X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למראה שלוליות הדמים של האובדים בסערה סברנו לרגע, בתמימות מתעתעת, כי לב רחום וחנון יראה ללבב לא שיערנו עד כמה הציניות המרושעת שלכם תיקח אתכם למחוזות קטנוניים, של קנאה, צרות עין וצרות אופקים
▪  ▪  ▪
עיתונאים מרושעים [צילום: עומר שיקלר]

בשם הקדושים הנרצחים, הרשו לנו, אדוני הממלכה, לבקש סליחה ומחילה על כך שמשכנו אלינו - בטעות מצערת - מעט חמלה והזדהות; גילויים נדירים ביחס לאספסוף שכמותנו.
בהלתכם הייתה מובנת: גניבת המסך עלולה הייתה עוד לשחק לרעתכם ולעלות ביוקר לכם ולבני טיפוחכם במשכן הכנסת וסביב שולחן הממשלה. על-כן, טכניקת ה"הישרדות" - הפקה ישראלית בלעדית כבר למעלה משני עשורים (נחלת כל הערוצים) - העלתה באוב את דמותו של יצחק רבין המנוח, הגתה השתלחות מחודשת בתלמידי חכמים דגולים, וקראה להוזלת ערכם האנושי (הבלתי מעורער) של פרחי החינוך הציוני-דתי.
שוב אותן דמויות עיתונאיות ססגוניות, המבקשות בכל מחיר התלהטות רוחות, התלקחות יצרים, זריעת שנאה והפצת מדון; בצפייה דרוכה לקראת כותרות אדומות הרבה יותר ביום המחרת.
שכחנו כביכול כולנו, כי שמונה משפחות עדיין מתבוססות בים-יגונם, העולה מדי יום על גדותיו. תאווי המלחמה מבית; רודפי פרסום, קדימונים וכותרות; משוללי רגש אנושי בסיסי; כבר משקללים את אירוע הדמים במאזן ההשפעה העיתונאי פוליטי. זוהי - מיותר להוסיף - עיתונות במיטבה; כלב-השמירה של הדמוקרטיה. אות ומופת לאנושיות, מוסר ואתיקה - נר לרגליהם של כותבים ומדווחים מצוק העתים.
אנו - בני דור האור והדרור (!), חובשי ספסלי בתי המדרש - כבר מכירים אתכם היטב, עיתונאים קטנים שלנו. טעות הייתה מלכתחילה לעצור מתלמודנו ולהביט בפניכם, נוכח המיקרופון השלוף והמצלמה המאיימת. למראה שלוליות הדמים של האובדים בסערה, טרם נקוו אלי בור תחתיות - סברנו לרגע, בתמימות מתעתעת, באמונת פתאים, כי לב רחום וחנון יראה ללבב. לא שיערנו עד כמה הציניות המרושעת שלכם תיקח אתכם למחוזות רחוקים, קטנוניים, של קנאה, תחרות, צרות עין וצרות אופקים.
עברתם מהר מדי, עיתונאים קטנים ורדודים, אל הכרוניקה העיתונאית הצרה, הקרה, היבשה והצחיחה שלכם, המתבייתת על מטרות דמה של מתח ופעולה; המבקשת, בצר לה, להצית את הדמיון החולני-הפרוע, ולזעזע בכך, למראית עין בלבד, את יסודות מערכי השליטה הבלתי מעורערים שלכם; אליטות ההון, השלטון והעיתון.
באין רגש אנושי-מוסרי ותחושת אחריות ציבורית ו/או לאומית, המחייבים אתכם בחוק ו/או בתקנון; כערכאה עליונה, ראשונה ואחרונה; הכל אפוא שריר ומותר לכם, עיתונאים מהירים ונמהרים; חורצי דין בלא משפט, מחוללי ריב ומדון, טופלי עלילות, מוציאי דיבת הארץ רעה.
החדשות נשארו בעינן ואין לנו עניין להתמקח עמכם, מושכי החוטים הלאומיים. חמד בחורים נעקד על מזבח רעיונות השווא של בובות העץ והפלסטיק שלכם; אלו ששלחתם בתחכום-לא-תחכום אל קדמת הבמה הפוליטית, המצייתים לכל רעד ונענוע בחוטי הניילון השקופים (לכאורה לא נראים) שבידיכם. אנו איננו חלק מאופרת הסבון הנלעגת הזאת, מקפיאת הדם, על-רקע טרגדיות אישיות-משפחתיות, אסונות לאומיים וסיכונים קיומיים עתידיים. אל תכסו בהבל פיכם המרושע את דמי אחינו הניגרים בחוצות.
העצה הייעוצה למסתופפים באוהלה-של-תורה היא להמשיך לשמור על הפרופיל הנמוך. מצעד המתחסדים אל היכלותיכם מבקש להתפרנס מאמפתיה ציבורית ככלי תעמולה זול, ולייצר הזדהות קהל הצופים עם דמותו הפוליטית - הרגישה והאנושית לכאורה - של המבקר הידוען, שלפתע פיו ולשונו אינם פוסקים מלדקלם נכונה את פסוקי השעה, הערבים לאוזניכם.
מצעד החינוך היהודי-אמוני חייב להימשך רחוק ככל הניתן ממצלמות הטלוויזיה. הישרדות העם - בחומר וברוח - אין בה כמלוא נימה עם 'הישרדות' הרפתקנית מצולמת באיי הים. אתגרי הקיום הלאומיים תובעים את עלבונם מידי העתודה האנושית המסולאת בפז; זוהי המלוטשת בידי אמן כבר ארבעה דורות (נחלת מהפיכת 'הכיפה-הסרוגה') לכדי תוצר ערכי מרשים רב אנפין ורב מימדים.

תאריך:  14/03/2008   |   עודכן:  14/03/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עיתונאים - סליחה על גניבת המסך!
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
נאה ונאות דרשת ל"ת
א מ רול  |  14/03/08 20:10
2
מגש הכסף של מדינת ישראל
ש.נ  |  14/03/08 22:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
האתר הקסום, שהיווה בעבר מוקד-משיכה לחובבי-טבע ולסתם מטיילים של שבת, שובק-חיים; הברושים המעטים שנותרו בו גוועים בגלל מחלה מסתורית הפוקדת אותם
בועז מושקוביץ
תלמידי הישיבה הם אלה שהיו חייבים לעמוד בפתח הבניין, אוחזים ידיים, חוסמים בגופם את הכניסה לשרת החינוך    בטייבה מזוזה בעיריה נחשבת "פגיעה ברגשות התושבים"
גורי גרוסמן
מבחר ציטוטים מפי ערביי ישראל, מבהיר למי שמסרב להבין שדין אחד לישובים היהודים בגליל וביו"ש בעיניהם - כולם התנחלויות בלתי חוקיות
רועי קונפינו, מרדכי קרמניצר
הצעות החוק המציעות לבטל או לצמצם מאוד את השימוש בסבירות בכל הקשור להגנה עצמית בהקשר של פריצה, אינן ראויות    הפתרון: הגדלת משאבי המשטרה ושיפורה
ספי סגל
יאיר לפיד ב"סקופ": החרדים סחטנים    ועוד אחד: אחרי שנתיים שבהם כיהנו כסחטני-מחמד הם מעיזים לדרוש את האתנן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il