X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
ענקית התכשיטים הדנית PANDORA ערכה סקר לקראת השנה האזרחית החדשה בקרב נשים ישראליות וממנו עולה כי:
▪  ▪  ▪

את התכשיט היקר לליבן של נשים הישראליות הן מקבלות עפ"ר מהבעל (44%)
נשים ישראליות אינן נוהגות להסיר התכשיטים (54%)
42% עונדות תכשיט בעל ערך סנטימנטלי עבורן כמזכרת לאירוע מרגש
ו-56% רוכשות תכשיטים באופן ספונטני עבור עצמן
ענקית התכשיטים הדנית, PANDORA, המפורסמת בזכות ה-CHARM BRACELET, המאפשרת ללקוחה ליצור צמיד בעיצוב והתאמה אישיים, לאורך זמן, להוסיף charms לצמיד לשילוב ממבחר של יותר מ-700 CHARMS בעלי משמעות סמלית רגשית לעונדת, המתווספים לצמיד הבסיס העשוי כסף סטרלינג, זהב 14 קראט, עור או בד.
לקראת השנה האזרחית החדשה PANDORA ערכה בישראל סקר בקרב כ-300 נשים בגילאי 30-60 בנושא הרגלי הרכישה והענידה של התכשיטים שלהן.
מתוצאות הסקר, שנערך על-ידי מכון רושינק אסטרטגיה עולה כי 86.3% מהנשים הישראליות אוהבות תכשיטים ונוהגות לענוד תכשיטים באופן קבוע וכי רכישת תכשיטים עולה עם הגיל.
התכשיט הפופולרי ביותר אותו עונדות נשים ואינן נוהגות להסיר הוא שרשרת עם 54.2% מהנשים העונדות שרשראות על הצוואר, ובהפרש קטן אחריו עגילים עם 52.3% מהנשים. תכשיטים נוספים אותן נוהגות נשים לענוד באופן יומיומי ואינן נוהגות להסיר הן טבעות עם 46.7%, בעיקר טבעות נישואין עם 38.2% וצמידים עם 26.5%.
הפילוג משתנה בהתאם לרמת ההכנסה כאשר בקרב נשים בעלות הכנסה מתחת לממוצע התכשיט המועדף הוא שרשת עם 57.2% ואילו בקרב נשים בעלות הכנסה ממוצעת ומעלה התכשיטים המועדפים הם עגילים וטבעות, עם כ-54%.
הרומנטיקה שולטת בנישואין
את התכשיטים היקרים ביותר לליבן מקבלות הנשים מבעליהן (44.4%), כאשר את המגמה מובילות הנשים בגילאי 50-60 עם 47.7%; 23.5% מהנשים מפנקות את עצמן ורוכשות את התכשיטים לעצמן ואילו 21.9% קיבלו את התכשיט האהוב עליהן מהוריהן או מבן משפחה אחר.
אם הגברים הנשואים מובילים את טבלת מעניקי התכשיטים, אזי המחזרים והמאהבים הישראלים נמצאים כמעט בתחתית עם 6.5%, כשאחריהן "החמות" עם 1.7% בלבד.
אוסף זיכרונות מתוכשט
הנשים הישראליות מחזיקות בתכשיטים בעלי ערך סנטימנטלי, ובעיקר בתכשיטים המהווים מזכרת מאנשים היקרים לליבן (41.8%). תכשיטים מהווים גם מזכרת לחתונה (22.2%) ולימי הולדת (21.9%), כאשר הנשים בגילאי 40-50 הן הנהנות העיקריות ממתנות יום-הולדת מתוכשטות, עם 24.5%.
בא לי.... תכשיט!
למעלה ממחצית הנשים הישראליות (56.5%) השיבו כי הן קונות תכשיטים באופן ספונטני, כאשר הן רואות משהו שהן אוהבות. הנתון מודגש במיוחד בפילוח לפי רמת הכנסה עם 56.5% מהנשים בעלות הכנסה מתחת לממוצע, 56.3% מהנשים בעלות הכנסה ממוצעת ו-66.1% מהנשים בעלות הכנסה מעל הממוצע.
לשם השוואה, מסקר דומה שנעשה בקרב נשים אוסטרליות בשנת 2010 עלה כי רק 40% מהן קונות תכשיטים באופן ספונטני. נתון מעניין אחר הוא שהנשים הישראליות והאוסטרליות מתנהגות באופן זהה כשמדובר ברכישת תכשיטים לאירועים מיוחדים עם כ-39% מהנשים.

על אודות PANDORA
PANDORA, שהוקמה על-ידי זוג מהגרים צעירים, פר אנוולדסן ואשתו וויני, ב-1982, החלה את דרכה כחנות תכשיטים זעירה בקופנהגן, בירת דנמרק. בשנת 2000 הפכה החברה למותג בינלאומי, וכיום מייצרת PANDORA את התכשיטים במפעלים שהקימה בתאילנד, ומשם הם משווקים
תאריך:  13/12/2011   |   עודכן:  13/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סקר אופנתי לקראת השנה האזרחית החדשה 2012
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינת מירון
תייצג בלעדית בישראל את Esnatech, מובילה בינ"ל עם אלפי התקנות מבוססות Google App לטלפוניה קווית, סלולרית ואפליקציות ארגוניות
עינת מירון
חברת הנאסד"ק הצומחת ביותר בתחום ה-IP מגיעה לישראל במסגרת ההסכם תוקם בארץ רשת משווקים ומרכז תמיכה טכני
שחר טל
המכשיר קטן המידות והמוקשח מציע פתרון רב ערך לשוק המחשוב הנייד הצומח ומסייע לייעול תפעולי של הארגונים
עינת מירון
הפרויקט, בהיקף עשרות אלפי דולרים, יאפשר למימון ישיר מערך בקרה מלא עבור כלל המערכות הטכנולוגיות והשירותים העסקיים
מירי חיון
"המדינה מרחיקה את התעשיינים מהשקעות בישראל". "אנחנו צריכים לשמור על התעשיה הישראלית, ואם לא נעשה זאת - נהיה בבעיה קשה". בדיון על התעשיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il