסוד הוא המילה הכתובה. לכן עיצב בעץ מיצב מרשים: שולחן כתיבה ימי ביניימי, בקבוק יין, כוס, ספר פתוח עם עט נובע מונח עליו, ומעל אלה- מדף אשר מגובבים עליו ספרים אין ספור... והיד נמשכת אל הספרים לדפדף, ורק כשהספר כבר בידך אתה מבחין בכך שהוא עשוי כולו עץ, והדפדוף הוא בדמיון בלבד.
השתייה, עבור יהודית יונגרייס -אבישר הקרמיקאית, היא הזדמנות לפתיחות, הסוד היוצא הופך את השניים לשותפים. שני בקבוקי יין, מחומר ממוחזר, נפתחים זה אל זו. החלל הריק של הבקבוקים הופך למרחב פתוח להכיל, והם רוכנים זה אל זו, ונדמה שעוד רגע, נוגעים והופכים לאחד.
הגלריה ממוקמת במבנה מיוחד במינו, ספון עץ, המכניס את הטבע פנימה וטומן בחובו את סוד האמנות של הרי יהודה. מתוך הגלריה מהדהדים קולות הפיסול, הציור, הפסיפס, הקרמיקה, העץ, האש והברזל בתיבול מופעי תיאטרון ומוזיקה המשתלבים כולם לצליל אחד, מגובש וייחודי. גלריית "הרוח בהרים" קוראת לכל חובבי האמנות באשר הם להתארח בתערוכת 'כשנכנס יין, יצא סוד'.
'אמני ההר' הוא מועדון אמנים שקם בחסותה של המועצה האזורית מטה יהודה המונה 23 אמנים מתחומים מגוונים, כאשר מתוכם 4 אמני במה. כל האמנים גרים ביישובים הנמצאים בדרך לירושלים בין שער הגיא לבית זית. המועדון פועל בתמיכת המועצה המאמינה כי אמנות היא עיסוק לגיטימי וככזה בחרה לקדם אותה מתוך הבנה של הערך המוסף שהיא נותנת לתרבות ולהוויה הישראלית.
יש ליצור קשר מראש לקבלת הזמנות. הכניסה לגלריה ולתערוכה הינה ללא תשלום.
לקבלת הזמנות למכירה הפומבית ללא תשלום, ולהזמנת כרטיסים למופעים צרו קשר בכתובת מייל זו
או במספר הטלפון: 02-5345535
לקטלוג התערוכה לחץ כאן
לאתר "אמני ההר" לחץ כאן
בכל עת בה הגלריה פתוחה מוזמן הקהל להתכבד בכיבוד קל ואיכותי במחירים נוחים, כמו גם יין מיקב צובה הסמוך.
שעות הפתיחה של הגלריה:
יום חמישי 18.00-22.00
יום ו' 10.00-16.00
יום שבת 10.00-23.00

תאריך:  24/11/2011   |   עודכן:  24/11/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זהר נוי
הספר הראשון על-רקע מחאת האהלים והמאבק החברתי הגדול יצא בימים אלה לאור. זרעי קיץ מאת גלית מור גנדלמן בהוצאת מסדה וליברוס הוא רומן אהבה ומתח הנקרא בשקיקה עד הסוף המפתיע. לראשונה, הצליחה הסופרת להוציא לאור ספר קולח וייחודי, שראה אור בטרם התפנו אוהלי מאהל המחאה הגדולה של קיץ 2011.
דב גרינבלט
החברה להגנת הטבע יוצאת בקמפיין ציבורי למען השבת מים לטבע, בעקבות הכוונות להפחית את כמות המים המסופקת לטבע, מ – 15 מלמ"ק שניתנו השנה ל – 10 מלמ"ק בלבד בשנת 2012
זהר נוי
מג'יקג'ק ווקלטק בע"מ (Nasdaq:CALL), המומחים לקול שהמציאו את הקול על גבי פרוטוקול אינטרנט (VOIP) ומכרו יותר משמונה מיליון מכשיריmagicJacks® , הודיעה היום ששני קמעונאים גדולים מדווחים על המכירות הגדולות ביותר אי פעם של מוצרי magicJack. כעת יש רק שני קמעונאים גדולים עם מלאי מספיק של magicJack PLUS שיכולים לעמוד בביקוש. החברה מצפה שמכירות של מכשירי magicJack יהיו בערך 400,000 עד 500,000 בתקופה של 90 יום שהתחילה בספטמבר
תום וגנר
לאחר שנים של הפוגה, המאבק נגד הכפייה הדתית חוזר לרחובות ירושלים: ביום הבינלאומי נגד אלימות נשים, ה- 25.11 יתכנסו זמרות ירושלמיות להופעת חוצות שמארגנת תנועת "ישראל חופשית" כמחאה נגד הניסיונות של הסיעות החרדיות בעיריית ירושלים למנוע הופעת נשים באירועים הממומנים ע"י העירייה: "סתימת פיות – זו אלימות נגד נשים"
חן מחלב
מכון התקנים הישראלי בקמפיין חדש המזכיר לציבור: לא בטוח שזה בטוח בלי אישור של מכון התקנים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il