X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הזוכה תוכרז בתוך חודש, ותוכנית הפיילוט תחל במרס ותימשך שלושה חודשים התקדמות במו"מ בין העובדים להנהלה: תחזוקת המנועים של קרונות הכוח תוחזר לעובדים
▪  ▪  ▪
הפיילוט יחל בחודש מארס השנה [צילום: רוני בר-און]

שש קבוצות הגישו באחרונה הצעות מחיר במכרז האינטרנט בתחנות ובקרונות של רכבת ישראל. ל-TheMarker נודע כי המתמודדות הן סמייל (מקבוצת פרטנר), סלקום, אפקון (של שלמה שמלצר), מוטורולה, בינת ו-DM (מקבוצת יורוקום). בתוך חודש יוכרז הזוכה, והפיילוט יחל במרס. שתי התחנות שנבחרו לפיילוט הן האוניברסיטה וארלוזורוב (סבידור) בתל אביב.
על-פי הערכות, בעוד חודש יוכרז הזוכה במכרז והפיילוט יחל במארס. על-פי התכנון, תחל החברה הזוכה בפיילוט של שלושה חודשים שבהן ירושתו שתי תחנות רכבת, בכל אזורי השירות - אולם נוסעים, רציפים ועוד. וכן ירושתו שתי רכבות. הרכבת תתקשר מול חברה אחת שתספק את הציוד ואת תקשורת הנתונים, ותשלם על הכל בתשלום אחד. הנוסעים לא יצטרכו לשלם עבור השירות. היקף המכרז מוערך ב-20 עד 40 מיליון שקל.
בתוך כך, נרשמה אתמול התקדמות ראשונה במשא-ומתן בין משרד האוצר והנהלת הרכבת, להסתדרות וועד עובדי הרכבת. הצדדים החליטו להיפגש פעמיים בשבוע ולהתמקד בתחילה באחזקת הצי הנייד.
הצדדים הסכימו להחזיר את תחזוקת המנועים של "קרונות הכוח" (המספקים אנרגיה למערכת המיזוג והחשמל), מחברת קטרפילר חזרה לידי העובדים. עובדי הרכבת יבצעו טיפולים אחרי 3,000 ו-6,000 שעות מנוע. טיפולים משמעותיים יותר, אחרי 20 אלף שעות פעילות, יישאר באחריות קטרפילר.
בנוסף, העובדים יניחו 35 קילומטר של מסילה חדשה מדי שנה, וכל ק"מ נוסף יונח בידי קבלן חיצוני.

תאריך:  12/01/2012   |   עודכן:  12/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרטנר וסלקום - במכרז האינטרנט של הרכבת
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי מדבקות ניקוטין שיפרו את המצב הקוגנטיבי אצל אנשים שסבלו מדמנציה    מקווים שהממצאים יסללו את הדרך לטיפול חדש
מערכת אתר ערוץ הספורט
על פי דיווח, כל הכוכבים יגיעו למשחקים האולימפיים. גם ווייד ופול בפנים
עידן יוסף
מהיום תוכלו לדעת אם ביצת החופש או הביצה המועשרת באומגה שאתם רוכשים היא אכן כזו
אלעזר לוין
אף הצעה לא הוגשה לרכישת 7 מגרשים לתעשיה, בשטח כולל של כ-82 דונם    הצלחה וכשלון בקריית מוצקין
איתמר לוין
שישה שופטים קבעו: הזכות החוקתית לחיי משפחה של ערבים ופלשתינים אינה חייבת להתממש דווקא בישראל; הצורך בביטחון מצדיק את הפגיעה    חמישה שופטים סברו: הפגיעה בזכויות החוקתיות - קשה מדי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il