X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
רשת מועדוני הכושר והבריאות "הולמס פלייס", הרשת הראשונה בגודלה בארץ (21 מועדונים ברחבי הארץ), יוצאת (יום ד' ה-11.1) בקמפיין חדש בנושא- מנוי ללא התחייבות, בהשתתפות המאמנים המקצועיים של המועדונים שלה המשמשים כפרזנטורים שבעצם מזמינים את הקהל הרחב לבוא ולהתאמן במסלול מיוחד ללא התחייבות
▪  ▪  ▪

רשת מועדוני הכושר- "הולמס פלייס" יוצאת בקמפיין ארצי חדש בנושא- מנוי ללא התחייבות
רשת מועדוני הכושר והבריאות "הולמס פלייס", הרשת הראשונה בגודלה בארץ (21 מועדונים ברחבי הארץ), יוצאת (יום ד' ה-11.1) בקמפיין חדש בנושא- מנוי ללא התחייבות, בהשתתפות המאמנים המקצועיים של המועדונים שלה המשמשים כפרזנטורים שבעצם מזמינים את הקהל הרחב לבוא ולהתאמן במסלול מיוחד ללא התחייבות.
אחד החסמים העיקריים של אנשים בנוגע למועדוני כושר הוא הפחד מהתחייבות ארוכת טווח. הולמס פלייס הבינו את החסם הזה והחליטו לתת לו פתרון נפלא , דרך מסלול מיוחד של מנוי ללא התחייבות, שבו אתה יכול להפסיק את המנוי שלך בכל עת, ללא תשלום נוסף.
אלעד הספרי מנהל השיווק של הרשת : "הקמפיין בעצם עוסק במערכות יחסים. מערכת היחסים שבין הולמס פלייס למתאמנים שלה. מועדון כושר זה כמו בן/ בת זוג. אתה רוצה שיהיה לך טוב, אתה רוצה להישאר וליהנות, אבל כשכבר לא טוב לך אתה לא רוצה להיות מחויב. בקמפיין זה לקחנו את המאמנים המקצועיים של הולמס פלייס שהם הנכס החשוב ביותר ברשת ושמנו אותם בפרונט, עומדים זקופים, עם חיוך, ומחזיקים פרח. כשהם מציעים מערכת יחסים שמסמלת קשר איכותי ללא התחייבות."
אתה תישאר איתנו לא בגלל שאתה מחויב לנו אלא בגלל שאתה תרצה להישאר, כי כיף לך.
"אנו מאמינים שכדי שמערכת יחסים תצליח צריך השקעה דו צדדית. אנחנו דואגים לקיים עם כל מנוי שלנו מערכת יחסים מושקעת שמתחילה משלב-קבלתו למועדון , וממשיכה לכל אורך תקופת היותו מנוי. רוב המנויים שלנו נמצאים אתנו שנים בסוג של מערכת יחסים, ולא רוצים לעזוב אותנו.
הקמפיין בהובלת משרד פרסום שלמור-אבנון-עמיחי, בהיקף של כ-1 מיליון ש"ח , יועלה בפרסום ארצי נרחב הכולל שלטי חוצות, ביל בורדים, מכוונים ותחנות אוטובוס.
על אודות הולמס פלייס
הולמס פלייס ישראל הוקמה בשנת 1999 על-ידי איש העסקים, יונתן פישר שהחליט להקים מועדון כושר בסטנדרטים גבוהים, שייתן מענה איכותי יותר לקהל רחב יותר. הולמס פלייס מציעה שלושה סוגי מועדונים: מועדוני פרימיום היוקרתיים של הולמס פלייס, מועדוני "אנרג'י" המיועדים לקהל צעיר ועדכני ומועדוני "פאמלי" המיועדים למשפחות.
תחת מותג הולמס פלייס בישראל פועלים כבר 21 מועדונים והיא נחשבת לרשת מועדוני הכושר, הגדולה ביותר בארץ. בנוסף- ברחבי אירופה מונה הקבוצה עוד 51 סניפים.

אתר הרשת
תאריך:  15/01/2012   |   עודכן:  16/01/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הולמס פלייס יוצאים בקמפיין חדש
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלעד הראל
האקרים מנצלים את הרוכשים און ליין, צבא ארה"ב תחת מתקפה וגם קהילת הגיימרים לא נשארת מקופחת. אילו איומים תקפו אותנו בדצמבר?
אריאל איתן
קבוצת Preferred hotel צירפה את מלון ענבל לרשימת מלונות היוקרה העולמית שלה רק לפני חודש ימים נבחר מלון ענבל כמלון המוביל בישראל וכאחד מארבעת המלונות הטובים ביותר במזרח התיכון על-ידי עיתון התיירות המוביל והיוקרתי – CONDE' NAST
יח"צ אורביט
ספקית תקשורת הלוויינים הישראלית מתרחבת באירופה. קיבלה חוזה שירות חדש בהמשך למערכות התקשורת מבוססות התדר הלווייני Ku-Band שמכרה שם בסוף 2011
ורד רהט-רוט
היקף הפרויקט למעלה ממיליון שקל
רעיה בלחסן
הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים והמטה לפיתוח אזורי שבמשרד התמ"ת הודיעו על הקמת מרכז עסקים חדש עבור יזמים ובעלי עסקים בצפון - בראש פינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il