X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
חברת InnoCom מקבוצת אמן קיבלה את הייצוג הבלעדי של חברת אבטחת המידע FireEye בישראל FireEye מספקת פתרון ייחודי בתחום מערכות הדור הבא של ההגנה בפני נוזקות ו- Cyber Attacks
▪  ▪  ▪

חברת InnoCom מקבוצת אמן קיבלה את הייצוג הבלעדי של חברת אבטחת המידע FireEye בישראל
FireEye מספקת פתרון ייחודי בתחום מערכות הדור הבא של ההגנה בפני נוזקות ו- Cyber Attacks
חברת InnoCom מקבוצת אמן הודיעה כי קיבלה את הייצוג הבלעדי של חברת אבטחת המידע FireEye (פייראיי), המספקת את מערכות הדור הבא של ההגנה בפני נוזקות (Malware) והתקפות סייבר (Cyber Attacks).
התקפות הסייבר המתוחכמות המתבצעות כיום עוקפות בקלות את פתרונות ההגנה מבוססי החתימות כמו חומות אש, IPS ו-Gateways. במציאות משתנה זו של עולם אבטחת המידע, מערכות הגנה מהדור החדש, כמו ה- MPS של FireEye נדרשות על-מנת להגן על רשתות ארגוניות וממשלתיות מפני נוזקות מתקדמות, ניצול פרצות חדשות (Zero-Day Exploits) והתקפות ממוקדות ועקביות.
הפתרונות של FireEye מתווספים להגנות אבטחת מידע מסורתיות כגון חומות אש רגילות וחומות אש מהדור הבא (NGFW), IPS, אנטי וירוס ו- Web Gateways, אשר אינן מסוגלות לעצור נוזקות מתקדמות וכך משאירות חורי אבטחה מהותיים ברשתות הארגוניות.
מערכות ההגנה של FireEye מוטמעות כיום בחברות הבינלאומיות המובילות, כגון: אדובי, אי-ביי, פייפאל, פייסבוק, במוסדות פיננסיים גלובליים ובמרבית הסוכנויות הפדראליות ומשרדי הממשל האמריקני. מומחי החברה לקחו חלק פעיל בעצירת התקפות סייבר-טרור ידועות שאירעו בשנים האחרונות וזעזעו את עולם אבטחת המידע, דוגמת Operation Aurora ו- Rustock.
יהונתן גד, יו"ר ומנכ"ל משותף בחברת InnoCom, אמר: "הפתרון של FireEye הינו הראשון מסוגו המסוגל לעצור איומים מתקדמים מסוג Zero-Day Attacks ו- APT Attacks, כמו גם את ההתקשרות של איומים אלה אל מחוץ לארגון. למערכת אחוז התראות שווא קרוב לאפס והחזר ההשקעה על המערכת הינו מהיר במיוחד. אנו כבר רואים התעניינות גדולה מצד חברות גדולות, גופים ביטחונים וממשלתיים במוצרים של FireEye, שאכן מספקים רמת אבטחת מידע לה טרם הורגלנו".
על אודות InnoCom
חברת InnoCom הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT אמריקניות מובילות ומתמקדת במכירת מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי. מאז הקמתה עובדת החברה עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות. חברת InnoCom הינה שותפה עסקית של קבוצת אמן.
אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן. יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על-מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית.
למידע נוסף, בקרו באתר החברה בכתובת www.innocom.co.il
לפרטים נוספים: אסף דרגן, קו ישיר יח"צ, טל: 03-9016661, 0544-363335

תאריך:  21/12/2011   |   עודכן:  21/12/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עינב שימרון-גרינבוים
תום וגנר
קל אוטו הובלה ולוגיסטיקה, חברת הובלת הרכב של קבוצת הרכב קל אוטו תכפיל השנה את צי הרכב שלה, ותרכוש כ-24 מוביליות רכב נוספות בהשקעה של כ-14.5 מיליון ש"ח. מנכ"ל קל אוטו הובלה ולוגיסטיקה, שהובילה השנה למעלה מ-70,000 כלי רכב: "עד סוף 2012 נהווה חמישים אחוז מענף הובלת הרכב בישראל". בנוסף בכוונת החברה להיכנס לתחום הובלת הצמ"ה (ציוד מכני הנדסי כבד)
חן מחלב
ישראל תוביל וועדת תקינה בינלאומית החדשה בתחום ייצור חשמל מאנרגיה סולארית תרמית    פרויקט האנרגיה הינו חדש יחסית ולמרות זאת, ישראל נחלה הצלחה וזכתה לראשונה, להוביל ועדה טכנית בינלאומית
שירי לוי
איתור סניפים קרובים, עידכון מבצעי הרשת, יצירת קשר עם שירות הלקוחות וניהול רשימת קניות בצורה נוחה
רעות גלעדי
הכנס יערך ביום רביעי, 28 בדצמבר 2011, במרכז המבקרים בבורסה לניירות ערך, אחד העם 54 ת"א
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il