X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החרימה 76 מכוניות וגבתה 50 מיליון שקל 470 עובדי הרשות, מתוגברים בחוקרים, גבו בסוף השבוע חובות מבתי עסק שלא דיווחו על הכנסותיהם דורון ארבלי, מנהל רשות המיסים: מתוכננים מבצעים מוגברים נוספים
▪  ▪  ▪
ארבלי. מתוכננים מבצעים נוספים [צילום: עידן יוסף]

יותר מ-1,000 חייבי מס ו-720 עסקים נבדקו בסוף השבוע האחרון, ערב השנה האזרחית החדשה, בשורת מבצעים שנערכו בו-זמנית על-ידי כל משרדי מע"מ ברחבי הארץ.
במבצעים נגבו חובות בהיקף של 50 מיליון שקל לקופת רשות המיסים, ו-76 כלי רכב הוחרמו מחייבים. במבצעים השתתפו 470 עובדים של רשות המיסים מ-16 יחידות מע"מ. הם תוגברו בחוקרים מחטיבת החקירות של רשות המיסים ובאנשי היחידה הארצית לאכיפת הגבייה. במהלך המבצעים נגבו חובות, נערכו ביקורות, נבדקו רישומי הכנסות למע"מ ונספרו כספים בקופות.
מבצע סוף השבוע, שהתקיים בימים ובשעות לא שגרתיים, הוא חלק ממאמץ מיוחד שעליו החליטה הנהלת רשות המיסים, ובמסגרתו הונחו משרדי מע"מ ומס הכנסה להגביר את הביקורות בעסקים ולהגדיל את הגבייה מחייבים. כל זאת תוך נוכחות מסיבית בשטח וחיזוק ההרתעה. לדברי דורון ארבלי, מנהל רשות המיסים (בפועל), ב-2012 מתוכננים מבצעים מוגברים נוספים, תוך התמקדות בענפים ספציפיים, בשעות לא שגרתיות ובאזורים המוגדרים "קשים" - כחלק משגרת העבודה של המשרדים.
ברשות המיסים אמרו כי לאור פריחתם של עסקים המתמחים בטרייד-אין לאופניים (ובהם אופני מרוץ, שעלותם נאמדת בעשרות אלפי שקלים), בדקו המבקרים בסוף השבוע חמישה עסקי אופניים בתל אביב. בשלושה מהם נמצאו ליקויים חמורים בניהול הספרים. ביו היתר, העסקים לא תיעדו את ההמרה במלואה ולא שילמו את מסים כמתחייב.
בנוסף, אותרו ליקויים אותרו במגוון עסקים נוספים. כך למשל, ספרית מנצרת עילית שהתנגדה לביקורת, תוך שהיא צועקת בקולי קולות, ניסתה להעלים את יומנה, מסרה אותו ללקוחה והנחתה אותה (בשפה זרה) להעלימו. המבקרים שמו ידם על היומן ובהצלבה שלו מול ספרי העסק נמצא אי רישום הכנסות הנאמד באלפי שקלים.
בקופה של פיצוצייה בראשון לציון ספרו המבקרים 7,500 שקל במזומן, ואולם בבדיקה של סרט הקופה התברר ש-2,863 שקל מתוכם לא נרשמו כלל. במקרה אחר, בחנות פרחים בשוהם אותרה מגירה ובה 600 שקל שלא נרשמו. בעל העסק אמר כי מדובר בעובד שאינו מורשה לגעת בקופה ולכן הוא שם את ההכנסות במגירה.
בין כלי הרכב שנתפסו בסוף השבוע - ג'יפ גראנד צ'ירוקי מפואר של עו"ד מאזור נצרת, שלא הגיש שלושה דוחות תקופתיים למע"מ וצבר היה בעל חוב מקנס מנהלי שקיבל.

תאריך:  02/01/2012   |   עודכן:  02/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
נשיא המדינה תקף את יוזמות החקיקה האחרונות הנוגעות להרכב בית המשפט העליון ואמר כי ערעור עצמאות המשפט, או הטלת ספק בערכיותו, עלולים לגרום לנזק היסטורי ומדיני למדינת ישראל
עופר וולפסון
שר האוצר הספרדי הודיע היום כי תחזית הגירעון של הממשלה עבור השנה שעברה עלולה להיות גבוהה אפילו יותר מאשר התחזית שניתנה רק לפני כמה ימים לגירעון של 8%    כלכלנים: הכלכלה הספרדית עלולה להתכווץ ב-2% השנה
איציק וולף
חברי הכנסת אישרו בקריאה שניה ושלישית את החוק שיאפשר את מינוי השופט אשר גרוניס לנשיא בית המשפט העליון בעוד חודש    לבני: אין מקום לחקיקה פרסונלית בכנסת
עידן יוסף
התגלה בתיקו של סגן השר בבדיקה שגרתית בכנסת    קרא: בדרך כלל אני משאיר את האקדח במכונית
עידן יוסף
שינויים בתפקידיהם של תשעה מכתבי רשת החדשות המובילה    מנהל קול ישראל: "צעד מקצועי מתבקש"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il