X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
אנליסט בכיר בחברת EMA מצביע על כך שהשילוב בין dynaTrace לGomez יוצר הצעה ייחודית ללא מענה מצד המתחרים
▪  ▪  ▪

חברת האנליסטים Enterprise Management Assocaiates (EMA) ציינה בדוח שערכה כי הרכישה של חברת dynaTrace על-ידי Compuware מספקת ללקוחות החברה טווח יכולות ללא מתחרים, המחזק את ההובלה של Compuware בשוק ניהול ביצועי היישומים (APM). Compuware מיוצגת בישראל על-ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.
בדוח המקוצר של EMA המתפרסם תחת הכותרת " Compuware רוכשת את dynaTrace כדי לחזק את ההובלה בתחום ניהול שירותי יישומים", מציין דניס דרוגת', נשיא החברה, כי: "היכולות שרכשה Compuware באמצעות dynaTrace מדויקות ברמה כירורגית גם מנקודת מבט טכנית וגם תחרותית. הרכישה צפויה לחזק בצורה משמעותית את Compuware מול מתחרים כמו CA ו- HP עם הצעות חזקות להפעלה מחודשת, ובמקביל היא תסייע להרחיב את הערך האסטרטגי לסביבות ה- IT של לקוחות המחפשים אינטגרציה רחבה יותר בתהליכים וטכנולוגיה לרוחב מספר קבוצות ב-IT".
דורגת' ממשיך וכותב כי: "העובדה כי Compuware היא כבר מובילה חזקה בתחום ניהול ביצועי היישומים, הופכת את הרכישה של dynaTrace למרשימה אף יותר. EMA צופה כי השילוב בין היכולות – של dynaTrace וגומז (Gomez) – יהפוך במהירות סמל לתכנון האסטרטגי של Compuware, יספק שירות ללקוחות ויהווה גורם צמיחה עבור Compuware.
"הניתוח של EMA מהווה הוכחה נוספת לחוזק ולהובלה שלנו בשוק ה- APM", אמר ברוס רידינג, מנכ"ל חטיבת ה- APM של Compuware. "תמיד היינו גאים בערך, ללא תחרות, שמספקים פתרונות ה- APM שלנו ללקוחותינו. כעת, בעזרת היכולות שמספקת לנו dynaTrace, הפער המשמעותי הקיים בין מה שאנו מציעים לבין ההיצע של המתחרים רק יגדל".

הדוח מפורסם בכתובת הבאה
תאריך:  12/12/2011   |   עודכן:  12/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל ויינשל
ביום חמישי (8.12.11) הגיע לביקור רשמי במרכז הרפואי וולפסון פיליפ נורדמן, תורם מרכזי של ארגון "רופאי חלום" העולמי, הפועל לטובת הטמעת הליצנות הרפואית כחלק ממערך הטיפול בילדים בבתי חולים
חצב דה ויט
עדינה אבן זוהר - מופע לרגל צאת אלבום הבכורה FOR THE FIRST TIME (in a long time)
דפנה יוריסטה
יום הצדעה מיוחד המשלב דיונים ייעודיים בנושא החקלאות הישראלית ותצוגה מרהיבה    רוצים ענבים בצורת מסטיקים, תפוחי אדמה ובטטות במגוון צבעים, חומוס שחור? מעוניינים לטעום שמן זית ארומטי? תותים מתוקים במיוחד? זנים חדשים של פירות וירקות? רוצים להבין כיצד המים עוברים בצמח? את הכל תוכלו למצוא בכנסת ביום מיוחד
סיגל איל
קניון רחובות, מקבוצת קניוני ישראל, משיק מגזין מהודר שיופץ בקניון, בדוכני עיתונים, בדיוור ישיר ובתוך מקומון השקמה ביישובי הסביבה. המגזין כולל כתבות על טרנדים ומגמות באופנת הנשים בחורף הנוכחי, מתכוני חורף, ומידע על אירועים, ירידים, חנויות חדשות ומבצעים בקניון רחובות. מנכ"ל הקניון, יהודה אורן: "המגזין חושף את העסקים והפעילויות בקניון בפני קהל פוטנציאלי מיישובי הסביבה, ומהווה אמצעי המחבר בין הקניון לקהילה"
יצחק רביחיא
בתי הספר במצרים מחנכים לזהות לאומית חד ממדית הנשלטת ע"י האיסלאם תוך כינוי יהודים ונוצרים ככופרים. דמוקרטיה אמיתית במצרים מחייבת רפורמה יסודית בחינוך – אלה ממצאי מחקר חדש של מכון IMPACT-SE שהוצג בסוף השבוע בכנס בלונדון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il